Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-28
Radomyśl nad Sanem: Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa Ośrodka Zdrowia w Radomyślu nad Sanem
Numer ogłoszenia: 255752 - 2009; data zamieszczenia: 28.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radomyśl nad Sanem , ul. Rynek Duży 7, 37-455 Radomyśl nad Sanem, woj. podkarpackie, tel. 015 8454328, faks 015 8454302.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomysl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa Ośrodka Zdrowia w Radomyślu nad Sanem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa zmiana sposobu użytkowania części poddasza, oraz układu funkcjonalnego parteru, powiększenie stref wejścia, docieplenie i zmiana elewacji budynku Ośrodka Zdrowia w Radomyślu nad Sanem A. Przewidywany zakres prac (główne elementy): A.1. część nowobudowana a) roboty ziemne: wykopy pod fundamenty b) izolacje: przeciwwilgociowa: - pionowa ścian fundamentowych -pozioma posadzki na gruncie, -paraizolacja i wstępnego krycia dachu, -pozioma w pomieszczeniach mokrych, termiczna: -ocieplenie ścian fundamentowych, -ocieplenie posadzki na gruncie -ocieplenie ścian zewnętrznych, -ocieplenie dachu c) konstrukcje murowe i żelbetowe: -murowanie ścian zewnętrznych i ścian szczytowych, -murowanie ścianek działowych, -wykonanie posadzki na gruncie, - belki słupy i wieńce, -wykonanie stropu, d) konstrukcja dachu: - dach nad wejściem od strony południowo-wschodniej, - dach w systemie dachu odwróconego na stropie nad strefa wejścia od strony północno-zachodniej e) roboty wykończeniowe A2. część istniejąca a) roboty ziemne: zagospodarowanie terenu, b) izolacje: przeciwwilgociowa: - pionowa ścian fundamentowych w miejscu wykopów pod nowe fundamenty, -paraizolacja i wstępnego krycia dachu, -pozioma w pomieszczeniach mokrych, termiczna: -ocieplenie ścian zewnętrznych, -ocieplenie dachu c) konstrukcje murowe i żelbetowe: -wyburzenia i przebudowa istniejącego układu funkcjonalnego, -wkuwanie nadproży stalowych w ściany, -murowanie ścian szczytowych, -murowanie ścianek działowych, d) konstrukcja dachu: -zmiana konstrukcji dachu na części parterowej, -zmiana stropodachu nad klatką schodową na dach o konstrukcji drewnianej, -zmiana pokrycia dachu nad częścią mieszkalną e) roboty wykończeniowe f) wymiana wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz instalacji centralnego ogrzewania, g) wykonanie instalacji elektrycznych, teleinformatycznych i instalacji odgromowej, h) adaptacja pomieszczenia piwnicy pod potrzeby kotłowni, i) modernizacja instalacji gazowej. B. podstawowe wskaźniki inwestycji: 1) przed rozbudową: - powierzchnia zabudowy - 431,11 m2 -powierzchnia użytkowa - 376,29 m2 -kubatura - 1319,37 m3 -wysokość budynku - 9,96 m -ilość kondygnacji podziemnych - 1 (częściowe podpiwniczenie) - ilość kondygnacji naziemnych -2 2) po rozbudowie: -powierzchnia zabudowy - 467,37 m2, -powierzchnia użytkowa - 577,88 m2 -kubatura - 1921,23 m3 -wysokość budynku - 9,96 m - ilość kondygnacji podziemnych -1 (częściowe podpiwniczenie) - ilość kondygnacji naziemnych -2 3.1.W trakcie realizacji należy stosować materiały i wyroby posiadające obowiązujące świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie lub jeśli są przedmiotem Norm Państwowych, zaświadczenia producenta potwierdzające ich zgodność z postanowieniami odpowiednich norm. 3.2. Wszelkie roboty winny być prowadzone zgodnie ze sztuką budowlaną, przepisami prawa budowlanego, obowiązującymi polskimi normami oraz normami europejskimi, o ile obowiązują w Polsce. Ponadto w trakcie realizacji robót należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 3.3.Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych do wskazanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem, że zastosowanie ich nie spowoduje pogorszenia jakości przedmiotu umowy. 3.4. Przedmiot zamówienia określony jest na podstawie posiadanej dokumentacji projektowej (zał. nr 5 do SIWZ) i specyfikacji technicznych (zał. nr 6 do SIWZ), przedmiarów robót (zał. nr 7 do SIWZ). 3.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa (zał. nr 5 do SIWZ) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych zawierająca zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót (zał. nr 6 do SIWZ). Wszelkie prace na obiekcie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 3.6. Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia podane jest przedmiarach robót (zał. nr 7 do SIWZ), stanowiących materiał pomocniczy i informacyjny do sporządzenia wyceny. 3.7. W ramach realizacji zamówienia należy wykonać również: - wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w przedmiarze robót, w tym prace wynikające ze specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej, - wszelkie inne roboty, prace, badania, czynności, obowiązki i wymogi wynikające z SIWZ (specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej, przedmiarów robót) - inwentaryzację geodezyjną powykonawczą. 3.8. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na terenie budowy oraz do zdobycia wszelkich koniecznych informacji, niezbędnych do przygotowania oferty. 3.9. Wykonawca jest zobowiązany do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami. W tym celu wskazane jest, aby Wykonawca ubezpieczył prowadzoną budowę od odpowiedzialności cywilnej, zabezpieczył i oznakował plac budowy. 3.10. