To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-28
Kielce: Aktualizacja Systemu Informacji Prawnej
Numer ogłoszenia: 255761 - 2013; data zamieszczenia: 28.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 227381 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, faks 41 3445265, 3445723.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aktualizacja Systemu Informacji Prawnej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Aktualizacja w okresie 4 lat, tj. od 01.11.2013 roku do 31.10.2017 roku, Systemu Informacji Prawnej LEX dla Samorządu Terytorialnego z dodatkowymi modułami: Prawo Europejskie, Informator Prawno-Gospodarczy oraz Zamówienia Publiczne - w wersji bez limitu użytkowników sieciowych oraz 4 stanowiskami mobilnymi, a także z publikacjami elektronicznymi: Prawo Ochrony Środowiska - w wersji dla 4 użytkowników sieciowych, Serwis Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych- w wersji dla 4 użytkowników sieciowych, Vademecum Głównego Księgowego - w wersji dla 4 użytkowników sieciowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.81.00.00 - Systemy informacyjne 79.14.00.00 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WOLTERS KLUWER POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WOLTERS KLUWER POLSKA SP. Z O.O.
- Wolters Kluwer S.A, ul. Przyokopowa 33, 01-208 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 118400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 145632,00
Oferta z najniższą ceną: 145632,00 / Oferta z najwyższą ceną: 145632,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający, na mocy art. 67 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013r. poz. 907 ze zm.) może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli może być ono wykonane tylko przez jednego Wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów. Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja w w/w okresie posiadanego i eksploatowanego przez Zamawiającego Systemu, w tym także publikacji elektronicznych, zgodnie z posiadaną bezterminową licencją, udzieloną przez Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. System Informacji Prawnej LEX stanowi utwór w rozumieniu przepisu art. 1 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 ze zm.) co potwierdzają klauzule zawarte w obecnie obowiązującej umowie. Wolters Kluwer S.A. (przed zmianami nazwy - Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.) jest jedynym podmiotem, który może dokonać aktualizacji swojego programu autorskiego. Posiada on wyłączne, niczym, nie ograniczone autorskie prawa majątkowe do baz aplikacji w/w systemu, a także wyłączność w zakresie zarówno ich produkcji, dostawy jak też ich aktualizacji. Wykonawca nie udzielił i nie zamierza udzielić żadnemu podmiotowi licencji do rozpowszechniania tychże programów, ani możliwości ich aktualizacji, nie jest także zainteresowany zbyciem autorskich praw majątkowych do nich na jakimkolwiek polu eksploatacji. Okoliczności istnienia powyższych praw wyłącznych chronionych przepisami prawa nie wynikają więc z zaniechań Zamawiającego. System Informacji Prawnej LEX dla Samorządu Terytorialnego z dodatkowymi modułami: Prawo Europejskie, Informator Prawno-Gospodarczy oraz Zamówienia Publiczne a także z publikacjami elektronicznymi: Prawo Ochrony Środowiska, Serwis Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych, Vademecum Głównego Księgowego nie jest oprogramowaniem utworzonym na potrzeby Zamawiającego, lecz jest produktem komercyjnym Wykonawcy, rozpowszechnianym na rynku na jednakowych zasadach, nie jest więc możliwe nabycie przez Zamawiającego (przeniesienie przez Wykonawcę na Zamawiającego) autorskich praw majątkowych. Tym samym Wykonawca jest jedynym podmiotem, który może zrealizować przedmiotowe zamówienie w zakresie aktualizacji baz danych systemu. Każda aktualizacja systemu musi opierać się na podstawowym oprogramowaniu, do którego Zamawiający posiada bezterminowe