To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-17
Jelenia Góra: ROBOTY REMONTOWO-BUDOWLANE W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO PRZY ULICY BANKOWEJ 18 W JELENIEJ GÓRZE.
Numer ogłoszenia: 255956 - 2012; data zamieszczenia: 17.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 196748 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Jeleniej Górze, ul. Bankowa 18, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6471745, faks 075 6471745.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY REMONTOWO-BUDOWLANE W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO PRZY ULICY BANKOWEJ 18 W JELENIEJ GÓRZE..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres robót budowlanych objętych niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego obejmuje kompleksowe roboty budowlane i instalacyjne związane z II etapem remontu budynku Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze przy ul. Bankowej 18 szczegółowo opisano w załączonej dokumentacji technicznej. Prace należy wykonać na podstawie dokumentacji projektowej wykonawczej: - p.n.: Malowanie pomieszczeń i schodów, wymiana podłóg, stolarki okiennej i drzwiowej oraz remont sanitariatów, na którą składają się: - Projekt budowlano wykonawczy opracowany przez Zbigniewa Kudybę - Jelenia Góra ( cz. I - 2008r. i cz.1I - 2009r.); - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót; - Przedmiary robót; Dokumentacja zatwierdzona zaświadczeniem AB.6743-26.2011.1 z dnia 12-04-2011 roku Prezydenta Miasta Jeleniej Góry o braku sprzeciwu do zgłoszenia dotyczącego remontu. Do wykonania pozostała część remontu dotycząca sanitariatów, korytarzy i pomieszczeń gospodarczych, zgodnie z załączonymi Specyfikacjami Technicznymi i przedmiarem robót. (Załączniki nr 09 - 20 i 42 do s.i.w.z.). - pn. Przebudowa sieci strukturalnej dla potrzeb systemu wspomagania sal rozpraw - Projekt opracowany przez Adama Szewczyka -Lubań - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót; - Przedmiary robót; zatwierdzonej pozwoleniem na budowę - DECYZJA NR 195/2012 Prezydenta Miasta Jelenia Góra z dnia 29-05-2012 rok. Do wykonania jest część robót zawartych w projekcie wykonawczym dotyczącym okablowania strukturalnego ( bez urządzeń) zgodnie z przedmiarem robót. (Załączniki nr 20-23 i 43 do s.iw.z.). - pn. wykonanie wewnętrznej instalacji hydrantowej i prac budowlanych związanych z adaptacją ewakuacyjnej klatki schodowej do obowiązujących przepisów ppoż. - Projekt opracowany przez Lilianę Wojciechowską Zgraję - Świdnica - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót; - Przedmiary robót; zatwierdzonej pozwoleniem na budowę - DECYZJA NR 195/2012 Prezydenta Miasta Jelenia Góra z dnia 29-05-2012 rok. (Załączniki nr 24 - 41 i 43 do s.i.w.z.). Przedmiar robót stanowi dla Wykonawcy materiał pomocniczy do ustalenia ceny ofertowej na roboty wynikające z dokumentacji technicznej. Przedmiary robót i dokumentację techniczną w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia załączono w wersji elektronicznej do niniejszego opisu. Zakres robót będących przedmiotem zamówienia w szczególności obejmuje: - remont korytarzy, sanitariatów i pomieszczeń gospodarczych budynku w zakresie wszystkich kondygnacji (od piwnic do III piętra) zgodnie z opisem w Projektach Technicznych; - przebudowa okablowania strukturalnego dla potrzeb systemu wspomagania sal rozpraw; - wykonanie wewnętrznej instalacji hydrantowej i oddymiania ewakuacyjnej klatki schodowej. Do zakresu prac objętego realizacją w/w zadania remontowego i obowiązków Wykonawcy należy również: - przenoszenie, demontaż i zabezpieczenie istniejącego wyposażenia pomieszczeń w czasie wykonywania robót, w tym również osprzętu elektrycznego i sanitarnego; - demontaż osprzętu instalacyjnego (oprawy, wyłączniki, gniazda) na czas wykonywania robót i ponowny montaż ze sprawdzeniem poprawności działania po ich zakończeniu; - opracowanie szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego robót; - realizacja prac pod ścisłym nadzorem inspektora nadzoru inwestorskiego - bieżące zgłaszanie i uzgadnianie z odpowiednimi służbami realizacji prac wymagających szczególnego nadzoru; - wywóz i utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki a nie pozostawionych do dalszego zagospodarowania Zamawiającemu; - wykonanie robót zabezpieczających i towarzyszących (rusztowania, daszki, ogrodzenia, oznakowanie obszaru robót); - opracowanie dokumentacji powykonawczej (2 egz.) - przygotowanie dokumentów odbiorowych; - udział w pracach odbiorowych i odbiorze. