To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-09-29
Krosno: System poprawy przepustowości skrzyżowań z sygnalizacją świetlną w ciągu drogi krajowej nr 28 w granicach administracyjnych miasta Krosna w ramach realizowanego projektu: Przebudowa i rozbudowa obwodnicy miasta Krosna w ciągu drogi krajowej nr 28 na odcinku od km 226+594 do km 237+962 wraz z dobudową drugiej jezdni
Numer ogłoszenia: 255584 - 2015; data zamieszczenia: 29.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 209454 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Krosno, ul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 13 47 43 306, faks 13 47 43 306.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: System poprawy przepustowości skrzyżowań z sygnalizacją świetlną w ciągu drogi krajowej nr 28 w granicach administracyjnych miasta Krosna w ramach realizowanego projektu: Przebudowa i rozbudowa obwodnicy miasta Krosna w ciągu drogi krajowej nr 28 na odcinku od km 226+594 do km 237+962 wraz z dobudową drugiej jezdni.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie systemu dynamicznej koordynacji sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniach drogi krajowej nr 28 z drogami podporządkowanymi. Opracowany system będzie miał za zadanie poprawić przepustowość ciągu drogi krajowej nr 28 od skrzyżowania ul. Rzeszowska - Aleja Jana Pawła II do skrzyżowania ul. Polna - Reymonta - Bieszczadzka (tzw. zielona fala). W skład odcinka wchodzi 10 skrzyżowań z sygnalizacją świetlną, 1 przejście dla pieszych i 3 punkty pomiaru ruchu drogowego. Budowa systemu ma na celu zwiększenie przepustowości sieci drogowej poprzez wyznaczenie ciągów koordynacyjnych oraz wprowadzenie funkcjonalności pomiaru i klasyfikacji ruchu drogowego. Cel ten ma być osiągnięty przy zachowaniu płynności ruchu, czego skutkiem będzie minimalizacja liczby zatrzymań na głównym ciągu drogi krajowej nr 28, poprawa komfortu jazdy kierujących pojazdami, poprawa bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego oraz ochrona środowiska naturalnego poprzez zmniejszenie zanieczyszczeń emitowanych do atmosfery. Wybór planów koordynacyjnych realizowany ma być na podstawie pomiarów prędkości i gęstości strumienia ruchu w celu zminimalizowania zatrzymań na poszczególnych skrzyżowaniach. Stacje meteorologiczne będą pobierać dane pogodowe i na podstawie tych danych dynamicznie sterować sygnalizacją (między innymi zmieniać długości czasów międzyzielonych). Służby utrzymania zimowego oraz osoby odpowiedzialne za utrzymanie sygnalizacji świetlnych będą miały dostęp do danych pogodowych, danych o aktualnych warunkach ruchu, danych o aktualnym stanie urządzeń oraz obrazów z kamer wideo monitoringu skrzyżowań. Komunikacja między wszystkimi sterownikami i stacjami ma odbywać się przez sieć Ethernet przy wykorzystaniu światłowodu. Wszystkie nowe zastosowane elementy konieczne do realizacji zadania mają posiadać odpowiednie aprobaty techniczne i certyfikaty spełniające wymagania niezbędne do odbioru końcowego wykonanego systemu. Zamawiający planuje udostępnić na stronie internetowej dane o pogodzie oraz natężeniu ruchu na drodze krajowej nr 28. Wykonawca własnym staraniem i kosztem zobowiązany będzie do: - Przygotowania kompletnych materiałów (dokumentacji technicznej pozwalającej na uzyskanie przez Wykonawcę prawomocnego zgłoszenia robót lub pozwolenia na budowę w zakresie umożliwiającym wykonanie zadania, projektu wykonawczego oraz STWIORB), - Uzyskania prawomocnego zgłoszenia robót lub pozwolenia na budowę (w oparciu o uzyskane warunki techniczne), - Przygotowania, zaopiniowania i zatwierdzenia Projektu Czasowej Organizacji Ruchu na czas wykonywania prac budowlanych, - Sporządzenia przez Inżyniera ruchu Projektów Stałej Organizacji Ruchu oraz wykonania Audytu Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego przez certyfikowanego Audytora. - Zakupu i montażu wszystkich urządzeń opisanych w zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji technicznej, - Realizacji robót budowlanych w oparciu o zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentację techniczną na podstawie stosownego