eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁubniceOdbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, położonych na terytorium Gminy Łubnice oraz ich zagospodarowanie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-02

Łubnice: Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, położonych na terytorium Gminy Łubnice oraz ich zagospodarowanie
Numer ogłoszenia: 255968 - 2013; data zamieszczenia: 02.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 99649 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, Łubnice 66, 28-232 Łubnice, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8659236, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, położonych na terytorium Gminy Łubnice oraz ich zagospodarowanie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Uwarunkowania prawne dotyczące Wykonawcy Wykonawca uczestniczący w postępowaniu przetargowym, prowadzonym w oparciu o niniejszą SIWZ, zobowiązany jest posiadać, w momencie składania oferty, status /przedsiębiorcy odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości/ lub /podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości/ w rozumieniu ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, zwłaszcza jej rozdziału 4a. 2. Uwarunkowania prawne i zastrzeżenia dotyczące procedury przetargowej oraz umowy o wykonywanie zamówienia publicznego Do udzielania zamówienia będącego przedmiotem procedury przetargowej oraz do wykonywania zamówienia udzielonego Wykonawcy zastosowanie mają zwłaszcza poniższe przepisy prawa. 2.1 Prawo powszechnie obowiązujące: a) Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), b) Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r., poz. 391, z późn. zm.), c) Ustawa z dnia 1 lipca 2011 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2011 r. Nr 152, poz. 897, z późn. zm.), d) Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 z późn. zm.), e) Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21), f) Ustawa z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U z 2012 r. poz. 145); g) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2001 r. Nr 112, poz. 1206), h) Rozporządzenie Ministra Środowiska w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122). 2.2 Prawo lokalne: a) Uchwała nr XXXIII/104/13 Rady Gminy Łubnice z dnia 10 kwietnia 2013 r. w sprawie postanowienia o odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne, b) Uchwała nr XXXIII/103/13 Rady Gminy Łubnice z dnia 10 kwietnia 2013 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Łubnice /dalej Regulamin/ c) Uchwała nr XXXIII/105/13 Rady Gminy Łubnice z dnia 10 kwietnia 2013 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi, d) Uchwała nr XXXIII/107/13 Rady Gminy Łubnice z dnia 10 kwietnia 2013 r. w sprawie określenia terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi przez właścicieli nieruchomości e) Plan Gospodarki Odpadami dla Województwa Świętokrzyskiego na lata 2012 - 2018. 2.3 Jeżeli jakiekolwiek prawa lub obowiązki odnoszące się do Wykonawcy lub Zamawiającego, nie zostały wymienione w SIWZ, wprost lub poprzez odniesienie, w stosunku do postanowień zawartych w regulacjach prawnych wymienionych w powyższych punktach I.2.1. lub I.2.2. SIWZ lub nie zostały wymienione, wprost lub poprzez odniesienie, w stosunku do postanowień zawartych w umowie o wykonanie zamówienia publicznego, udzielanego na podstawie SIWZ, wówczas prawa takie i obowiązki stosowane są wobec Wykonawcy lub Zamawiającego, bezpośrednio na podstawie regulacji prawnych wymienionych w powyższych punktach I.2.1 lub I.2.2 SIWZ. 2.4 Zasadę wyrażoną w powyższym punkcie I.2.3. SIWZ stosuje się także do wszelkich zmian lub uzupełnień regulacji prawnych wymienionych w powyższych punktach I.2.1. lub I.2.2. SIWZ oraz do nowych regulacji prawnych dotyczących gospodarki odpadami komunalnymi. 