Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-05
Lublin: Konwojowanie wartości pieniężnych
Numer ogłoszenia: 255736 - 2008; data zamieszczenia: 05.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4819 , ul. Radziszewskiego 4, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7183075, faks 081 7183075.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.3brygada.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konwojowanie wartości pieniężnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Konwój wartości pieniężnych zgodnie z rozporządzeniem MSWiA z dnia 14 października 1998r. w sprawie szczegółowych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. z 1998r. nr 129, poz. 858 z późniejszymi zmianami). Część 1 Konwojowanie wartości pieniężnych wraz z osobą uczestniczącą w konwoju - kasjerem w Lublinie na trasie: Kasa ul. Radziszewskiego - Kasa ul. Kruczkowskiego -ilość konwoi w 2009 roku - 112, Kasa ul. Kruczkowskiego - ul. Kasa Radziszewskiego - ilość konwoi w 2009 roku - 112, Kasa ul. Radziszewskiego - Bank PKO BP ul. Krakowskie Przedmieście lub Bank NBP ul. Szopena - Kasa ul. Radziszewskiego - ilość konwoi w 2009 roku - 148. Część 2 Konwojowanie wartości pieniężnych wraz z osobą uczestniczącą w konwoju - kasjerem w Chełmie na trasie: Kasa ul. Lubelska - Bank PKO BP ul. Dreszera - Kasa ul. Lubelska - ilość konwoi w 2009 roku - 186..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.71.00.00 - 70.71.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Bez wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1).Zgodnie z art. 22 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy; 2).Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi tzn. posiadają koncesję MSWiA na prowadzenie ochrony mienia i osób. 3).Pracownicy ochrony pełniący obowiązki związane z wykonywaniem przedmiotu Zamówienia muszą posiadać licencję pracownika ochrony fizycznej I stopnia i muszą być zatrudnieni na podstawie umowy o pracę, a osoba organizująca i kierująca zespołami pracowników ochrony fizycznej licencję II stopnia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia. Oceny spełniania warunków dokona komisja przetargowa zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty wymagane od Wykonawców..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - prawo zamówień publicznych. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Koncesja wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia. Przez koncesję rozumuie się tylko i wyłącznie koncesję wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia ( Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz 1221 z późn. zm.). Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie. Licencje pracowników ochrony fizycznej Io lub IIo, Licencja osoby organizującej i kierującej zespołami pracowników ochrony fizycznej IIo, stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Przedstawienie polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej: kontraktowej i deliktowej z kwotą gwarantowaną nie mniejszą niż 500 000 złotych (równowartość, jeżeli w walucie obcej wg kursu NBP z dnia zawarcia umowy). Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje samochodem przystosowanym do przewożenia wartości pieniężnych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetarg.army.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4819
20 - 031 Lublin ul. Radziszewskiego 4
pokój nr4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2008 godzina 12:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4819 20 - 031 Lublin ul. Radziszewskiego 4 kancelaria jawna II piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konwojowanie wartości pieniężnych w Lublinie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konwojowanie wartości pieniężnych wraz z osobą uczestniczącą w konwoju - kasjerem w Lublinie na trasie:Kasa ul. Radziszewskiego - Kasa ul. Kruczkowskiego - ilość konwoi w 2009 roku - 112, Kasa ul. Kruczkowskiego - ul. Kasa Radziszewskiego - ilość konwoi w 2009 roku - 112, Kasa ul. Radziszewskiego - Bank PKO BP ul. Krakowskie Przedmieście lub Bank NBP ul. Szopena - Kasa ul. Radziszewskiego - ilość konwoi w 2009 roku - 148..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konwojowanie wartości pieniężnych w Chełmie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konwojowanie wartości pieniężnych wraz z osobą uczestniczącą w konwoju - kasjerem w Chełmie na trasie: Kasa ul. Lubelska - Bank PKO BP ul. Dreszera - Kasa ul. Lubelska - ilość konwoi w 2009 roku - 186..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.