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić wszelkie prace w sposób niezakłócający funkcjonowania pozostałej części budynku (Ośrodek Zdrowia), organizację i zabezpieczenie placu budowy oraz prowadzenie prac budowlanych w sposób umożliwiający pacjentom bezpieczne dojście do Ośrodka Zdrowia i korzystanie z jego usług..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości : 20 000,00 zł /słownie: dwadzieścia tysięcy złotych/.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu - art. 44 i określone przepisami art. 22 ust.1 pkt 1-4 : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie ((Zamawiający uzna, że Wykonawca ma wystarczające doświadczenie jeżeli w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał w tym okresie wykonał co najmniej jedno lub dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia -tj. roboty budowlane w zakresie budowy, przebudowy, rozbudowy, nadbudowy budynków mieszkalnych, budynków użyteczności publicznej lub usługowej o łącznej wartości co najmniej 1000 000,00 zł oraz dysponują potencjałem technicznym osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - (Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub przedstawić pisemne zobowiązanie do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - posiadających uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej), co należy udokumentować poprzez złożenie poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii odpowiednich uprawnień oraz zaświadczeń potwierdzających przynależność do właściwych izb samorządu zawodowego oraz pisemne zobowiązanie ( jeżeli dotyczy), c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli wykaże posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości 300 000,00 zł, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych e) spełniają wymagania określone ustawą Pzp oraz niniejszą specyfikacją. 2) Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymaganych przez Zamawiającego na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, na podstawie których zostanie dokonana ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zawiera część VIII SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów: a) oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, - art. 44, oraz warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia - art. 22 ust.1 pkt 1-4 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia, to właściwe dokumenty wymienione w pkt 1 lit. a-f muszą być złożone przez każdy podmiot osobno. Dokumenty o których mowa w pkt 1 lit. b-f mogą być przedstawione w formie kopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt.1 lit. b, c, d ,f składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: A. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, B. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, C. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie i odpowiednio w zakresie pkt.1 lit. e: D. składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty o których mowa powyżej w pkt 2. lit. A, C i D powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt 2. lit. B powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty o których mowa w pkt 2 lit. A - D mogą być przedstawione w formie kopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt.2 lit. A-D, Wykonawca zastępuje te dokumenty - dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument o którym mowa powyżej powinien być złożony w oryginale. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 3) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,( tj. roboty budowlane w zakresie budowy, przebudowy, rozbudowy, nadbudowy budynków mieszkalnych, budynków użyteczności publicznej lub usługowej o łącznej wartości co najmniej 1000 000,00 zł) b) wykazu osób (osoby posiadające uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie: o specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej), którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności c) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (poświadczone za zgodność z oryginałem kopie odpowiednich uprawnień oraz zaświadczeń potwierdzających przynależność do właściwych izb samorządu zawodowego), d) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym w ppkt b Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Dokumenty o których mowa w pkt 3 c mogą być przedstawione w formie kopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Informacja może być przedstawiona w formie kopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5) Warunki dotyczące powierzenia części robót Podwykonawcom. a) Wykonawca, który zamierza realizować przedmiot zamówienia przy udziale Podwykonawców, zobowiązany jest wyraźnie wskazać w swojej ofercie część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom. b) Wykonawca, który wskaże w ofercie część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy z Zamawiającym przedłożyć umowę regulującą współpracę z Podwykonawcami..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomysl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Radomyślu nad Sanem
ul. Rynek Duży 7
37 - 455 Radomyśl nad Sanem
pokój nr 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Radomyślu nad Sanem , ul. Rynek Duży 7, 37-455 Radomyśl nad Sanem, sekretariat- pok. nr 13.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 17.09.2009.
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt planowany do dofinansowania ze środków RPO ( w zakresie termomodernizacji).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.