Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-28
Pilchowice: Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Szpitala w Pilchowicach,
nr spr 17/ZP/2013
Numer ogłoszenia: 255687 - 2013; data zamieszczenia: 28.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach , ul. Dworcowa 31, 44-145 Pilchowice, woj. śląskie, tel. 32 331 99 03, faks 32 331 99 08.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-pilchowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Szpitala w Pilchowicach, nr spr 17/ZP/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy dostaw między innymi zestawów do pobierania wydzielin, masek z filtrem. sprzętu jednorazowego do spirometru, klisz do RTG oraz systemu do próżniowego pobierania krwi..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7, 33.17.11.10-3, 33.14.10.00-0, 32.35.41.10-3, 33.14.13.20-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych wymaga jedynie oświadczeń i dokumentów wskazanych w pkt III.4 . Ocena spełnienia warunku na zasadzie spełnia nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych wymaga jedynie oświadczeń i dokumentów wskazanych w pkt III.4 . Ocena spełnienia warunku na zasadzie spełnia nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych wymaga jedynie oświadczeń i dokumentów wskazanych w pkt III.4 . Ocena spełnienia warunku na zasadzie spełnia nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych wymaga jedynie oświadczeń i dokumentów wskazanych w pkt III.4 . Ocena spełnienia warunku na zasadzie spełnia nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych wymaga jedynie oświadczeń i dokumentów wskazanych w pkt III.4 . Ocena spełnienia warunku na zasadzie spełnia nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Dopuszcza się zmianę cen jednostkowych brutto w przypadku urzędowej zmiany podatku VAT, przy niezmiennej cenie netto. 2 W przypadku zmiany formy prawnej Zamawiającego lub dalsze ich kontynuowanie przez osoby trzecie, strony dopuszczają możliwość cesji praw i obowiązków wynikających z umowy w drodze odrębnego porozumienia z podmiotem trzecim, który przejmuje obowiązek dalszego udzielania świadczeń zdrowotnych wykonywanych dotychczas przez Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-pilchowice.pl , www.propublico.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa, 44-145 Pilchowice, ul. Dworcowa 31.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2013 godzina 10:00, miejsce: sekretariat szpitala w Pilchowicach.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy zestawów do pobierania wydzielin z drzewa oskrzelowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy zestawów w ilości 800 szt. Szczegółowy opis podano w załączniku Arkusz asortymentowo cenowy stanowiący załącznik do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawy masek z filtrem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawy masek z filtrem ochronnym typu HEPA w ilości 1800 szt. Szczegółowy opis podano w załączniku Arkusz asortymentowo cenowy stanowiący załącznik do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawy sprzętu jednorazowego użytku do spirometru.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis i ilości podano w załączniku Arkusz asortymentowo cenowy stanowiący załącznik do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawy filmów do RTG - klisze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis i ilości podano w załączniku Arkusz asortymentowo cenowy stanowiący załącznik do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.41.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawy systemu próżniowego do pobierania krwi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis i ilości podano w załączniku Arkusz asortymentowo cenowy stanowiący załącznik do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.25.00-7, 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI PILCHOWICE
- ,,EW Pilchowice II - remont budynku elektrowni po przejściu fali powodziowej - projekt"
- Modernizacja posadzki, kanału i podjazdu dla budynku OSP Wilcza
- Budowa oświetlenia boiska LKS Wilki Wilcza
więcej: przetargi PILCHOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku w podziale na 7 pakietów
- Dostawa leków
- Dostawa wyrobów jednorazowych, żeli przewodzących i papierów rejestrujących dla USK-2 PUM w Szczecinie
- Dostawy obłożeń chirurgicznych na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Jana Pawła II w Siedlcach
- Dostawa systemu minipłytek do zakotwień całkowitych szczęki i żuchwy oraz materiałów do odbudowy tkanki kostnej
- Dostawa akcesoriów do kruszenia kamieni nerkowych, kleszczyków zaciskowych oraz elektrod
więcej: Klisza rentgenowska »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.