3. Przedmiotem zamówienia podstawowego jest: świadczenie przez Wykonawcę nieprzerwanych i ciągłych usług, polegających na odbieraniu każdej ilości odpadów od właścicieli nieruchomości zamieszkałych przez mieszkańców, nie zamieszkałych, a na terenie których powstają odpady komunalne oraz które w części stanowią nieruchomość, na której zamieszkują mieszkańcy, a w części nieruchomość, na której nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne, położonych na terytorium /w obszarze administracyjnym/ Gminy Łubnice oraz z punktów selektywnej zbiórki odpadów prowadzonych przez Gminę oraz ich zagospodarowaniu w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami, zgodnie z zapisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami oraz zgodnie z obowiązującym Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Łubnice, dostarczanie na tereny nieruchomości odpowiednich worków na odpady oraz wykonywanie innych czynności i obowiązków dotyczących odpadów komunalnych, określonych w SIWZ i w przepisach powszechnie obowiązujących lub w przepisach prawa lokalnego /dalej: Zamawiane Usługi/. Wykaz miejscowości wraz z liczbą nieruchomości, z których Wykonawca zobowiązany jest odbierać odpady komunalne, stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Realizując Zamawiane Usługi, Wykonawca przyjmuje na siebie, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, odpowiedzialność za odbierane od właścicieli nieruchomości oraz z punktów selektywnej zbióki odpadów i transportowane odpady komunalne. W poniższych punktach 3.1 do 3.18 przedstawione zostały warunki realizacji zamówienia, stanowiące wytyczne dla Wykonawcy. 3.1. W ramach Zamawianych Usług, odbieraniu podlegają: 1) /u źródła/ bezpośrednio sprzed posesji właścicieli nieruchomości, a w przypadku gdy nie jest to możliwe z miejsca umożliwiającego ich odbiór. Wykonawca powinien zapewnić odbiór z punktów trudno dostępnych poprzez zorganizowanie odpowiednich środków transportu, które taki odbiór umożliwią - ze względów wynikających ze złych parametrów technicznych dróg. a) niesegregowane /zmieszane/ odpady komunalne, Niesegregowane odpady komunalne /zmieszane/ gromadzone będą w pojemnikach. b) selektywnie zbierane odpady komunalne. Selektywnie zebrane odpady komunalne na terenie Gminy Łubnice gromadzone będą w workach o następujących kolorach: - kolor niebieski / papier i tektura, - kolor zielony / szkło i opakowanie wielomateriałowe, - kolor żółty / tworzywa sztuczne /plastik/, - kolor czerwony /metal/, - kolor brązowy odpady ulegające biodegradacji, w tym odpady ziolone, Worki winny posiadać nadruk informujący do jakiego rodzaju frakcji odpadów służą oraz informację co należy w nich gromadzić. c) meble oraz odpady wielkogabarytowe d) zużyte opony. 2) z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów w Łubnicach 66: - papier i tektura, - szkło i odpady wielomateriałowe, - tworzywa sztuczne /plastik/, - metal, - odpady ulegające biodegradacji, w tym odpady zielone, - meble i odpady wielkogabarytowe, - chemikalia, - zużyte opony, - odpady budowlane i rozbiórkowe wytwarzane w ramach remontów prowadzonych we własnym zakresie, 3) z punktów selektywnej zbiórki odpadów tzw. /gniazd dzwonów/, których lokalizację określa Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ: - papier i tektura, - szkło białe, - szkło kolorowe, - tworzywa sztuczne (plastik), 4) z NZOZ w Łubnicach i Gacach Słupieckich: -przeterminowane leki, 5) odpady z koszy ulicznych i przystanków autobusowych, 6) odpady powstałe w wyniku organizacji imprezy masowej. W przypadku niedopełniania przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, Wykonawca odbiera tak zebrane odpady jako zmieszane (niesegregowane) odpady komunalne i powiadamia o tym Zamawiającego. W trakcie odbioru lub transportu niedopuszczalne jest mieszanie selektywnie zbieranych odpadów komunalnych z innymi odpadami komunalnymi. Do świadczenia Zamawianych Usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych wymienionych w powyższych punktach (a-g) stosuje się odpowiednio postanowienia Regulaminu oraz Planu Gospodarki Odpadami Województwa Świętokrzyskiego. W ramach Zamawianych Usług, Wykonawca dostarcza na swój koszt odpowiednie worki na odpady komunalne. W przypadku gdy właściciel nieruchomości nie wyposażył posesji w pojemnik na odpady komunalne Wykonawca może zaopatrzyć nieruchomości w pojemniki o wymaganej pojemności. Wykonawca udostępnia zainteresowanym właścicielom nieruchomości pojemniki na podstawie zawierania z właścicielami nieruchomości umów wynajmu, dzierżawy lub innej formy dysponowania pojemnikami, bez ponoszenia przez Gminę z tego tytułu żadnych kosztów. 