zgłoszenia lub pozwolenia na budowę zgodnie z obowiązującymi przepisami, - Protokolarnego przekazania Zamawiającemu obiektu po wykonaniu robót budowlanych objętych zamówieniem, - Sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (w wersji analogowej oraz elektronicznej) po zakończeniu robót. Wyżej wymieniony zakres robót budowlanych musi być realizowany w oparciu o obowiązujące przepisy (w tym w szczególności przepisy Prawa Budowlanego) przez Wykonawcę posiadającego stosowne kwalifikacje zawodowe (dotyczy wszelkich branż obejmujących zamówienie), jak również posiadającego odpowiedni potencjał wykonawczy. Zakres budowy systemu obejmuje kolejno wg. oznaczeń na załączniku graficznym: - Na skrzyżowaniu A rozbudowę istniejącego sterownika i modyfikację oprogramowania oraz montaż kamer monitoringu tarczy skrzyżowania, - Pomiędzy skrzyżowaniem A i C połączenie sterowników sygnalizacji świetlnych za pomocą linii światłowodowej z wykorzystaniem kanalizacji teletechnicznej zewnętrznych operatorów oraz zakup i montaż w miejscu B stacji monitoringu ruchu drogowego z bezinwazyjnym czujnikiem ruchu. - Na skrzyżowaniu C rozbudowę istniejącego sterownika i modyfikację oprogramowania oraz montaż kamer monitoringu tarczy skrzyżowania, - Pomiędzy skrzyżowaniem C i D połączenie sterowników sygnalizacji świetlnych za pomocą istniejącej linii światłowodowej będącej własnością Zamawiającego, - Na skrzyżowaniu D rozbudowę istniejącego sterownika i modyfikację oprogramowania, - Na skrzyżowaniu E dostosowanie sterownika sygnalizacji świetlnej, zakup i montaż monitoringu ruchu drogowego z czujnikiem ruchu opartym na pętlach indukcyjnych oraz montaż kamer monitoringu tarczy skrzyżowania, - Pomiędzy skrzyżowaniem E i przejściem dla pieszych F połączenie sterowników sygnalizacji świetlnych linią światłowodową za pomocą kanalizacji teletechnicznej zewnętrznych operatorów, - Na przejściu dla pieszych F dostosowanie sterownika sygnalizacji świetlnej, montaż monitoringu ruchu drogowego z czujnikiem ruchu opartym na pętlach indukcyjnych, montaż stacji pomiaru warunków meteorologicznych, - Na przejściu dla pieszych F dostosowanie sterownika sygnalizacji świetlnej, montaż monitoringu ruchu drogowego z czujnikiem ruchu opartym na pętlach indukcyjnych, montaż stacji pomiaru warunków meteorologicznych oraz dodatkowych urządzeń informujących kierowców o wystąpieniu wzbudzenia na przejściu. - Na skrzyżowaniu G dostosowanie sterownika sygnalizacji świetlnej oraz montaż monitoringu ruchu drogowego z czujnikiem ruchu opartym na pętlach indukcyjnych oraz montaż kamer monitoringu tarczy skrzyżowania, - Pomiędzy skrzyżowaniem G i mostem H połączenie sterownika sygnalizacji świetlnej i monitoringu ruchu linią światłowodową za pomocą kanalizacji teletechnicznej zewnętrznych operatorów, - Przy moście H dostawa i montaż stacji monitoringu ruchu drogowego współpracującej z istniejącym czujnikiem ruchu opartym na pętlach indukcyjnych, - Pomiędzy mostem H i skrzyżowaniem I połączenie monitoringu ruchu ze sterownikiem sygnalizacji świetlnej linią światłowodową za pomocą kanalizacji teletechnicznej zewnętrznych operatorów, - Na skrzyżowaniu I modyfikacja oprogramowania sterownika sygnalizacji świetlnej oraz dostosowanie sterownika w celu monitorowania ruchu drogowego za pomocą istniejącego czujnika ruchu opartego na pętlach indukcyjnych, - Pomiędzy skrzyżowaniem I i J połączenie sterowników sygnalizacji świetlnych za pomocą istniejącej linii światłowodowej, - Na skrzyżowaniu J modyfikacja oprogramowania sterownika sygnalizacji świetlnej oraz dostosowanie sterownika w celu monitorowania ruchu drogowego za pomocą istniejącego czujnika ruchu, opartego na pętlach indukcyjnych, - Pomiędzy skrzyżowaniem J i K połączenie sterowników sygnalizacji świetlnych za pomocą istniejącej linii światłowodowej, - Na skrzyżowaniu K modyfikacja oprogramowania sterownika sygnalizacji świetlnej oraz dostosowanie sterownika w celu monitorowania ruchu drogowego za pomocą istniejącego czujnika ruchu, opartego na pętlach indukcyjnych, - Pomiędzy skrzyżowaniem K i Ł zaprojektowanie i wykonanie połączenia sterowników sygnalizacji