eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadziejówBankowa obsługa budżetu Gminy Miasto Radziejów i jednostek organizacyjnych jej podległych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-22

Radziejów: Bankowa obsługa budżetu Gminy Miasto Radziejów i jednostek organizacyjnych jej podległych
Numer ogłoszenia: 25552 - 2014; data zamieszczenia: 22.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 520214 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 285 7100, faks 54 285 7105.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Gminy Miasto Radziejów i jednostek organizacyjnych jej podległych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wybór banku wykonującego bankową obsługę budżetu Gminy Miasto Radziejów i jednostek organizacyjnych jej podległych. 2. Zakres zamówienia dla Gminy jako jednostki samorządu terytorialnego oraz jednostek organizacyjnych Gminy obejmuje: a) otwarcie, likwidację i prowadzenie rachunków podstawowych i pomocniczych (w liczbie nie mniejszej niż 31 rachunki bankowe) w tym: - możliwość otwierania dodatkowych rachunków podstawowych i pomocniczych w trakcie związania zamówieniem, na warunkach zadeklarowanych w ofercie, - potwierdzanie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych, - oprocentowanie środków na rachunkach bankowych według stawki WIBID 1M pomniejszony o stałą w okresie realizacji zamówienia nieujemną marżę banku określoną w złożonej ofercie przy czym kapitalizacja odsetek będzie następować raz na koniec każdego miesiąca tj. w ostatnim dniu kalendarzowym; b) wpłaty i wypłaty gotówkowe, w tym: - dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych przez osoby upoważnione, działające w imieniu posiadaczy rachunków, - możliwość wypłaty gotówki według nominałów określonych każdorazowo przez posiadaczy rachunków, - nieodpłatne dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych na rzecz Zamawiającego przez płatników podatków i opłat lokalnych oraz innych należności budżetowych w tym w szczególności świadczeń z pomocy społecznej, - możliwość pobierania gotówki w walucie obcej poprzez przewalutowanie, c) automatyczne lokowanie środków pieniężnych pozostających na koniec dnia na rachunkach bankowych na rachunki typu overnight, o ile ich wysokość stanowić będzie kwotę co najmniej 50.000 PLN, d)realizacja przelewów przekazywanych w formie elektronicznej jak i papierowej, na następujących zasadach: - przelewy dokonywane przy pomocy systemu bankowości elektronicznej muszą być realizowane w czasie rzeczywistym, w godzinach pracy Zamawiającego, - przelewy złożone w formie papierowej do godziny 14:00 powinny być realizowane w tym samym dniu, - możliwość dokonywania poleceń przelewów zagranicznych; e) wdrożenie systemu bankowości elektronicznej do obsługi rachunków bankowych dla wszystkich jednostek organizacyjnych powiązanych z budżetem, co najmniej pięć stanowisk (Urząd Miasta w Radziejowie, Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Radziejowie, Miejski Zespół Szkół w Radziejowie Miejska i Powiatowa Biblioteka Publiczna im. Franciszka Becińskiego w Radziejowie, Radziejowski Dom Kultury), w tym: - zainstalowanie systemu bankowości elektronicznej, - przeniesienie bazy danych z obecnie wykorzystywanego systemu bankowości elektronicznej do systemu proponowanego przez bank, - serwis oprogramowania, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizacyjnych, usuwanie awarii w możliwie najkrótszym czasie, przy czym reakcja serwisu od chwili zgłoszenia powinna nastąpić w ciągu 6 godzin, - w przypadku awarii systemu lub braku łączności z bankiem - przyjmowanie i wydawanie zleceń płatniczych składanych na zewnętrznych nośnikach danych lub w formie pisemnej bez dodatkowych opłat, - przeszkolenie pracowników, w zależności od zgłoszonych potrzeb, f) system bankowości elektronicznej winien zapewniać co najmniej: - dostęp do usług przez 24 godziny w każdym dniu roboczym, - możliwość dokonywania przelewów bankowych, -generowanie (wydruk) wyciągów bankowych, - pełną informację o dacie i godzinie operacji, -przechowywanie przelewów i wyciągów w archiwum systemu, -umożliwienie użytkownikowi dysponowania podpisem elektronicznym, -wykonywanie analiz i raportów z operacji i transakcji za wskazane okresy z możliwością ich drukowania, -system ten musi być systemem bezpiecznym, o dostępie chronionym hasłami; g) wydawanie blankietów czekowych; h) wydawanie opinii i zaświadczeń na wniosek posiadacza rachunku; i) zerowanie rachunków bankowych podstawowych i pomocniczych, zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia kwot pozostałych na wskazanych rachunkach na rachunek budżetu Gminy; j) przeksięgowanie skapitalizowanych odsetek od rachunków bankowych na rachunek budżetu Gminy, zgodnie ze złożonymi dyspozycjami w tym zakresie; k) możliwość udzielenia na rachunku