eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie remontu i wzmocnienie ścian w budynku przy ul. Promenada 17 w Warszawie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-27

Warszawa: Wykonanie remontu i wzmocnienie ścian w budynku przy ul. Promenada 17 w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 255569 - 2011; data zamieszczenia: 27.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 226535 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, ul. Irysowa 19, 02-660 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5493727, 5493737, faks 022 5493737.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu i wzmocnienie ścian w budynku przy ul. Promenada 17 w Warszawie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania zadania pod nazwą: wykonanie remontu i wzmocnienia ścian w budynku przy ul. Promenada 17 w Warszawie w oparciu o projekt Projekt budowlany wykonania remontu i wzmocnienia ścian budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Warszawie ul. Promenada 17 2. W zakres przedmiotu zamówienia wejdą n/w roboty: 2.1. ELEWACJA ZACHODNIA - ustawienie rusztowań np. rurowych - typ warszawski na całej powierzchni ściany, - odbicie pozostałości odspojonych, spękanych tynków do surowej cegły, - ocena konieczności ewentualnego wykonania przezbrojenia i przemurowania miejsc, w których widoczna jest zlasowana cegła oraz konieczności założenia klamer - kotew /patrz rysunek nr 1/, - rozkucie rys i pęknięć w celu założenia klamer - kotew w odstępach około 33 cm na całej wysokości budynku wynoszącej 11,40 m x 3 pęknięcia co daje razem - wypełnienie szczelin zaprawą cementowo - wapienną, - wykonanie tynku cementowo - wapiennego kat. II na całej powierzchni ściany, 2.2. ELEWACJA WSCHODNIA - ustawienie jednej kolumny rusztowania - jak elewacja zachodnia, - odbicie spękanych tynków w narożniku północno - wschodnim na całej wysokości budynku i szerokości około 3 m, - rozkucie rys i pęknięć w celu założenia klamer - kotew w odstępach około 33 cm na całej, wysokości budynku czyli 9,20 m (2 pęknięcia) co daje 28 klamer /patrz rysunek nr 2/, - wypełnienie szczelin zaprawą cementowo - wapienną, - uzupełnienie tynku cementowo - wapiennego kat II na całej wysokości budynku i szer. 3 m, 2.3. ELEWACJA PÓŁNOCNA 2.3.1. Strona północno - zachodnia - ustawienie rusztowań - rurowych na całej powierzchni tej części czyli około 72 m2, - odbicie miejscowe spękanych i odparzonych tynków w ilości około 50% tynków tej części tj. około 36 m2, - rozkucie rys i pęknięć nad oknem I p o dł. około 1,60 m w celu założenia kotew w odstępach około 33 cm co daje 5 klamer oraz ocena konieczności ewentualnego wykonania przezbrojenia i przemurowania dwóch miejsc z odsłoniętym murem / patrz rysunek nr 3/, - wypełnienie szczelin zaprawą cementowo - wapienną, - uzupełnienie tynku cementowo - wapiennego kat II na powierzchni odbicia, 2.3.2. Strona północno - wschodnia - ustawienie dwóch kolumn rusztowania - analogicznie jak inne elewacje, - odbicie miejscowe spękanych i odparzonych tynków w ilości około 30 % tynków tej części tj. około 22 m2, - rozkucie rys i pęknięć o dł. około 3 m w narożniku lewym w celu założenia kotew w odstępach około 33 cm co daje 9 klamer oraz ocena konieczności ewentualnego wykonania przezbrojenia i przemurowania miejsca z odsłoniętym murem /patrz rysunek nr 3/, - wypełnienie szczelin zaprawą cementowo - wapienną, - uzupełnienie tynku cementowo - wapiennego kat. II na powierzchni odbicia, 2.4. ELEWACJA POŁUDNIOWA - ustawienie rusztowań rurowych /jak inne elewacje/ na całej powierzchni ściany, - odbicie 100 % powierzchni odparzonych i spurchlonych tynków /patrz rysunek nr 4/, - ocena konieczności ewentualnego wykonania wzmocnienia ściany, - wykonanie tynku cementowo - wapiennego kat. II na całej powierzchni ściany, - na całości budynku - montaż szkiełek testowych szt. 10 ( plomby do badania rozwarcia rys), 2.5. WYWÓZ GRUZU: Powstały gruz wywozić na bieżąco, a po wykonaniu robót i rozebraniu rusztowań uporządkować teren wokół budynku. 3. Czynności, o których mowa w pkt. 2. będą wykonywane pod nadzorem Działu Technicznego DOM Konduktorska. 4. Wszędzie tam, gdzie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i jej załącznikach wymieniono z nazwy typ lub producenta materiałów lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 5. Warunki realizacji zamówienia i gwarancji zawierają: 5.1. Projekt budowlany: - Projekt budowlany wykonania remontu i wzmocnienia ścian budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Warszawie ul. Promenada 17 5.2. Przedmiar robót wraz z zestawieniami materiałów i ślepy kosztorys stanowiący Rozdział IV SIWZ, 5.3. Specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych autorstwa inż. Ireneusza Szablewskiego z 21 czerwca 2010 r. stanowiącą Rozdział V SIWZ, 5.4. Istotne postanowienia umowy, stanowiące Rozdział III SIWZ, 5.5. zgłoszenie do Wydziału Architektury i Budownictwa Urzędu m. st. Warszawy dla Dzielnicy Mokotów, stanowiący Rozdział VII SIWZ. 6. Czynności, o których mowa w pkt. 1. i 2. