Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-18
Poznań: Dostawa częściowa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i uruchomieniem urządzeń sieciowych wg III grup:
I grupa: rozbudowa pamięci masowej,
II grupa: urządzenia sieciowe do obsługi akademików i do zarządzania istniejącymi urządzeniami sieciowymi,
III grupa: modernizacja urządzeń sieciowych dla połączeń szkieletowych UMP w budynkach Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 255576 - 2010; data zamieszczenia: 18.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu , ul. Fredry 10, 61-701 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (061) 854-60-00, faks (061) 852-04 -55, 8546146.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ump.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa częściowa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i uruchomieniem urządzeń sieciowych wg III grup: I grupa: rozbudowa pamięci masowej, II grupa: urządzenia sieciowe do obsługi akademików i do zarządzania istniejącymi urządzeniami sieciowymi, III grupa: modernizacja urządzeń sieciowych dla połączeń szkieletowych UMP w budynkach Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa częściowa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i uruchomieniem urządzeń sieciowych wg III grup: I grupa: rozbudowa pamięci masowej, II grupa: urządzenia sieciowe do obsługi akademików i do zarządzania istniejącymi urządzeniami sieciowymi, III grupa: modernizacja urządzeń sieciowych dla połączeń szkieletowych UMP w budynkach Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3, 32.41.31.00-2, 30.23.31.60-0, 30.23.72.30-0, 48.21.00.00-3, 48.00.00.00-8, 30.23.71.10-3, 30.23.71.35-4, 30.23.31.32-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy pzp dopuszcza możliwość dokonania późniejszych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty: - w zakresie potwierdzenia z Ministerstwa Zdrowia stosowania stawki podatku VAT 0% na wybrane komponenty (zał. nr 8 do ustawy o podatku VAT) - w przypadku gdy w trakcie realizacji inwestycji okaże się, że możliwe są do zastosowania nowe technologie i osiągnięcia nauki, których zastosowanie pozwoli na pewniejsze lub szybsze osiągnięcie założonych rezultatów lub pozwoli na osiągnięcie lepszych parametrów lub wskaźników oczekiwanych jako rezultat inwestycji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.administracja.ump.edu.pl/dzp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych UM, ul. Fredry 10, 61-701 Poznań, pok. 113, 114,
I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych UM, ul. Fredry 10, 61-701 Poznań, pok. 113, 114, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: rozbudowa pamięci masowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa częściowa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i uruchomieniem urządzeń sieciowych wg III grup: I grupa: rozbudowa pamięci masowej, II grupa: urządzenia sieciowe do obsługi akademików i do zarządzania istniejącymi urządzeniami sieciowymi, III grupa: modernizacja urządzeń sieciowych dla połączeń szkieletowych UMP w budynkach Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3, 32.41.31.00-2, 30.23.31.60-0, 30.23.72.30-0, 48.21.00.00-3, 48.00.00.00-8, 30.23.71.10-3, 30.23.71.35-4, 30.23.31.32-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: urządzenia sieciowe do obsługi akademików i do zarządzania istniejącymi urządzeniami sieciowymi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa częściowa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i uruchomieniem urządzeń sieciowych wg III grup: I grupa: rozbudowa pamięci masowej, II grupa: urządzenia sieciowe do obsługi akademików i do zarządzania istniejącymi urządzeniami sieciowymi, III grupa: modernizacja urządzeń sieciowych dla połączeń szkieletowych UMP w budynkach Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3, 32.41.31.00-2, 30.23.31.60-0, 30.23.72.30-0, 48.21.00.00-3, 48.00.00.00-8, 30.23.71.10-3, 30.23.71.35-4, 30.23.31.32-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: modernizacja urządzeń sieciowych dla połączeń szkieletowych UMP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa częściowa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i uruchomieniem urządzeń sieciowych wg III grup: I grupa: rozbudowa pamięci masowej, II grupa: urządzenia sieciowe do obsługi akademików i do zarządzania istniejącymi urządzeniami sieciowymi, III grupa: modernizacja urządzeń sieciowych dla połączeń szkieletowych UMP w budynkach Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3, 32.41.31.00-2, 30.23.31.60-0, 30.23.72.30-0, 48.21.00.00-3, 48.00.00.00-8, 30.23.71.10-3, 30.23.71.35-4, 30.23.31.32-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- prace remontowe w żłobku Balbinka - placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
- Sukcesywna dostawa artykułów alkoholowych dla spółki Termy Maltańskie sp. z o.o.
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Modrzejewskiej w Poznaniu
- Dostawa kamizelek kuloodpornych do Oddziału Zewnętrznego w Koziegłowach Aresztu Śledczego w Poznaniu
- Modernizacja sali gimnastycznej
- Odnowienie części elewacji Gmachu Głównego Muzeum Narodowego w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup licencji Microsoft
- "Dostawa sprzętu elektronicznego do placówek oświatowych na terenie Gminy Somonino"
- Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Sejny
- Poprawa systemu cyberbezpieczeństwa Gminy Opoczno - dostawa i wdrożenie systemu do centralnego składowania zdarzeń sieciowych oraz dostawa licencji
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, drukarek i oprogramowania na potrzeby wyposażenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie robotyka w Zespole Szkół Transportowo-Komunikacyjnych(..)
- Dostawa i instalacja kompleksowego systemu informatycznego do obsługi badań patomorfologicznych.
więcej: Napędy dyskowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.