eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkierniewiceDOSTAWA APARATURY DO REALIZACJI GRANTU ROZWOJOWEGO PRZEZ SPKT

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-18

Skierniewice: DOSTAWA APARATURY DO REALIZACJI GRANTU ROZWOJOWEGO PRZEZ SPKT
Numer ogłoszenia: 255876 - 2010; data zamieszczenia: 18.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Warzywnictwa im. Emila Chroboczka , ul. Konstytucji 3 Maja 1/3, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8332211 do 13, faks 046 8333186.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa. Nauka..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA APARATURY DO REALIZACJI GRANTU ROZWOJOWEGO PRZEZ SPKT.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującej aparatury (sprzętu laboratoryjnego): 1. Laboratoryjny zestaw (system) do demineralizacji wody, według szczegółowego opisu podanego w załączniku nr 1 do siwz; 2. Laboratoryjny młyn planetarno-kulowy do mielenia krzemianów, według szczegółowego opisu podanego w załączniku nr 2 do siwz. Każda z w/w pozycji sprzętu stanowi odrębną część zamówienia (wg art. 32 ust. 4), z których każda podlegać będzie odrębnej ocenie według podanych kryteriów oceny oferty. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, odpowiedniej jakości i wolny od jakichkolwiek wad oraz dopuszczony do obrotu i stosowania w Polsce. Poza tym, musi posiadać wszelkie atesty i certyfikaty wymagane prawem (np. certyfikat CE lub deklarację zgodności WE) oraz ewentualnie legalne oprogramowanie, bezterminowe licencje na stosowaną metodę pracy itp. Wykonawcy są też zobowiązani dostarczyć i przekazać zamawiającemu instrukcje obsługi w języku polskim, potrzebną dokumentację eksploatacyjną lub techniczno-ruchową (DTR, katalogi części itp.), umowy licencyjne (jeśli są wymagane), zapasowe oprogramowanie (jeśli będzie to potrzebne), gwarancje itd. oraz przeszkolić personel zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonej aparatury - bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów. Zamawiający wyklucza dostawę prototypów. Wymaga się aby wykonawcy udzielili co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na dostarczony sprzęt oraz zapewnili serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski. Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na obie pozycje, bądź tylko na jedną z zamawianych części zamówienia (pozycji). Na każdą z zamawianych pozycji wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień Publicznych, a w szczególności na części lub elementy wyposażenia, zwiększające funkcjonalność zakupionej aparatury.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.90.00.00-5, 42.91.23.30-4, 42.99.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OŚWIADCZENIE WYKONAWCY wg art. 44 uPzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz (oryginał);

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OŚWIADCZENIE WYKONAWCY wg art. 44 uPzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz (oryginał);

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OŚWIADCZENIE WYKONAWCY wg art. 44 uPzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz (oryginał);

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OŚWIADCZENIE WYKONAWCY wg art. 44 uPzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz (oryginał);

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OŚWIADCZENIE WYKONAWCY wg art. 44 uPzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz (oryginał);

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. OFERTA - wypełniony formularz p.t. Oferta, który stanowi załącznik nr 3 do siwz, wraz z załącznikami. 2 OPISY poszczególnych aparatów, t.j. części zamówienia, na drukach lub wg podanego wzoru, które stanowią załączniki nr 1 i nr 2 do siwz, wraz ze szczegółowymi danymi technicznymi w formie Opisów oferowanych typów aparatów lub z załączonymi Katalogami albo Karatami katalogowymi z podanymi parametrami technicznymi. 3. FAKTURY PROFORMA dla oferowanych aparatów lub szczegółowe Specyfikacje cenowe z wyceną poszczególnych aparatów (tzn. części zamówienia), będących przedmiotem oferty. 4. Harmonogram realizacji dostawy 5. Parafowany formularz UMOWY stanowiącej załącznik nr 6 do niniejszej siwz.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Parametry techniczne (w tym: wyposażenie, funkcjonalność, jakość) - 20
  • 3 - Termin dostawy - 5
  • 4 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iwarz.skierniewice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Warzywnictwa im. Emila Chroboczka, 96-100 Skierniewice, ul. Konstytucji 3 Maja 1/3, pokój 22, za odpłatnością 15 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2010 godzina 14:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego - w Kancelarii..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1. Laboratoryjny zestaw (system) do demineralizacji wody.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis podano w załączniku nr 1 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.90.00.00-5, 42.91.23.30-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Parametry techniczne (w tym: wyposażenie, funkcjonalność, jakość) - 20
    • 3. Termin dostawy - 5
    • 4. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2. Laboratoryjny młyn planetarno-kulowy do mielenia krzemianów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis podano w załączniku nr 2 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.90.00.00-5, 42.99.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Parametry techniczne (w tym: wyposażenie, funkcjonalność, jakość) - 20
    • 3. Termin dostawy - 5
    • 4. Okres gwarancji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.