To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-04
Szczecin: Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kserograficznych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie.
Numer ogłoszenia: 255887 - 2012; data zamieszczenia: 04.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 221337 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie, ul. Mickiewicza 41, 70-383 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4256100, faks 091 4256103.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kserograficznych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kserograficznych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie w podziale na 6 części: część I - materiały biurowe, część II - materiały biurowe, sprzęt telefoniczny, materiały eksploatacyjne do urządzenia kserograficznego, część III - materiału biurowe, sprzęt telefoniczny, telefaks, część IV - sprzęt telefoniczny, telefaks, materiały biurowe, urządzenia biurowe tj. gilotyna, niszczarka do dokumentów, materiały eksploatacyjne do urządzenia kserograficznego, kalkulator drukujący, część V - wieszak ścienny z uchwytami, tablica informacyjna trzyelementowa oraz dwuelementowa, część VI - materiały biurowe w tym kalkulator biurowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.14.10 - Telefaksy 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne 30.19.50.00 - Tablice 32.55.00.00 - Sprzęt telefoniczny 31.15.81.00 - Ładowarki do baterii .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Część I przedmiotowego postępowania realizowana w ramach Pomocy Technicznej PO KL współfinansowanej przez Unię Europejską i Budżet Państwa w ramach PO KL 2007-2012 Europejskiego Funduszu Społecznego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I - Budżet Pomocy Technicznej PO KL
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Prywatne Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe TORIS-PAPIER Arkadiusz Tokarewicz, ul. Przemysłowa 8 B, 75-216 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17073,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7926,61
Oferta z najniższą ceną: 7926,61 / Oferta z najwyższą ceną: 7926,61
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część II - Budżet Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych, ul. Żubrów 3, Szczecin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Teresa Wróblewska, Bartosz Wróblewski prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą ANMIT Spółka Cywilna, ul. Szarotki 3, 71-604 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3874,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4034,00
Oferta z najniższą ceną: 4034,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4034,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Część VI-Budżet WUP Filia Koszalin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Prywatne Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe TORIS-PAPIER Arkadiusz Tokarewicz, ul. Przemysłowej 8 B, 75-216 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1365,53 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1158,66
Oferta z najniższą ceną: 1158,66 / Oferta z najwyższą ceną: 1158,66
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (ryb i przetworów rybnych) dla statku Nawigator XXI
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (kawa, herbata, kakao) dla statku Nawigator XXI
- Sukcesywna dostawa specjalistycznych środków chemicznych do utrzymania czystości w obiektach basenowych spółki Fabryka Wody Sp. z o.o. w Szczecinie, w roku 2025
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Szczecinie oraz jego delegatury w Koszalinie w 2025 r.
- Kompleksowe zaplanowanie, przygotowanie oraz przeprowadzenie dwudniowego wydarzenia pod nazwą "II POLSKO-NIEMIECKIE DNI TURYSTYKI ROWEROWEJ"
- "Zakup i dostawę wędlin z mięsa z mięsa czerwonego oraz warzyw z podziałem na części"
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ratowniczego dla OSP Kęty w ramach projektu "Zarządzanie kryzysowe bez granic"- 8 części
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "PRZEDSZKOLE RÓWNYCH SZANS - WYSOKA JAKOŚĆ EDUKACJI W PRZEDSZKOLU "MIŚ USZATEK" W OSTROROGU"
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- Sukcesywne dostawy papieru do drukarek i kserokopiarek
- Zakup wielofunkcyjnych urządzeń monochromatycznych, materiałów eksploatacyjnych oraz oprogramowania biurowego dla Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności
- Dostawa artykułów biurowych oraz papieru ozdobnego i do drukarek, kserokopiarek, ploterów na potrzeby komórek organizacyjnych UMWL w Lublinie w 2025 r. w podziale na 2 części.
więcej: Telefaksy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.