licencje. Zamawiający nie jest zobowiązany do zakupu nowego oprogramowania za każdym razem, kiedy zakończy się okres subskrypcji używanego systemu. Wymóg prowadzenia odrębnych postępowań w podstawowych trybach zaistniałby w sytuacji, gdyby licencje na korzystanie z systemu udzielone zostały na czas określony i możliwość jego użytkowania wygasłaby wraz z zakończeniem umowy. Zamówienie takie byłoby nowym, odmiennym rozwiązaniem w stosunku do opisywanego, o szerszym zakresie, tj. dostawą nowego oprogramowania wraz z jego wdrożeniem i szkoleniem użytkowników a także jego aktualizacją w zakładanym okresie. Tymczasem Zamawiający posiada System Informacji Prawnej LEX dla Samorządu Terytorialnego z dodatkowymi modułami: Prawo Europejskie, Informator Prawno-Gospodarczy oraz Zamówienia Publiczne a także z publikacjami elektronicznymi: Prawo Ochrony Środowiska, Serwis Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych, Vademecum Głównego Księgowego, który może w wersji niezaktualizowanej bezterminowo użytkować. Także w/w nazwa sytemu wskazuje, iż jest on specjalnie utworzony dla jednostek samorządowych, jaką jest jednostka Zamawiającego. Zawartość systemu, w tym m.in. zamieszczony tam Serwis Samorządowy, sprofilowana jest pod potrzeby użytkowników samorządowych. W serwisie tym udostępnione są czasopisma samorządowe: Samorząd Terytorialny i Finanse Komunalne oraz baza aktów prawa miejscowego (moduł Prawo miejscowe), które wykorzystywane są w bieżącej pracy przez pracowników Zamawiającego. Powyższe dodatkowo wskazuje, iż na rynku nie istnieją rozwiązania równoważne do określonego przedmiotu zamówienia, którym jest aktualizacja posiadanego i eksploatowanego przez Zamawiającego Systemu. Ponadto zasadnym jest utrzymanie dostępu do internetowej bazy: LEX dla Samorządu Terytorialnego on-line, który możliwy jest jedynie w przypadku aktualizacji Systemu. Potrzeba Zamawiającego aktualizowania posiadanego Systemu jest zatem w pełni zobiektywizowana. Stanowisko Zamawiającego w niniejszej sprawie potwierdza ugruntowane orzecznictwo: wyroki Krajowej Izby Odwoławczej: KIO 487/10, KIO/UZP 577/10, KIO 785/11; uchwały Krajowej Izby Odwoławczej: KIO/KU 5/08, KIO/KD 12/09, KIO/KD 43/10; wyrok Sądu Okręgowego w Warszawie z dnia 12 lipca 2010 r. sygn. Akt V Ca 1396/10. W związku z wypełnieniem przesłanki zawartej w art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b w/w ustawy, uzasadniona jest decyzja Zamawiającego w sprawie udzielenia w/w Wykonawcy zamówienia na aktualizację Systemu Informacji Prawnej LEX dla Samorządu Terytorialnego z dodatkowymi modułami: Prawo Europejskie, Informator Prawno-Gospodarczy oraz Zamówienia Publiczne a także z publikacjami elektronicznymi: Prawo Ochrony Środowiska, Serwis Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych, Vademecum Głównego Księgowego, w trybie zamówienia z wolnej ręki. Umowa została zawarta w wyniku przeprowadzonych negocjacji z Wykonawcą. Informacje zawarte w pkt. IV.2 i IV.6 ogłoszenia (liczba ofert i ceny ofert) należy rozumieć jako wyniki przeprowadzonych negocjacji z jednym Wykonawcą.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Świadczenie usług w zakresie prowadzenia indywidualnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych dla 42 osób - dzieci i młodzieży w wieku szkolnym
- Wykonanie robót budowlanych w formule "zaprojektuj i wybuduj" obejmujących wymianę dwóch dźwigów osobowych w budynku Domu Studenta nr 3 "Bartek" Politechniki Świętokrzyskiej
- Zakup i dostawa kardiomonitorów i defibrylatorów
- Modernizacja placu zabaw przy ul. Giserskiej w Kielcach
- Zakup mebli biurowych w trzech Częściach: Części I - "Zakup mebli biurowych" Części II - "Zakup foteli ergonomicznych" Części III - "Zakup specjalistycznych foteli biurowych..."
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych, tuszy i tonerów do urządzeń drukujących"
więcej: przetargi w Kielcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.