podstawowym budżetu Gminy, w każdym roku budżetowym, kredytu krótkoterminowego (maksymalna kwota kredytu 500.000 PLN- kwota ta może ulec zmianie w zależności od wysokości określonej w każdym roku przez Radę Miasta w Radziejowie w uchwale budżetowej) w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetowego, zawarcie takiej umowy jest uzależnione od oceny przez Bank zdolności kredytowej Zamawiającego. Szczegółowe warunki kredytu określi odrębna umowa, przy czym: - zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową, - każdy wpływ na rachunek bieżący będzie powodował zmniejszenie salda kredytu, - uruchomienie kredytu będzie następować bez żadnych prowizji i opłat, - wykonawca nie będzie pobierał prowizji i opłaty od salda niewykorzystanej części kredytu, - kredyt powinien zostać postawiony do dyspozycji w ciągu dwóch dni od daty podpisania odrębnej umowy kredytowej, - zamawiający płaci odsetki od rzeczywistego zadłużenia, - kredyt oprocentowany będzie na dany dzień wg stawki WIBOR dla depozytów WIBOR 1M za miesiąc poprzedzający kolejny miesięczny okres odsetkowy, powiększonej o marżę Wykonawcy w wysokości określonej w złożonej ofercie, stałą w okresie obowiązywania zamówienia, - odsetki od wykorzystywanego kredytu naliczane będą w miesięcznych okresach obrachunkowych, przy czym pierwszy okres rozpoczyna się od dnia uruchomienia kredytu, kolejne okresy liczone są od następnego dnia po zakończeniu poprzedniego okresu, ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym dzień całkowitej spłaty kredytu, - zmiana stawek bazowych nie wymaga odrębnego zawiadamiania Zamawiającego, - w przypadku likwidacji stawki WIBOR - 1M zostanie ona zmieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBOR 1M, albo najbardziej zbliżoną swoją wielkością i charakterem do stawki WIBOR 1M. 3. Zastrzega się, iż w całym okresie obowiązywania umowy ilość rachunków bankowych jak również ilość jednostek organizacyjnych może ulec zmianie. W przypadku zwiększenia liczby jednostek organizacyjnych bądź zmiany ich formy organizacyjnej, nowe jednostki zawrą umowy na warunkach wynikających z przeprowadzonego postępowania. 4. Zastrzega się, aby wynagrodzenie ryczałtowe za wszystkie usługi bankowe świadczone na rzecz Gminy Miasto Radziejów i jej jednostek organizacyjnych było pobierane z rachunku podstawowego budżetu. W ramach tego wynagrodzenia będą prowadzone rachunki bankowe wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy. 5. Wykonawca dokona zawarcia umów z jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasto Radziejów na wykonanie bankowej obsługi na takich samych warunkach będących przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego. W przypadku łączenia, przekształcenia bądź utworzenia nowych jednostek organizacyjnych Gminy, Wykonawca podpisze z nimi umowę na prowadzenie obsługi bankowej na takich samych zasadach i warunkach, jakie zostaną zawarte w umowach podpisanych z Wykonawcą bez pobierania wynagrodzenia. 6. W ramach wynagrodzenia o którym mowa w pkt 4, Bank zawrze z poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi Gminy odrębne umowy bankowej obsługi, na warunkach będących przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, według jednolitego wzoru umowy ustalonego z wybranym Wykonawcą. 7. Zamawiający wymaga, aby bank stosował warunki podane w ofercie dotyczące oprocentowania środków w stosunku do jednostek organizacyjnych Gminy, które posiadają lub otworzą rachunki w banku wybranym w wyniku rozstrzygnięcia postępowania. 8. Bank nie będzie pobierał z tytułu obsługi bankowej Gminy Miasto Radziejów i jej jednostek organizacyjnych żadnych innych opłat niż określone w SIWZ. Ilości rachunków i przeprowadzanych operacji wskazanych w tabeli stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ, wykaz jednostek organizacyjnych, stanowią podstawę do opisu przedmiotu zamówienia dla celów przeprowadzenia postępowania i wyboru najkorzystniejszej oferty. W trakcie realizacji zamówienia ilość rachunków i faktycznie przeprowadzonych transakcji będzie zależna od określonych potrzeb Zamawiającego. Podana liczba transakcji stanowi średnią miesięczną ilość przeprowadzonych transakcji. Rozliczenia stanowiące przedmiot zamówienia będą prowadzone w walucie polskiej PLN. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający zastrzega sobie swobodę lokowania wolnych środków w innych bankach, zgodnie z art. 264 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych ( tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. poz.885, ze zmianami )..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KUJAWSKO- DOBRZYŃSKI BANK SPÓŁDZIELCZY, ul. Żabia 6, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 151858,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9600,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.