3.2 Odpady komunalne, wymienione w powyższym p. 3.1 gromadzone (zbierane) są w następujących workach, pojemnikach lub kontenerach, spełniających wymagania określone w Regulaminie: a) worki na odpady segregowane w kolorach o których mowa w pkt 3.1 lit a, o pojemności 120 l. Dopuszcza się gromadzenie odpadów segregowanych w workach przeznaczonych na inny rodzaj odpadów, pod warunkiem ich dostatecznego oznaczenia, jaki rodzaj odpadów zawierają. b) pojemniki na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne o pojemności 120 i 240 litrów c) pojemniki z tworzywa sztucznego oznaczone odpowiednimi kolorami na poszczególne rodzaje odpadów zbieranych selektywnie o pojemności od 1,5 do 3 m3, d) kontenery KP-7 o pojemności 7 m3, e) kosze uliczne o pojemności od 35 do 70 litrów. 3.3 Wykonawca jest zobowiązany do ważenia wszystkich odebranych od właścicieli nieruchomości odpadów komunalnych, na legalizowanej wadze, w miejscu ich rozładunku oraz archiwizowania dokumentów potwierdzających zważenie tych odpadów. 3.4 Terminem świadczenia Zamawianych Usług jest: okres od 1 lipca 2013 r. do 30 czerwca 2014 r. 3.5 Częstotliwość świadczenia Zamawianych Usług: 3.5.1 odbiór odpadów /u źródła/ a) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych - jeden raz w miesiącu, b) zbieranych w sposób selektywny: papieru i tektury, tworzyw sztucznych, szkła i opakowań wielomateriałowych, metali, odpadów ulegających biodegradacji w tym odpadów zielonych - jeden raz w miesiącu, c) mebli i odpadów wielkogabarytowych - jeden raz w roku, d) zużytych opon - jeden raz w roku, 3.5.2 odbiór odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Łubnicach 66: a) zbieranych w sposób selektywny papieru i tektury, tworzyw sztucznych, szkła i opakowań wielomateriałowych, metali, odpadów ulegających biodegradacji w tym odpadów zielonych / jeden raz w miesiącu, b) mebli i odpadów wielkogabarytowych / jeden raz w roku, c) zużytych opon / jeden raz w roku, d) chemikaliów / jeden raz w roku, e) odpadów budowlanych i rozbiórkowych wytwarzanych w ramach remontów prowadzonych we własnym zakresie / jeden raz w roku, 3.5.3 odbiór odpadów z punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych tzw. /gniazd dzwonów/ / jeden raz na kwartał. 3.5.4 odbiór przeterminowanych leków z NZOZ / jeden raz w roku, 3.5.5 odbiór odpadów z koszy ulicznych i przystanków / jeden raz na dwa tygodnie, 3.5.6 odpadów z imprez masowych - niezwłocznie po każdej imprezie. 3.5.7 dostarczanie worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych - każdorazowo w dniu odbioru tych odpadów w ilości równej workom odbieranym. Pierwszy zestaw worków zostanie dostarczony właścicielom nieruchomości przez Wykonawcę w terminie do dnia 5 lipca 2013 r. Wykonawca dostarczy również właścicielom nieruchomości (na indywidualne zgłoszenie) nieodpłatnie dodatkowe worki do selektywnego zbierania. 3.6 Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Wykonawca obowiązany jest realizować nie wcześniej niż od godziny 6:00 i nie później niż do godziny 22:00. Wykonawca obowiązany jest zorganizować odbiór i transport odpadów w taki sposób, aby nie zagrażały one bezpieczeństwu ruchu drogowego i odbywały się według tras i w terminach wyznaczonych Harmonogramem odbioru odpadów którym mowa w poniższych punkcie II.2. 3.7 Roczna ilość (wolumen) odpadów komunalnych, powstających na terytorium świadczenia Zamawianych Usług po dniu 1 lipca 2013 r., oszacowana została przez Zamawiającego na 400 Mg. Szacowany wolumen odpadów komunalnych został określony na podstawie: liczby zameldowanych mieszkańców Gminy, rejestru podatników podatku od nieruchomości, przy założeniu objęcia systemem odbioru odpadów 100 % mieszkańców oraz ilości odpadów komunalnych odebranych z terenu gminy Łubnice w 2012 r. Ilość (wolumen), podany powyżej może ulec zmianie w okresie świadczenia Zamawianych Usług. 