Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-22
Wojkowice: Rozbudowa istniejącej kwatery składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Wojkowicach zlokalizowanej na działce 2070/23 - obejmująca etap IV
Numer ogłoszenia: 25591 - 2009; data zamieszczenia: 22.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Recykling Wojkowice" Sp. z o.o. , ul. Długosza 27, 42-580 Wojkowice, woj. śląskie, tel. 0-32 769 68 50, faks 0-32 769 68 50.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.recyklingwojkowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa istniejącej kwatery składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Wojkowicach zlokalizowanej na działce 2070/23 - obejmująca etap IV.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac polegających na: 1. Demontaż ogrodzenia 2. Uszczelnienie niecki oraz skarp składowiska 3. Odwodnienie niecki składowiska 4. Budowa studni odgazowujących 5. Budowa dróg wewnętrznych 6. Budowa dróg zewnętrznych 7. Zazielenienie bryły składowiska 8. Ogrodzenie niecki.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.22.21.10 - Roboty budowlane w zakresie składowisk odpadów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia do dnia 16.02.2009r. do godz 10:00 wadium w wysokosci 20 000 zł. Wadium moze być wnoszone w następujących formach: 1. pieniądzu 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, 3. gwarancjach bankowych 4. gwarancjach ubezpieczeniowych 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust.5 pkt2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju PrzedsiębiorczościIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. udokumentują wykonanie, tj. zakończenie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania co najmniej dwóch robót budowlanych o podobnym charakterze,każda o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto, 3. dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub instalacji urządzeń sanitarnych, 4. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową o łącznej kwocie w wysokości minimum 500 000,00 zł..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie wykonawcy określające, że spełnia wymagania wynikające z art.22 ust.1 PZP, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 3. aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega odpowiednio z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, 4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art 24 ust.1 pkt.4,5,6,7,8 pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 pzp - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, nie dotyczy osób fizycznych oraz spółek cywilnych skłądających się z osób fizycznych, 6. wykaz robót wykonanych tj. zkończonych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, spełniających warunki określone w punkcie 2 warunków udziału w postępowaniu, 7. dokumenty potwierdzające, że ww. roboty zostały wykonane należycie, 8. imiona i nazwiska osób, które będą sprawować odpowiednio funkcję kierownika budowy lub kierowników robót, kopie uprawnień budowlanych w/w osób, zaświadczenia z właściwych Izb Samorządu Zawodowego potwierdzające ich przynależność do danej Izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, aktualnego na dzień składania ofert, 9. informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 10. sprawozdanie finansowe za dwa ostatnie lata obrotowe wraz z opinią biegłego rewidenta, o ile jest ona wymagana, poświadczające osiąganą przez wykonawcę wielkość przychodów na poziomie min. 3 000 000,00 zł. za każde z ostatnich dwóch lat obrotowych, o ile wykonawca nie jest zobowiązany do sporządzania sprawozdania finansowego, winien złożyć inny dokment określający obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za ten okres, 11. kopię polisy potwierdzającą, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wrtości nie mniejszej niż 250 000,00 zł., 12. dowód wpłaty wadium, 13. oświadczenie dokonania wizji w terenie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.recyklingwojkowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: RECYKLING Wojkowice Sp. z o.o.
ul. Długosza 27
42-580 Wojkowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2009 godzina 09:30, miejsce: RECYKLING Wojkowice Sp. z o.o. ul. Długosza 27 42-580 Wojkowice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI WOJKOWICE
więcej: przetargi WOJKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przejścia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogowego". - nr postępowania 270/24
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
- Budowa zadaszenia zasieków na terenie Zarządu Dróg Powiatowych w Wysokiem Mazowieckiem, ul. 1 Maja 7D - w formule ,,zaprojektuj i wybuduj''.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.