eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa TarnowskaUdzielenie Długoterminowego Kredytu Inwestycyjnego w kwocie 1 734 000,00 zł. przeznaczonego na częściowe sfinansowanie inwestycji pn. Wyposażenie bloku operacyjnego w sprzęt i aparaturę medyczną zgodnie z projektem pn. Rozbudowa i wyposażenie sal operacyjnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Dąbrowie Tarnowskiej w ramachMałopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa 6. Spójność wewnątrz regionalna, Działanie 6.3 Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców, w tym socjalnego i zdrowotnego, Schemat A Ochrona Zdrowia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-17

Dąbrowa Tarnowska: Udzielenie Długoterminowego Kredytu Inwestycyjnego w kwocie 1 734 000,00 zł. przeznaczonego na częściowe sfinansowanie inwestycji pn. Wyposażenie bloku operacyjnego w sprzęt i aparaturę medyczną zgodnie z projektem pn. Rozbudowa i wyposażenie sal operacyjnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Dąbrowie Tarnowskiej w ramach: Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa 6. Spójność wewnątrz regionalna, Działanie 6.3 Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców, w tym socjalnego i zdrowotnego, Schemat A Ochrona Zdrowia
Numer ogłoszenia: 255523 - 2010; data zamieszczenia: 17.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 1, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozdt.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie Długoterminowego Kredytu Inwestycyjnego w kwocie 1 734 000,00 zł. przeznaczonego na częściowe sfinansowanie inwestycji pn. Wyposażenie bloku operacyjnego w sprzęt i aparaturę medyczną zgodnie z projektem pn. Rozbudowa i wyposażenie sal operacyjnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Dąbrowie Tarnowskiej w ramach: Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa 6. Spójność wewnątrz regionalna, Działanie 6.3 Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców, w tym socjalnego i zdrowotnego, Schemat A Ochrona Zdrowia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 2.1. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST; UDZIELENIE DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU INWESTYCYJNEGO w kwocie 1734 000,00 zł przeznaczonego na częściowe sfinansowanie inwestycji pn. Wyposażenie bloku operacyjnego w sprzęt i aparaturę medyczną zgodnie z projektem pn. Rozbudowa i wyposażenie sal operacyjnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Dąbrowie Tarnowskiej na okres spłaty w latach 2012 - 2020. (Projekt realizowany będzie w ramach działania 6.3 Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców w tym socjalnego i zdrowotnego Schemat A Ochrona zdrowia, Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, który finansowany będzie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Całkowity koszt realizacji projektu wynosi 15 641 866,00 zł. Przyznana kwota dofinansowania 60% -9 385 119,00 zł, wkład własny 815 619,80 zł,. Kredyt inwestycyjny 1 734 000,00 zł. - zostanie przeznaczony na: zakup i dostawę sprzętu i aparatury medycznej wykorzystywanej na bloku operacyjnym oraz na gazy medyczne etap II. Na zamówienie składa się: dostarczenie kompletnego wyposażenia, rozmieszczenie i zainstalowanie wyposażenia tj. wszystkich urządzeń i rzeczy, wykonanie prób montażowych, dokonanie uruchomienia urządzeń w szczególności wykonanie czynności rozruchu technologicznego, warunkującego dopuszczenie do eksploatacji przez uprawnione organy, uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji, przeszkolenie personelu. 2.2. Kredyt zostanie przelany na konto wskazane przez Zamawiającego. 2.3. Uruchomienie kredytu nastąpi w ciągu 5 dni od dnia złożenia pisemnego wniosku przez Zamawiającego. 2.4. Planowane wykorzystanie kredytu do 31.12. 2010 r. (Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania kredytu w 2011r) 2.5. Okres kredytowania od uruchomienia kredytu do 31.12. 2020 r. 2.6. Okres spłaty kredytu ustala się na lata 2012 - 2020. 2.7. Karencja w spłacie kapitału od dnia podpisania umowy przez 24 miesiące 2.8. Spłata kapitału następować będzie w równych 96 ratach w wysokości 18 062,50 zł w okresach miesięcznych, płatnych każdego ostatniego roboczego dnia kalendarzowego miesiąca. 2.9. Odsetki będą naliczane w ratach miesięcznych liczone od faktycznie wykorzystanych środków. Samo postawienie środków do dyspozycji Zamawiającego nie będzie stanowiło podstawy do naliczania odsetek. 2.10. Odsetki płatne każdego ostatniego roboczego dnia kalendarzowego miesiąca, którego dotyczy okres obrachunkowy. 2.11. Oprocentowanie kredytu będzie oparte na zmiennej rocznej stopie procentowej, składającej się z sumy: części stałej w okresie kredytowania tj. marży banku oraz części ruchomej równej wysokości stawki WIBOR 3 M. Do określenia wysokości oprocentowania kredytu w okresie obowiązywania umowy każdorazowo przyjmowana będzie stawka WIBOR 3 M z ostatniego dnia notowań miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym oprocentowanie będzie obowiązywać. 2.12 Przy obliczaniu ceny za rok należy przyjąć 365 dni. Zmiana oprocentowania wynikająca ze stawki WIBOR 3 M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga jej wypowiedzenia. 2.13 Wykonawca (bank) może naliczyć jednorazową prowizję od całej kwoty udzielonego kredytu tj. 1 734 000,00 zł. Płatność jednorazowej prowizji nastąpi w momencie udzielenia Zamawiającemu kredytu. Bank pomniejszy wartość wypłaconego kredytu o kwotę prowizji. Kwota prowizji ma obejmować wszystkie czynności i opłaty związane z uruchomieniem i obsługą kredytu. 2.14 Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu, bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów. O zmianie terminu spłaty kredytu Zamawiający poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej. 2.15 Koszty wynikające z udzielenia i obsługi kredytu Zamawiający pokrywa wyłącznie do wysokości odsetek od wykorzystanego kredytu i jednorazowej prowizji od całej kwoty udzielonego kredytu. Wszystkie dodatkowe czynności związane z udzieleniem i obsługą kredytu wykonywane przez Wykonawcę są dla Zamawiającego bezpłatne. 2.16 Zamawiający zastrzega sobie prawo nie skorzystania z kredytu w pełnej wysokości bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów. 2.17 Zabezpieczeniem kredytu będzie Poręczenie Starostwa Powiatowego w Dąbrowie Tarnowskiej. Koszty związane z ustanowieniem prawnego zabezpieczenia kredytu ponosi Zamawiający. 2.18 Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą usługi będą dokonywane w złotych polskich. 2.19. Zamawiający udostępni Wykonawcy wszelkie niezbędne dokumenty do udzielenia przedmiotowego kredytu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2020.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozdt.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ ul. Szpitalna 1 33-200 Dąbrowa Tarnowska - Budynek Pogotowia Ratunkowego I Piętro - Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2010 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ ul. Szpitalna 1 33-200 Dąbrowa Tarnowska - Sekretariat Dyrekcji Pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.