3.8 Terytorium świadczenia Zamawianych Usług stanowi obszar w granicach administracyjnych Gminy Łubnice, przy czym transport zebranych odpadów może być prowadzony do wskazanych przez Zamawiającego miejsc położonych poza tym obszarem. Zamawiający zastrzega, iż w trakcie wykonywania Zamawianych Usług zmianie ulegnąć może ilość nieruchomości, z terenów których odbierane są odpady komunalne. 3.9 Wykonawca zobowiązany jest do realizacji Zamawianych Usług z zachowaniem standardów sanitarnych i standardów ochrony środowiska wynikających z zawodowego charakteru prowadzonej działalności, w tym zwłaszcza do: a) posiadania tylko takich pojazdów do odbioru i transportu odpadów komunalnych, których konstrukcja zabezpiecza przed rozwiewaniem i rozpylaniem lub innym niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz pojazdów, przewożonych nimi, odpadów oraz minimalizuje oddziaływanie czynników atmosferycznych na te odpady, b) parkowania wyłącznie na terenie bazy magazynowo-transportowej pojazdów do odbioru i transportu odpadów komunalnych, opróżnionych z odpadów na koniec każdego dnia roboczego, c) natychmiastowego usuwania zanieczyszczeń powstających w wyniku załadunku lub transportu odpadów komunalnych, w tym odpadów znajdujących się obok zapełnionych pojemników lub kontenerów, d) mycia i dezynfekcji pojazdów do odbioru i transportu odpadów komunalnych, z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, e) dostarczania odpowiednich worków na odpady, które wymienione są w Regulaminie. 3.10 Wykonawca zobowiązany jest do realizacji Zamawianych Usług z wykorzystaniem pojazdów gwarantujących zachowanie odpowiedniego, tj. wynikającego z zawodowego charakteru prowadzonej działalności, standardu wykonywania tego typu usług, w tym zwłaszcza do posiadania: a) pojazdów przystosowanych do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych w ilości co najmniej dwóch sztuk, b) pojazdów przystosowanych do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ilości co najmniej dwóch sztuk, c) pojazdów do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej, w ilości co najmniej jednej sztuki. Wszystkie pojazdy, w każdej z grup wymienionych w powyższych lit. (a), (b), (c) winny być wyposażone w: - system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe rejestrowanie (zapisywanie), przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów, przy czym kopie zapisów tego rejestru Wykonawca zobowiązany jest comiesięcznie przekazywać Zamawiającemu na nośniku elektronicznym, - system czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów, który umożliwia weryfikację tych danych, przy czym kopie zapisów tego rejestru Wykonawca zobowiązany jest comiesięcznie przekazywać Zamawiającemu na nośniku elektronicznym, - narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników. Konstrukcja techniczna poszczególnych kategorii pojazdów wykorzystywanych przez Wykonawcę winna umożliwiać odbiór odpadów z pojemników i kontenerów o pojemnościach wskazanych w p. 3.2 powyżej. Wszystkie pojazdy, w każdej z grup wymienionych w powyższych lit. (a), (b), (c), muszą być wyposażone w ogumienie pozwalające na ich swobodne poruszanie się po terenach trudno dostępnych oraz w okresie zimowym. Wszystkie pojazdy, w każdej z grup wymienionych w powyższych lit. (a), (b), (c), muszą być trwale i czytelnie oznakowane nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu Wykonawcy oraz zarejestrowane i dopuszczone do ruchu drogowego, zgodnie z odpowiednimi przepisami. Osoby zatrudniane przez Wykonawcę, obsługujące pojazdy wymienione w lit. (a) do (c) powyżej zobowiązane są wykonywać swe prace w ubiorach roboczych z trwałymi elementami odblaskowymi i z wyraźnymi oznaczeniami nazwy Wykonawcy lub elementami identyfikującymi Wykonawcę, umieszczonymi w górnej części tylnych elementów takich ubiorów, przy czym ubiory te spełniać muszą równocześnie wymagania wynikające z odpowiednich przepisów o bezpieczeństwie i higienie pracy. 