Ogłoszenie z dnia 2008-12-05
Warszawa: wybór firmy szkoleniowej do przeprowadzenia szkolenia z zarządzania projektami na potrzeby PL.2012 Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 255774 - 2008; data zamieszczenia: 05.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: PL 2012 sp. z o. o., ul. Wybrzeże Gdyńskie 4, Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5603710, faks 022 5603755.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Osoba prawna powołana w szczególnym celu zaspokajania potrzeb o charakterze powszechnym.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wybór firmy szkoleniowej do przeprowadzenia szkolenia z zarządzania projektami na potrzeby PL.2012 Sp. z o.o..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem szkolenia jest zarządzanie projektami. Szczegółowa tematyka szkolenia: Wprowadzenie do zarządzania projektami a. definicja projektu b. dlaczego zarządzanie projektami c. cykl życia projektu d. co ma wpływ na realizację projektu e. kluczowe otoczenie projektu f. procesy w zarządzaniu projektami g. obowiązki kierownika projektu 2. Rozpoczęcie projektu a. zrozumienie roli wyższej kadry zarządzającej b. szacowanie potrzeb c. wybór projektu - współczynnik korzyści - koszty - wartość bieżąca i wartość bieżąca netto d. ustalanie celów metodą SMART konkretne (specific) wymierne (measurable) uzgodnione (agreed to) realistyczne (realistic) terminowe (time-constrained) e. ustalenie wymogów f. karta projektu 3. Planowanie projektu a. planowanie zakresu b. struktura podziału pracy (WBS)projektu c. szacowanie d. planowanie harmonogramu e. diagramy sieciowe CPM f. skracanie czasu realizacji g. oprogramowanie do planowania zarządzania projektem h. planowanie kosztów i. macierz obowiązków 4. Wdrożenie projektu a. plan bazowy b. ustalenie zespołu projektowego c. struktura i organizacja zespołu d. zarządzanie zmianą e. zarządzanie ryzykiem f. raporty z realizacji g. rezerwy h. ocena i monitorowanie przebiegu projektu i. wartość wypracowana j. koszty poniesione 5. Zamykanie projektu a. weryfikacja projektu i wyrażenie akceptacji przez klienta b. zamknięcie administracyjne i prawne c. Przenoszenie wyniesionych doświadczeń na przyszłe projekty.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.20.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 32580 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MANAGEMENT TRAINING AND DEVELOPMENT CENTER SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MANAGEMENT TRAINING AND DEVELOPMENT CENTER SP. Z O.O.
- MANAGEMENT TRAINING & DEVELOPMENT CENTER Sp. z o.o., ul. Sobieskiego 8 m.44,, 02-957 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 32580
- Oferta z najniższą ceną: 32580 oferta z najwyższą ceną: 32580
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Chełm, Dęblin, Hrubieszów, Grójec, Lublin, Nisko, Przemyśl, Radom, Rzeszów, Siedlce, Zamość
- Remont umocnień brzegowych i urządzeń wodnych, zabudowy wyrw na rz. Nysa Kłodzka na terenie Nadzoru Wodnego Otmuchów od km 0,0 do 65,2.
- Usługi konserwacji, przeglądu oraz napraw bieżących instalacji i urządzeń teletechnicznych oraz bieżącej obsługi rejestru czasu pracy
- ZP/CZD/069/25 DOSTAWA METERIAŁÓW MEDYCZNYCH DEDYKOWANYCH DO WSTRZYKIWACZY KONTRASTU ORAZ DYSPENSERA W KOMORZE LAMINARNEJ
- Sukcesywna dostawa sprzętu AGD do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego spotkania sieciującego dla kadr mazowieckich powiatowych centrów pomocy rodzinie
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.