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót będące załącznikami do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zaleca się, aby wykonawca na własną odpowiedzialność, ryzyko i koszt, dokonał wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia i zdobył dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 3. Roboty budowlane prowadzone będą w obiekcie czynnym. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić powyższe prace w sposób nie kolidujący z pracą sądu i innych użytkowników obiektu, w tym zapewnić bezpieczny i niezakłócony dostęp stron. Roboty generujące hałas i kolidujące z pracą sądu będą prowadzone poza godzinami pracy sądu (godz.15:30 -6:00) i w dni wolne od pracy(całą dobę). Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącego (codziennego) sprzątania po robotach. 4. Zamawiający nie zapewnia Wykonawcy pomieszczeń dla pracowników. 5. Na terenie Zamawiającego nie istnieje możliwość ustawienia kontenera na potrzeby budowy. 6. Zamawiający zwraca uwagę na brak własnych miejsc parkingowy przed budynkiem 7. Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania porządku w rejonie prowadzonych robót, a w przypadku spowodowania zabrudzenia pomieszczeń do niezwłocznego usunięcia zabrudzeń spowodowanych pracami budowlanymi na koszt własny. 8. Wszelkie dodatkowe koszty związane z wykonaniem zabezpieczeń, przenoszeniem wyposażenia (mebli), transportem, złomowaniem i utylizacją materiałów nie nadających się do dalszego wykorzystania, a pochodzących z demontażu obciążają Wykonawcę. 9. Stosowane materiały muszą być równoważne zamieszczonym w dokumentacji technicznej i przedmiarach robót, tzn. co najmniej równe co do jakości, funkcjonalności, trwałości, parametrów technicznych, walorów użytkowych i estetycznych materiałom, których zastosowanie przewidziano w dokumentacji technicznej. Zamawiający zwraca jednak uwagę iż zastosowanie rozwiązań innych niż przewidziane w dokumentacji technicznej skutkuje koniecznością uzyskania akceptacji Zamawiającego, Projektanta. 10. Zamawiający oczekuje się wysokiego poziomu wykonywanych robót i jakości stosowanych materiałów i urządzeń. 11. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży harmonogram rzeczowo finansowy wykonania robót będących przedmiotem zamówienia. 12. Zamawiający przewiduje w porozumieniu w Wykonawcą udostępnianie sanitariatów do remontu w sposób nie kolidujący z korzystaniem z czynnych sanitariatów, korytarze i klatki schodowe oraz roboty generujące hałas i kolidujące z pracą sądu będą prowadzone poza godzinami pracy sądu (godz.15:30 -6:00) i w dni wolne od pracy(całą dobę 13. W wycenie robót należy uwzględnić wykonanie zabezpieczeń, wydzielenia szczelnymi przegrodami obszaru prowadzonych robót..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO - KONSERWATORSKIE CASTELLUM SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO - KONSERWATORSKIE CASTELLUM SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Budowlano-Konserwatorskie CASTELLUM Spółka z o.o., ul. Świdnicka 31, 50-066 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 685588,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 606981,31
Oferta z najniższą ceną: 606981,31 / Oferta z najwyższą ceną: 606981,31
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- EW Pilchowice II -Odtworzenie części elektrycznej turbozespołu TZ-1 - generator G-1
- Bieżące utrzymanie oznakowania drogowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na terenie miasta Jelenia Góra
- BUDOWA, PRZEBUDOWA I WYMIANA OŚWIETLENIA NA OBSZARZE ŚRÓDMIEŚCIA JELENIEJ GÓRY
- Wykonanie audytu dostosowania maszyn do wymagań minimalnych i zasadniczych w obiektach elektrowni wodnych TAURON Ekoenergia sp. z o.o.
- Bieżące utrzymanie kanalizacji deszczowej na terenie miasta Jelenia Góra
- ZAGOSPODAROWANIE PLACU PRZY UL. MARII SKŁODOWSKIEJ - CURIE 12 W JELENIEJ GÓRZE - "BEZPIECZNA STREFA RELAKSU, WYPOCZYNKU I ZABAW POD CHMURKĄ"
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Przebudowa drogi gminnej nr 041247C w km 0+000,00-0+335,97 w miejscowości Szembruczek
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- Budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z drenażem, oświetleniem i ogrodzeniem na działce 1240/2, obręb Sośnica.
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- " Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Witosa do ul. Wólczyńskiej w Sannikach"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.