3.11 Wykonawca zobowiązany jest do realizacji Zamawianych Usług z wykorzystaniem bazy magazynowo-transportowej, usytuowanej na terenie Gminy Łubnice lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy tej gminy. Baza magazynowo-transportowa Wykonawcy zlokalizowana musi być na terenie, do którego Wykonawca posiada tytuł prawny w rozumieniu ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska, czyli prawo własności, użytkowanie wieczyste, trwały zarząd, ograniczone prawo rzeczowe (np. użytkowanie) albo stosunek zobowiązaniowy (najem, dzierżawa, użyczenie). Z zastrzeżeniem zdania pierwszego niniejszego punktu, część transportowa oraz część magazynowa bazy mogą znajdować się na oddzielnych terenach. W zakresie wyposażenia, baza magazynowo-transportowa winna spełniać następujące warunki: a) zabezpieczenie terenu w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym; b) dysponowanie miejscami do parkowania pojazdów do odbierania i transportu odpadów komunalnych, zabezpieczonymi przed emisją zanieczyszczeń do gruntu, przy czym ilość takich miejsc musi być wystarczająca dla swobodnego parkowania wszystkich pojazdów wymienionych w punkcie c) wyposażenie terenu bazy w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy, zgodnie z wymogami ustawy Prawo wodne; d) wyposażenie w pomieszczenie socjalne dla pracowników; e) baza magazynowo-transportowa powinna być wyposażona ponadto w punkt bieżącej konserwacji i napraw pojazdów do odbierania i transportu odpadów komunalnych oraz miejsce do mycia i dezynfekcji tych pojazdów,o ile czynności te nie są wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem tej bazy. 3.12 Przystępując do przetargu na realizację Zamawianych Usług, Wykonawca zobowiązany jest posiadać polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej przez Wykonawcę działalności, na kwotę 300 000 (trzysta tysięcy) zł i utrzymywać takie ubezpieczenie w całym okresie świadczenia Zamawianych Usług. 3.13 Dla realizacji Zamawianych Usług, Wykonawca zobowiązany jest prowadzić dyspozytornię zarządzającą ruchem pojazdów odbierających i transportujących odpady komunalne w czasie pracy tych pojazdów. Dyspozytornia powinna być połączona stale z Urzędem Gminy Łubnice. Zamawiający uprawniony jest do wydawania dyspozytorni wiążących poleceń dotyczących ruchu pojazdów. 3.14 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odbiorcom Zamawianych Usług możliwość stałego kontaktu z Wykonawcą, poprzez: a) umożliwienie pisemnego lub telefonicznego zgłaszania Wykonawcy reklamacji oraz niezwłoczne rozpatrywanie i załatwianie tych reklamacji, b) prowadzenie, bieżąco aktualizowanej, witryny internetowej z informacjami dla odbiorców Zamawianych Usług, w tym zawierającej aktualny Harmonogram odbioru odpadów. 3.15 Wykonawca obowiązany jest prowadzić dokumentację związaną z realizacją Zamawianych Usług, obejmującą: a) prowadzenie ewidencji odpadów w zakresie wymaganych dla podmiotu (przedsiębiorcy) prowadzącego transport odpadów, zgodnie z przepisami Ustawy o odpadach, b) prowadzenie sprawozdań podmiotu (przedsiębiorcy) odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości, zgodnie z przepisami Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz Ustawy o odpadach i według obowiązującego wzoru (obowiązujących wzorów) takich sprawozdań, b) inne obowiązki sprawozdawcze wskazane w przepisach prawa powszechnie obowiązującego, c) sporządzanie comiesięcznych sprawozdań z wykonania Zamawianych Usług, obejmujących: - wskazanie okresu, którego dotyczy, - liczbę właścicieli nieruchomości, od których zostały odebrane odpady komunalne, - liczbę właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z regulaminem, - ilość pojemników odebranych z nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy oraz z nieruchomości, które w części stanowią nieruchomość, na której zamieszkują mieszkańcy, a w części nieruchomość na której nie zamieszkują mieszkańcy w zakresie części nieruchomości, na której nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne, - raportowanie przypadków mieszania odpadów, niemożności odebrania odpadów z danej nieruchomości ze względu na brak współdziałania właściciela nieruchomości oraz innych naruszeń obowiązków dotyczących utrzymania czystości i porządku ze strony właścicieli nieruchomości, mieszkańców i innych podmiotów, określonych w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Łubnice, -wskazanie miejsca lub miejsc, do którego lub do których Wykonawca dostarczył zebrane odpady komunalne oraz w jakiej ilości -ilości i rodzaju (treści) reklamacji zgłaszanych przez odbiorców usług oraz sposobu załatwienia tych reklamacji, -liczbę dostarczonych worków, -ilości odpadów odebranych z punktów selektywnej zbiórki odpadów. 