Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-05
Gdańsk: dostawa i uruchomienie fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 255608 - 2008; data zamieszczenia: 05.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samorząd Województwa Pomorskiego , ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3261555, faks 058 3261556.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.woj-pomorskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i uruchomienie fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i uruchomienie fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących zadań: 1) Zadanie I (poz. Nr 1,2,3,4,5 zał. Nr 2 do SIWZ) obejmuje dostawę: -zestawów komputerowych - 71 sztuk, -notebooków -29 sztuk, 2) Zadanie II (poz. Nr 6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18, 19 zał. Nr 2 do SIWZ) obejmuje dostawę: - drukarek laserowych - 26 sztuk, - urządzeń wielofunkcyjnych - 1 sztuka, - drukarki kodów paskowych - 1 sztuka, - projektorów multimedialnych z ekranem - 4 sztuki, - pamięci przenośnej flash (pendrive) - 7 sztuk, - dupleksów do drukarek OKI 6200N - 5 sztuk, -zestawu oprogramowania do projektowania i publikacji - 1 sztuka, - programu do tworzenia i zarządzania dokumentami PDF - 1 sztuka, - programu do edycji grafiki wektorowej - 5 sztuk, - programu do montażu wideo - 1 sztuka, - programu do obróbki dźwięku- 1 sztuka, - nagrywarek blue-ray - 10 sztuk.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.32.00 - Komputer tablet 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.45.00 - Pamięci do przechowywania danych 38.65.21.00 - Projektory 30.23.31.50 - Napędy dysku optycznego 30.17.40.00 - Maszyny produkujące etykiety 48.32.20.00 - Pakiety oprogramowania graficznego 48.52.10.00 - Pakiety oprogramowania muzycznego lub do edycji dźwięków 48.52.00.00 - Pakiety oprogramowania multimedialnego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wymagania podmiotowe: 1) W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamóień publicznych, w szczególności: - wykonali w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostawę (lub sumę dostaw) sprzętu odpowiadającą swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp 2. Wymagania przedmiotowe: 1) Producent sprzętu określonego w pozycjach nr 1,2,3,4,5 załącznika nr 2 do SIWZ, posiada certyfikat ISO 9001:2000 oraz ISO 14001 lub równoważne. 2) Serwis który będzie świadczył usługi gwarancyjne sprzętu określonego w pozycjach nr 1,2,3,4,5 załącznika nr 2 do SIWZ posiada certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważny. 3) Oferowane zestawy komputerowe (jednostki centralne bez napędów nośników danych), określone w pozycjach nr 1, 2 załącznika nr 2 do SIWZ nie przekraczają poziomu głośności (ciśnienia akustycznego) o wartości 27 dB (LpAm) mierzonego zgodnie z normą PN-ISO 9296 lub z inną równoważną normą. 4) Dostarczane komputery, urządzenia i elementy komputerów muszą spełniać wymagania dotyczące oceny zgodności wynikające z ustawy z dnia 15 grudnia 2006 roku o zmianie ustawy o systemie zgodności oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz. U. z 29.12.2006 r. Nr 249, poz. 1834). 3.. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę w ofercie, na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu , 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie 2. Wykonawcy składają wraz z ofertą następujące dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy i usługi wymagań określonych przez zamawiającego: 1) Kopie certyfikatów ISO 9001:2000 oraz ISO 14001 (lub równoważnych) dla producenta sprzętu określonego w pozycjach nr 1,2,3,4,5 załącznika nr 2 do SIWZ. 2) Kopie certyfikatu ISO 9001:2000 (lub równoważnego) dla serwisu który będzie świadczył usługi gwarancyjne sprzętu określonego w pozycjach nr 1,2,3,4,5 załącznika nr 2 do SIWZ. 3) Kopię oświadczenia producenta sprzętu określonego w pozycjach nr 1, 2 załącznika nr 2 do SIWZ potwierdzające że oferowane zestawy komputerowe (jednostki centralne bez napędów nośników danych) nie przekraczają poziomu głośności (ciśnienia akustycznego) o wartości 27 dB (LpAm) mierzonego zgodnie z normą PN-ISO 9296 lub z inną równoważną normą. 4) Oświadczenie wykonawcy, że oferowany sprzęt spełnia wymagania dotyczące oceny zgodności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapomorza.pl/pl/bip/umwp/zamowienia/zamowienia.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j.w. lub w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego, 80-810 Gdańsk ul. Okopowa 21/27, pok. nr 8a.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2008 godzina 14:00, miejsce: Oferty należy składać w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, w pokoju nr 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Regionalny Narodowa Strategia Spójności, Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, Regionalny Program Operacyjny dla Woewództwa Pomorskiegpo na lata 2007-2013, Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego, Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, Europejski Fundusz Społeczny.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej dla Politechniki Gdańskiej
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z kontrolą rozliczenia zadania w podziale na części
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego
- Dostawa precyzyjnej, uniwersalnej maszyny wytrzymałościowej 10kN z przedłużoną ramą +250mm oraz ekstensometrem wideo
- Remont budynku pracowników działu zieleni w Gdańskim Ogrodzie Zoologicznym
- Remont pomieszczeń Domu Studenckiego nr 3 Politechniki Gdańskiej przy ul. Do Studzienki 32 w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu typu bus do przewozu do 9 osób łącznie z kierowcą dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Parczewie
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę sprzętu i oprogramowania komputerowego
- Dostawa ambulansu wraz z wyposażeniem dla ZRM Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- 12/TP1/SZP-4/2025 Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego
więcej: Maszyny produkujące etykiety »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.