Ogłoszenie z dnia 2012-07-17
Bielsko-Biała: Wykonanie prac remontowych dachu i elewacji na rzecz Pierwszego Urzędu Skarbowego w Bielsku-Białej przy ul. Teodora Sixta 17
Numer ogłoszenia: 255678 - 2012; data zamieszczenia: 17.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy , ul. Teodora Sixta 17, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 0-33 499 82 00, faks 0-33 499 82 21.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl/us/bielsko1.htm
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac remontowych dachu i elewacji na rzecz Pierwszego Urzędu Skarbowego w Bielsku-Białej przy ul. Teodora Sixta 17.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac remontowych dachu i elewacji na rzecz Pierwszego Urzędu Skarbowego w Bielsku-Białej przy ul. Teodora Sixta 17 w których przewiduje się następujący zakres robót remontowych: ustawienie rusztowań demontaż uszkodzonych obróbek blacharskich demontaż ław kominiarskich odbicie uszkodzonych tynków zewnętrznych montaż nowych obróbek blacharskich montaż nowych ław kominiarskich i uzupełnienie uchwytów wymiana pasa dachówki bitumicznej w miejscu zamocowania ław położenie nowych tynków zewnętrznych malowanie farbą elewacyjną zajęcie pasa ruchu - chodnika wydzielenie strefy pracy uprzątnięcie terenu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.23.00 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.44.21.10 - Malowanie budynków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oferta musi zawierać następujące dokumenty potwierdzające , że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu. na podstawie art.24 ustawy Pzp: a) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w tym zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,. Jeżeli z dokumentów wymienionych w tym punkcie nie można uzyskać informacji o uprawnieniu osób podpisujących ofertę lub pełnomocnictwo wymienione w pkt 7.8 do reprezentowania Wykonawcy , do oferty należy dołączyć dokumenty pozwalające na uzyskanie tej informacji ( np.: jeżeli pełnomocnictwo zostało podpisane przez osoby nie będące aktualnie we władzach Spółki , w wyciągu z Krajowego Rejestru Sądowego muszą być dane historyczne, pozwalające ustalić kiedy ta osoba miała uprawnienia podpisywania tych dokumentów) , b) dla Wykonawcy zagranicznego - dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli miejsce zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, dokumentów, o których mowa powyżej, należy je zastąpić dokumentem złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować osobą lub osobami posiadającymi aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za znajdujący się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia uważany będzie podmiot, który posiada na własnym rachunku bankowym środki finansowe lub ma zdolność kredytową w wysokości 50.000,00 zł. Oferta musi zawierać informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w których Wykonawca posiada rachunek , potwierdzają wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 7.4 Jeżeli Wykonawca polega na zdolności finansowej innych podmiotów wówczas zobowiązany jest przedłożyć: a) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji środków finansowych na czas realizacji zamówienia, b) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których podmioty, na zdolności finansowej których będzie polegał, posiadają rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w/w podmiotów, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza za swoją zgodą , korzystne dla Zamawiającego zmiany w treści umowy zgodnie z Kodeksem Cywilnym
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/bielsko1.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pierwszy Urząd Skarbowy w Bielsku-Białej
43-300 Bielsko-Biała ul. Teodora Sixta 17
pok. 410.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2012 godzina 11:00, miejsce: Pierwszy Urząd Skarbowy w Bielsku-Białej 43-300 Bielsko-Biała ul. Teodora Sixta 17 pok.315.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Dostawa sprzętu komputerowego (zestawy komputerowe, laptopy, urządzenia wielofunkcyjne, projektor multimedialny) na potrzeby BCO-SM im. Jana Pawła II w Bielsku - Białej
- Dostawa opasek bezpieczeństwa wraz z usługą elektronicznego całodobowego monitoringu sygnałów alarmowych od osób starszych zwanej teleopieką na potrzeby MOPS w Bielsku-Białej
- Wymiana wodomierzy wody zimnej i wody ciepłej z nakładkami radiowymi w lokalach mieszkalnych i użytkowych stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
- Wykonanie okresowych przeglądów podstawowych (rocznych) dróg na terenie miasta Bielska-Białej
- "Dostawa, wdrożenie i utrzymanie systemu UTM - projekt Cyberbezpieczny Samorząd"
- Rozbudowa terenu rekreacyjnego i skateparku przy ul. Orchidei w Hałcnowie (etap II) w ramach Budżetu Obywatelskiego 2023 pn. "Ochotnicy i dzielnice"
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół nr 1 w Milanówku "
- Wykonanie instalacji napowietrzania i oddymiania klatek schodowych wraz z wymianą niektórych okien w budynku przy ul. Batorego 5 w Warszawie
- Modernizacja energetyczna bloku sportowego (budynku B) Zespołu Szkół Ekonomiczno-Administracyjnych przy ul. Worcella 3 we Wrocławiu
- Remont elewacji i balkonów w budynku hotelowym A w Oddziale Zamiejscowym w Sulejowie Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach
- Komisariat II Policji - budowa nowej siedziby wraz z wiatą garażową i zagospodarowaniem terenu
- Przebudowa stadionu sportowego przy ul. Budowlanych w Przeworsku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.