3.16 Realizując Zamawiane Usługi, Wykonawca zobowiązany jest do zatrudniania zespołu pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach do kierowania i operowania pojazdami do odbioru i transportu odpadów komunalnych, przy czym ilość zatrudnionych osób musi być wystarczająca do obsługi pojazdów wymienionych w p. 3.10 lit. (a) do (c) powyżej. 3.17 Realizując Zamawiane Usługi, Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o nieprzestrzeganiu przez właścicieli nieruchomości obowiązków wynikających z Regulaminu, o którym mowa w powyższym punkcie I.2.2 lit. (b) powyżej, w tym zwłaszcza do: a) wskazywania nieruchomości, które powinny być objęte gminnym systemem gospodarki odpadami komunalnymi, a są na nich gromadzone odpady komunalne, b) wykonywania cyfrowych fotografii dokumentujących na poszczególnych nieruchomościach fakt mieszania w pojemnikach, kontenerach lub workach odpadów różnego rodzaju, co powoduje, iż odbierane są ona jako odpady zmieszane oraz przekazywania Zamawiającemu tych fotografii z podaniem adresu nieruchomości oraz daty i godziny ich wykonania, c) wykonywania cyfrowych fotografii dokumentujących na poszczególnych nieruchomościach fakty gromadzenia odpadów komunalnych poza pojemnikami, kontenerami lub odpowiednimi workami na odpady komunalne oraz przekazywania Zamawiającemu tych fotografii z podaniem adresu nieruchomości oraz daty i godziny ich wykonania, d) przekazywania uwag, wniosków lub spostrzeżeń właścicieli nieruchomości dotyczących kwestii gromadzenia lub odbierania odpadów komunalnych. 3.18 W okresie od podpisania przez Wykonawcę i Zamawiającego umowy o wykonywanie Zamawianych Usług, Wykonawca zobowiązany jest do rozpoznania we własnym zakresie, w tym z wykorzystaniem informacji dostępnych u Zamawiającego, koniecznych danych o warunkach przyszłego wykonywania Zamawianych Usług oraz zobowiązany jest do przygotowania potencjału Wykonawcy do rozpoczęcia wykonywania Zamawianych Usług. Wykonawca uwzględnić musi okoliczność, że z dniem 1 lipca 2013 r. zaprzestaną dotychczasowej działalności podmioty i przedsiębiorcy zajmujący się na terytorium Gminy Łubnice usługami w zakresie odbierania i transportu odpadów komunalnych oraz ich zagospodarowania, a zawarte - przez te podmioty i przedsiębiorców - umowy z właścicielami nieruchomości ulegną w tym dniu rozwiązaniu na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego. 4. Zamawiający dopuszcza wykonywanie Zamawianych Usług lub ich elementów (części) przez podwykonawców Wykonawcy. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania podwykonawców jak za swoje własne. 5. Sposób obliczania wynagrodzenia za wykonanie Zamawianych Usług 5.1 Wykonawca otrzymywać będzie miesięczne wynagrodzenie ryczałtowe za wykonane Zamawiane Usługi, wynikające z oferty Wykonawcy, płatne na podstawie sporządzonego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez Zamawiającego miesięcznego sprawozdania z wykonanych w minionym miesiącu Zamawianych Usług, o którym mowa w pkt 3.15 lit d powyżej oraz faktury VAT, wystawianej przez Wykonawcę. Miesięczne wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie wydatki oraz koszty Wykonawcy związane z wykonywaniem całości Zamawianych Usług, w tym miedzy innymi wydatki lub koszty związane z: nabyciem worków na odpady komunalne, dojazdem z bazy magazynowo-transportowej (o której mowa w powyższym p. 3.11) do miejsc odbioru odpadów komunalnych, załadunkiem i transportem tych odpadów oraz rozładunkiem zebranych odpadów, a także dojazdem do bazy magazynowo - transportowej...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Staszowie Spółka Gminy z o.o., ul. Wojska Polskiego 3, 28-200 Staszów, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162601,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 180816,00

  • Oferta z najniższą ceną: 152000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 180816,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.