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, mają być wykonywane zgodnie z: 6.1. Projektem budowlanym, stanowiącymi Rozdział VI siwz, 6.2. przedmiarem robót oraz ślepym kosztorysem które stanowią Rozdział IV siwz, 6.3. specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą Rozdział V siwz., 6.4. warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i czynnościami wymienionymi w art. 22 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2010 r. Nr 243 poz. 1623) i jej przepisów wykonawczych, 6.5. wymaganiami wynikającymi z aktualnych Polskich Norm i aprobat technicznych, 6.6. zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, 6.7. warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy, stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6.7.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania, o ile warunkiem wprowadzenia takich zmian będą między innymi okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz w przypadku zmiany porządku prawnego, a także w przypadku zmian zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w tym: 6.7.1.1.w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z technologią ich wykonania termin realizacji robót może ulec zmianie. Zostanie on wydłużony o okres, na który roboty zostały wstrzymane. Fakt ten musi być potwierdzony wpisem Zamawiającego do dziennika robót, 6.7.1.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z wykonania części robót objętych Zamówieniem, nie więcej jednak niż 20 % wartości zamówienia. 6.7.1.3. Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia może dokonać zmiany Podwykonawców w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, koniecznym będzie dla prawidłowego wykonania umowy posłużenie się przez Wykonawcę nowymi Podwykonawcami, którzy będą realizowali część lub cały zakres powierzony uprzednio innym Podwykonawcom. 6.7.1.4. w przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót dodatkowych, które nie zostały przewidziane w przedmiarach robót stanowiących Rozdział IV siwz, Wykonawca zobowiązany jest wykonać je na odrębne zlecenie Zamawiającego. Wartość robót dodatkowych nie może przekroczyć 50% wartości realizowanego zamówienia. 6.7.1.5. zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia może nastąpić w przypadku określonym w pkt. 6.7.1.1. SIWZ, a także, jeżeli w następstwie wydłużonych/wykraczających poza ustawowe terminy procedur administracyjnych oraz innych terminów spraw urzędowych, mających wpływ na terminy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca przy wykazaniu należytej staranności nie może dotrzymać terminu wykonania przedmiotu zamówienia; 6.7.1.6. ograniczenia środków budżetowych na realizację przedmiotu zamówienia; 6.7.1.7. ograniczenia zakresu rzeczowego i finansowego; 6.7.1.8. zmiany osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia; 6.7.1.9.zmiany zakresu części przedmiotu zamówienia powierzonych podwykonawcom; 6.7.1.10. zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych. 6.8. zgłoszeniem do Wydziału Architektury i Budownictwa Urzędu m. st. Warszawy dla Dzielnicy Mokotów, stanowiący Rozdział VII SIWZ. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania w trakcie wykonywania zamówienia materiałów i produktów odpowiadających wymaganiom ujętym w art. 10 ustawy Prawo budowlane z późn. zmianami w nawiązaniu z art. 5 ust. 1 lit. a oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881). Jeżeli na przewidywany do wykorzystania materiał lub wyrób nie ustanowiono normy technicznej to Wykonawca musi posiadać następujące aktualne dokumenty: krajowe aprobaty techniczne (AT) lub europejskie aprobaty techniczne (ETA). Normy techniczne, których wymagania muszą spełniać stosowane materiały i wyroby, są wymienione w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej Rozdział V SIWZ, w przedmiarze robót - stanowiącym Rozdział IV SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu przed rozpoczęciem wykonywania w/w robót dokumentów dotyczących stosowanych materiałów. Ponadto, podczas wykonywania zamówienia Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub z aktualną aprobatą techniczną. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do: 8.1. prowadzenia dziennika robót na zasadach przewidzianych dla dziennika robót, dostarczonego przez Zamawiającego w dniu rozpoczęcia robót, 8.2. posiadania opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia na kwotę nie niższą niż równowartość 100.000 złotych polskich, potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia, 8.3. zabezpieczenia obiektu w trakcie wykonywania robót budowlanych przed skutkami niepożądanych zdarzeń przez cały czas realizacji umowy, 8.4. dokonania we własnym zakresie i na własny koszt organizacji placu budowy oraz zorganizowania zaplecza socjalno-technicznego w rozmiarach koniecznych dla przeprowadzenia robót, 8.5. umożliwienia Zamawiającemu w każdym czasie przeprowadzenie kontroli placu budowy, realizowanych robót budowlanych, stosowanych w ich toku wyrobów oraz innych okoliczności dotyczących bezpośredniej realizacji zamówionego dzieła budowlanego, 8.6. utrzymania w czasie realizacji