eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TeresinWYKONYWANIE PRAC ZWIĄZANYCH Z ODBIOREM, TRANSPORTEM I UTYLIZACJĄ OSADÓW POWSTAŁYCH PRZY OCZYSZCZANIU ŚCIEKÓW W GMINNEJ BIOLOGICZNEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW BOS - 1000 W GRANICACH W 2009 ROKU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-05

Teresin: WYKONYWANIE PRAC ZWIĄZANYCH Z ODBIOREM, TRANSPORTEM I UTYLIZACJĄ OSADÓW POWSTAŁYCH PRZY OCZYSZCZANIU ŚCIEKÓW W GMINNEJ BIOLOGICZNEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW BOS - 1000 W GRANICACH W 2009 ROKU
Numer ogłoszenia: 255790 - 2008; data zamieszczenia: 05.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej , Al. XX-Lecia 13, 96-515 Teresin, woj. mazowieckie, tel. 0-46 8613708, faks 0-46 8613708.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE PRAC ZWIĄZANYCH Z ODBIOREM, TRANSPORTEM I UTYLIZACJĄ OSADÓW POWSTAŁYCH PRZY OCZYSZCZANIU ŚCIEKÓW W GMINNEJ BIOLOGICZNEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW BOS - 1000 W GRANICACH W 2009 ROKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac związanych z odbiorem, transportem i utylizacją zagęszczonych osadów powstałych przy oczyszczaniu ścieków Gminnej Biologicznej Oczyszczalni Ścieków BOS - 1000 w Granicach, o objętości nie przekraczającej 2000 m3 w okresie obowiązywania umowy (Kod odpadu 190805). Średni dobowy dopływ ścieków wynosi 1000 - 1200 m3. Wykonawca zobowiązany jest dokonać odbioru osadu zagęszczonego po stabilizacji tlenowej z komór stabilizacji tlenowej, beczkami asenizacyjnymi. Parametry osadu: a) 80 - 100 kg s.m. / m3 b) CHZT 1,6 - 1,8 / kg części organicznej c) 70% części organicznej / 1 kg s.m. d) orientacyjna miesięczna ilość osadu: 100 - 120 m3..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.51.36.00 - Usługi usuwania osadów 90.51.38.00 - Usługi obróbki osadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może obiegać się Wykonawca, który: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: Warunek: Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ważnego na okres realizacji niniejszego zamówienia zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, wydanego na podstawie art.28 ust.1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (Dz.U. z 2007 roku, Nr 39 poz.251 z późn. zm.); 2) posiada wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Warunek: Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 20.000 złotych (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych); 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków podmiotowych i przedmiotowych udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w Rozdziale 6 specyfikacji..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 pkt.1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych wg druku Zamawiającego; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, wydane na podstawie art.28 ust.1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (Dz.U. z 2007 roku, Nr 39 poz.251 z późn. zm.); 5. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 20.000 tysięcy złotych; 6. wypełniony formularz ofertowy; 7. pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeżeli obowiązek jego dostarczenia dotyczy Wykonawcy)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http;//bip.teresin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej Al. XX - Lecia 13 96 - 515 Teresin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej Al. XX - Lecia 13 96 - 515 Teresin Pokój Nr 5 (Sekretaiat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.