świetlnych za pomocą linii światłowodowej w kanalizacji teletechnicznej oraz w miejscu L montaż stacji monitoringu ruchu drogowego współpracującej z istniejącym czujnikiem ruchu opartym na pętlach indukcyjnych, - Na skrzyżowaniu Ł dostosowanie sterownika sygnalizacji świetlnej w celu monitorowania ruchu drogowego za pomocą czujnika ruchu opartego na pętlach indukcyjnych, - Pomiędzy skrzyżowaniem Ł i M zaprojektowanie i wykonanie połączenia sterowników sygnalizacji świetlnych za pomocą linii światłowodowej w istniejącej kanalizacji teletechnicznej należącej do Zamawiającego. - Na skrzyżowaniu M zaprojektowanie i wybudowanie w pełni wyposażonego systemu sygnalizacji świetlnej wyposażonego w sterownik kompatybilny z całym systemem, system detekcji (pętle indukcyjne i wideodetekcja), system monitoringu tarczy skrzyżowania oraz monitoring natężenia ruchu drogowego współpracujący z istniejącym czujnikiem ruchu opartym na pętlach indukcyjnych. UWAGA: Wykonanie sygnalizacji świetlnej, stacji monitoringu ruchu i wszelkich niezbędnych prac do wykonania tego zadania należy bezwzględnie skoordynować z obecnie realizowanymi inwestycjami pn.: Przebudowa i rozbudowa obwodnicy miasta Krosna w ciągu drogi krajowej nr 28 na odcinku od km 226+594 do km 237+962 wraz z dobudową drugiej jezdni - 1 etap oraz Przebudowa i rozbudowa obwodnicy miasta Krosna w ciągu drogi krajowej nr 28 na odcinku od km 226+594 do km 237+962 wraz z dobudową drugiej jezdni - 2 etap. Opóźnienia związane z tym utrudnieniem nie zwalniają wykonawcy z odpowiedzialności za dotrzymanie terminu realizacji zadania. Zamawiający wymaga, aby wykonawca przez okres 3 miesięcy od uruchomienia systemu, prowadził pełen monitoring jego funkcjonowania i zoptymalizował go do panujących warunków ruchu. W okresie gwarancyjnym na wezwanie Zamawiającego wykonawca będzie optymalizował oprogramowanie systemu. Zamawiający wymaga, aby do zakończenia okresu gwarancji określonego przez wykonawcę w ofercie zapewnił on osobom wskazanym przez Zamawiającego przeszkolenie z zakresu działania systemu poprawy przepustowości skrzyżowań.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.62.10 - Instalowanie urządzeń kontroli ruchu drogowego 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 51.61.00.00 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji 48.78.10.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem 35.26.20.00 - Urządzenia sterujące sygnalizacyjne do skrzyżowań 42.96.13.00 - System kontroli ruchu pojazdów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AGZ Sp. z o. o., ul. Gen. J. Hallera 6/3, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2198928,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2129224,14
Oferta z najniższą ceną: 2129224,14 / Oferta z najwyższą ceną: 2852293,75
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- ,,Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2024/2025 zlokalizowanych na terenie powiatu krośnieńskiego"
- "Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na sukcesywne dostawy gazu ziemnego wraz z dystrybucją na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii z/s w Krośnie"
- Doposażenie szkoły w brakujący sprzęt niezbędny do kształcenia na podstawie diagnozy w ramach realizowanego projektu Poprawa jakości kształcenia ogólnego w LO im. M. Konopnickiej w Jedliczu
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E do budynku Sądu Rejonowego w Krośnie, ul. Wolności 3 w Krośnie.
- Zapewnienie usług w zakresie przygotowania, wydawania i dostarczania posiłków dla mieszkańców Miasta Krosna w okresie od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Miasto Krosno
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Otrocz"
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Chrzanów Pierwszy"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych na dz. ewid. 1722/1, 1723/1, 1748, 351/8 w miejscowości Otrocz"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych na dz. ewid. 160, 162/2, 159, 161/3 w miejscowości Otrocz"
- "Budowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Otrocz"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.