przedmiotu zamówienia ładu i porządku na terenie i obiekcie, na którym wykonuje roboty oraz uporządkuje teren i obiekt po zakończeniu robót, a także zapewni warunki bezpieczeństwa i p. poż. 8.7. wykonywania robót wyłącznie przez pracowników posiadających kwalifikacje zawodowe odpowiadające rodzajom prac objętych przedmiotem zamówienia, 8.8. poniesienia całkowitej odpowiedzialności prawnej i finansowej wobec Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie szkody wynikłe z zaniechania realizacji umowy, niedbalstwa lub działania niezgodnego z umową, ze sztuką budowlaną, przepisami p. poż., a także nieprawidłowego zabezpieczenia lub jego braku narzędzi, materiałów, placu budowy i terenu pod zaplecze budowy, 8.9. Wykonawca wybrany do podpisania umowy zobowiązany będzie załączyć do umowy kserokopie potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych w zakresie instalacji elektrycznych i kserokopię aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę, właściwej izby samorządu zawodowego osoby, która będzie kierownikiem prac, o której mowa w pkt. 8.1.3. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 9. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca może korzystać z instalacji z instalacji wod-kan i energii elektrycznej na warunkach określonych w Istotnych postanowieniach umowy, które stanowią Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 10. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na wykonane przez siebie roboty będące przedmiotem zamówienia, o których mowa w pkt. 3.2. specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w § 1 Istotnych postanowień umowy (Rozdział III SIWZ) oraz zastosowane materiały, na czas min. 36 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego tych robót z tym, że dla materiałów okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta nie krócej jednak niż 36miesięcy. 11. Zastosowana przez Wykonawcę do wyceny robót, stanowiących przedmiot zamówienia - stawka roboczogodziny kosztorysowej brutto nie może przekroczyć 90 % średniej warszawskiej określonej w wyd. Sekocenbud Biuletyn cen regionalnych w budownictwie BCR dla II kw. 2011 r., tj. dla robót budowlanych: Rbrutto = 28,67 PLN. Stawka roboczogodziny kosztorysowej brutto obejmuje wartość stawki roboczogodziny kosztorysowej netto powiększonej o narzut kosztów pośrednich i zysk kalkulacyjny [Rbrutto = (Rnetto + Kp + Z)]. Wykonawca musi wpisać oferowane stawki robocizny kosztorysowej Rnetto i Rbrutto, Kp i Z w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty. 12. Zastosowany przez Wykonawcę do wyceny robót, stanowiących przedmiot zamówienia - wskaźnik kosztów pośrednich (Kp) od (R, S) nie może być wyższy niż średni w Warszawie określony w wyd. Sekocenbud Biuletyn cen regionalnych w budownictwie BCR dla II kw. 2011 r. i wynoszący dla robót budowlanych Kp = 61,40 %. Wykonawca musi wpisać oferowane Kp w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty. 13. Zastosowany przez Wykonawcę do wyceny robót, stanowiących przedmiot zamówienia - wskaźnik zysku (Z) od (R + S + Kp) nie może być wyższy niż średni w Warszawie określony w wyd. Sekocenbud Biuletyn cen regionalnych w budownictwie BCR dla II kw. 2011 r. i wynoszący dla robót budowlanych Z = 11,6%. Wykonawca musi wpisać oferowany wskaźnik zysku W(Z) w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty. 14. Zastosowany przez Wykonawcę do wyceny robót, stanowiących przedmiot zamówienia - wskaźnik narzutu kosztów zakupu materiałów (Wkz) nie może być wyższy niż średni w Warszawie określony w wyd. Sekocenbud Biuletyn cen regionalnych w budownictwie BCR dla II kw. 2011 r. i wynoszący dla robót budowlanych Wkz = 9,2 %. Wykonawca musi wpisać oferowane Wkz w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty. 15. Zastosowane przez Wykonawcę do wyceny robót, stanowiących przedmiot zamówienia - ceny materiałów - bez kosztów zakupu - nie mogą być wyższe niż średnie ceny publikowane przez Sekocenbud informacja o cenach czynników produkcji RMS - ceny średnie cenników IMB, IMI, IME w kwartale, w którym zostało ogłoszone postępowanie. 16. Zastosowane przez Wykonawcę do wyceny robót, stanowiących przedmiot zamówienia ceny pracy sprzętu nie mogą być wyższe niż średnie ceny publikowane przez Sekocenbud w bazie cenowej do kosztorysowania Informacje o cenach czynników produkcji RMS w kwartale, w którym zostało ogłoszone postępowanie. 17. Wykonawca musi się zobowiązać do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % wartości oferty brutto, na zasadach określonych w pkt. 20 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 18. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 19. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.25.22 - Roboty murarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MAGNUS Pan Tadeusz Okulicz, ul. Szajnochy 11/6, 01-637 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 87522,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 76859,42

  • Oferta z najniższą ceną: 76859,42 / Oferta z najwyższą ceną: 76859,42

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.