eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lwówek ŚląskiPakiet I - Remont drogi dz. nr 1012, 998 o dł. ok. 193 m w miejscowości Zbylutów Pakiet II - Remont drogi dz. nr 171 o dł. ok. 293 m w miejscowości Gaszów Pakiet III - Remont drogi dz. nr 483/2 dł. ok. 84 m w miejscowości Dłużec Pakiet IV -Remont drogi dz. nr 992/2, 993, 995 o dł. ok. 181 m w miejscowości Chmielno

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-02

Lwówek Śląski: Pakiet I - Remont drogi dz. nr 1012, 998 o dł. ok. 193 m w miejscowości Zbylutów Pakiet II - Remont drogi dz. nr 171 o dł. ok. 293 m w miejscowości Gaszów Pakiet III - Remont drogi dz. nr 483/2 dł. ok. 84 m w miejscowości Dłużec Pakiet IV -Remont drogi dz. nr 992/2, 993, 995 o dł. ok. 181 m w miejscowości Chmielno
Numer ogłoszenia: 255786 - 2013; data zamieszczenia: 02.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lwówek Śląski , al. Wojska Polskiego 25A, 59-600 Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie, tel. 075 6477888, faks 075 6477889.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lwowekslaski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pakiet I - Remont drogi dz. nr 1012, 998 o dł. ok. 193 m w miejscowości Zbylutów Pakiet II - Remont drogi dz. nr 171 o dł. ok. 293 m w miejscowości Gaszów Pakiet III - Remont drogi dz. nr 483/2 dł. ok. 84 m w miejscowości Dłużec Pakiet IV -Remont drogi dz. nr 992/2, 993, 995 o dł. ok. 181 m w miejscowości Chmielno.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET I - Remont drogi dz. nr 1012 i 998 o dł. ok. 193 m w miejscowości Zbylutów Przedmiotem remontu drogi jest wykonanie robót spełniających nw. min. wymagania i parametry: 1. Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC-0/11-S50/70 gr. 4 cm. - pow. 700 m2 2. Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC-016-W-50/70 gr. 4 cm - pow. 700 m2 3. Podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 mm gr. 15 cm 4. Pobocza utwardzone kruszywem łamanym - pow. 230 m2 5. Tereny zielone - odtworzenie trawników - pow. 150 m2 PAKIET II - Remont drogi dz. nr 171 o dł. 293 m w miejscowości Gaszów Przedmiotem remontu drogi jest wykonanie robót spełniających nw. min. wymagania i parametry: 1. Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC-0/11-S50/70 gr. 4 cm. - pow. 893 m2 2. Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC-016-W-50/70 gr. 4 cm - pow. 893 m2 3. Podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 mm gr. 15 cm 4. Pobocza utwardzone kruszywem łamanym - pow. 524 m2 5. Tereny zielone - odtworzenie trawników - pow. 150 m2 PAKIET III - Remont drogi dz. nr 483/2 o dł. 84 m w miejscowości Dłużec Przedmiotem remontu drogi jest wykonanie robót spełniających nw. min. wymagania i parametry: 1. Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC-0/11-S50/70 gr. 4 cm. - pow. 270 m2 2. Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC-016-W-50/70 gr. 4 cm - pow. 270 m2 3. Podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 mm gr. 15 cm 4. Pobocza utwardzone kruszywem łamanym - pow. 20 m2 5. Tereny zielone - odtworzenie trawników - pow. 92 m2 PAKIET IV - Remont drogi dz. nr 992/2, 993, 995 o dł. 181 m w miejscowości Chmielno Przedmiotem remontu drogi jest wykonanie robót spełniających nw. min. wymagania i parametry: 1. Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC-0/11-S50/70 gr. 4 cm. - pow. 544 m2 2. Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC-016-W-50/70 gr. 4 cm - pow. 544 m2 3. Podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 mm gr. 18 cm 4. Pobocza utwardzone kruszywem łamanym - pow. 91 m2 5. Tereny zielone - odtworzenie trawników - pow. 150 m2.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Roboty ogólnobudowlane, nawierzchniowe, wykończeniowe branży drogowej do 50% wartości umowy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1000 PLN dla każdego z pakietów

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie odpowiadające rodzajem i wartością niniejszemu zamówieniu tj. takie, którego przedmiotem był remont, przebudowa lub budowa drogi o nawierzchni bitumicznej o powierzchni min. 500 m2 o wartości robót nie mniejszej niż 100.000 zł brutto (u Wykonawców zagranicznych Zamawiający dokona przeliczenia waluty obcej na PLN według średniego kursu ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski na dzień otwarcia ofert).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że stosownie do przepisów ustawy Prawo Budowlane dysponuje osobą do pełnienia funkcji kierownika robót budowlanych, która dysponuje aktualnymi uprawnieniami (lub równoważnymi wystawionymi na podstawie obowiązujących przepisów) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i jest członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiada co najmniej 5-letnie doświadczeniem polegające na kierowaniu lub nadzorowaniu robót w ramach budowy przynajmniej jednej zakończonej inwestycji drogowej o wartości robót co najmniej 100.000 zł.;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że: 1. posiada wolne środki finansowe lub posiada zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 400.000,00 zł (słownie czterysta tysięcy złotych). Zamawiający dokona przeliczenia waluty obcej na PLN według średniego kursu ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski na dzień otwarcia ofert), 2. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł (słownie pięćset tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty wymienionych wyłącznie w niniejszym punkcie w drodze aneksu do umowy, poprzedzonego pisemnym, umotywowanym wnioskiem strony zainteresowanej z uwzględnieniem zasad ich wprowadzenia: 1.W przypadku zmiany: 1.1. stawki podatku VAT, Wykonawca ma prawo wnioskowania o zmianę wynagrodzenia; do wartości netto tego wynagrodzenia zostanie doliczony podatek VAT w obowiązującej po zmianie stawce; 1.2. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia. 2.Na wniosek Wykonawcy dopuszczalna jest zmiana terminu wykonania umowy na okres uwzględniający czas trwania opóźnienia spowodowanego zmianą wynikającą z konieczności: 2.1.ujawnienia na placu budowy urządzeń i sieci obcych nie ujętych w dokumentacji geodezyjnej; 2.2.ujawnienia się wad dokumentacji projektowej; 2.3.zlecenia przez Zamawiającego robót uzupełniających; 2.4.występowania dłużej niż przez 10 kolejnych dni niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających zachowanie technologii wykonywanych robót (fakt ten winien być udokumentowanych informacją z IMiGW ); 2.5.zmiany terminów wynikających z umowy o dofinansowanie zadania. 3.Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy zmiany konkretnej osoby spośród kluczowego personelu , jeśli uzna, że nie spełnia ona w sposób należyty obowiązków wynikających z umowy. 4.W przypadku zmiany określonej w pkt 21.1.3. nowa osoba musi spełniać wymagania określone w SIWZ dla osoby pełniącej funkcje wymienione w pkt 8.1.2.2. 5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy: 5.1.Ustalenie przy podpisaniu umowy lub w drodze aneksu do nie terminów wykonania poszczególnych czynności objętych zakresem rzeczowym przedmiotu umowy. 5.2.Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego); 5.3.Zmiana danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lwowekslaski.pl/wiadomosci/lista/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Lwówek Śląski Al. Wojska Polskiego 25A 59-600 Lwówek Śląski pok. nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2013 godzina 14:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Lwówek Śląski Al. Wojska Polskiego 25A 59-600 Lwówek Śląski Sekretariat pok. nr 21.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.