To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-12-30
Białystok: Usługa sprzątania wnętrz budynków oraz terenów zewnętrznych budynków Prokuratury Apelacyjnej w Białymstoku przy ulicach Włókienniczej 32, Sienkiewicza 67 i 69.
Numer ogłoszenia: 255975 - 2009; data zamieszczenia: 30.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 410152 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Apelacyjna w Białymstoku, ul. Włókiennicza 32, 15-464 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 65 27 605, faks 085 73 24 055.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania wnętrz budynków oraz terenów zewnętrznych budynków Prokuratury Apelacyjnej w Białymstoku przy ulicach Włókienniczej 32, Sienkiewicza 67 i 69..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia będący przedmiotem zamówienia: 1.Sprzątanie codzienne we wszystkie dni robocze, z wyłączeniem sobót, wytypowanych pomieszczeń biurowych, sanitarnych i socjalnych oraz ciągów komunikacyjnych. Łączna powierzchnia pomieszczeń sprzątanych wynosi: około 2 302,25 m2, w tym: -ul. Włókiennicza 32 - 808,20 m2 ( w tym 223,30 m2 ( III piętro) - sprzątanie należy wykonywać dwa razy w tygodniu), -ul. Sienkiewicza 67 - 928,80 m2, (w tym w piwnicy 136,9 m2 - sprzątanie należy wykonać 1 raz w miesiącu, zaś łazienkę w piwnicy dwa razy w tygodniu), -ul. Sienkiewicza 69 - 565,25 m2 . Zakres sprzątania w tych pomieszczeniach w zależności od ich przeznaczenia i wyposażenia obejmuje: -mechaniczne odkurzenie wykładzin tekstylnych i dywanów - codziennie, -odkurzenie parkietów, posadzek z płytek ceramicznych itp. - codziennie, -ręczne odkurzenie mebli i wyposażenia pomieszczeń - codziennie, -opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci oraz pojemników niszczarek wraz z wymianą znajdujących się w nich worków foliowych, wynoszenie śmieci do kontenerów - codziennie, -czyszczenie schodów, posadzek oraz wycieraczek zewnętrznych - codziennie, -usuwanie pajęczyn za ścian, sufitów - usuwanie na bieżąco, -mycie i zdezynfekowanie posadzek, umywalek, pisuarów, sedesów w pomieszczeniach sanitarnych oraz umycie całego ich wyposażenia, w tym: luster, armatury, drzwi - codziennie, -uzupełnianie dozowników znajdujących się w sanitariatach w mydło, ręczniki papierowe, papier toaletowy, kostki zapachowe do WC i środki zapachowe stojące - codziennie, -mycie podłóg w pomieszczeniach biurowych, korytarzach, holach i klatkach schodowych - codziennie, -mycie oszklonych drzwi na ciągach komunikacyjnych - codziennie, -mycie wewnętrznych parapetów, obrazów, drzwi, poręczy, włączników, gniazdek, klamek - raz w tygodniu, -mycie okien wraz z żaluzjami w sprzątanych pomieszczeniach, z tym, że w obiekcie przy ul. Włókienniczej 32 do mycia zewnętrznych nieotwieranych okien należy użyć podnośnika - 2 x w roku (wiosną i jesienią), -mechaniczne pranie wykładzin tekstylnych - 1 x w roku. 2.Sprzątanie we wszystkie dni robocze włącznie z sobotami, chodników, parkingów wraz z usuwaniem śniegu, śliskości pośniegowej i oblodzeń (w przypadku opadów śniegu i śliskości niezwłocznie) oraz usuwanie sopli i posypywanie piaskiem lub solą, również w dni ustawowo wolne od pracy winno być dokonane w godz. porannych, nie później niż do godz. 7.00. w okresie letnim - koszenie trawy 1x na dwa tygodnie. Łączna powierzchnia posesji wynosi: około 1697,00 m2 ,zaś chodników 213,00 m2 przy czym: a.ul. Włókiennicza 32 :posesja - 900 m2: -usunięcie śniegu i zalodzenia z chodnika, parkingów oraz wew. drogi dojazdowej wraz z pryzmowaniem (bez wywozu śniegu i lodu) - niezwłocznie (w razie wystąpienia takiej konieczności), -usunięcie śliskości poślizgowej i oblodzeń oraz posypywanie piaskiem lub solą ww. powierzchni - niezwłocznie (w razie wystąpienia takiej konieczności). b.ul. Sienkiewicza 67: posesja - 350,00 m2, chodnik 116,00 m2 -zamiecenie powierzchni chodników oraz schodów przyległych do budynku od strony ul. Sienkiewicza wraz z usunięciem śmieci do kontenera - codziennie, -zamiecenie powierzchni parkingu i placu wewnętrznego wraz z usunięciem śmieci do kontenera - 2 x w tygodniu, -usunięcie śniegu i zalodzenia z chodników oraz schodów i parkingów oraz drogi dojazdowej wraz z pryzmowaniem i wywozem śniegu i lodu - niezwłocznie (w razie wystąpienia takiej konieczności), -usunięcie śliskości poślizgowej i oblodzeń oraz posypywanie piaskiem lub solą ww. powierzchni oraz usunięcie sopli z dachu - niezwłocznie (w razie wystąpienia takiej konieczności). c.ul. Sienkiewicza 69 : posesja - 447,00 m2, chodnik - 97 m2 -zamiecenie powierzchni chodnika oraz schodów przyległych do budynku od strony ul. Sienkiewicza i drogi wewnętrznej oraz parkingu wraz z usunięciem śmieci do kontenera - codziennie,, -drogi wewnętrznej oraz parkingu wraz z usunięciem śmieci do kontenera - 2 x w tygodniu, -usunięcie śniegu i zalodzenia z powierzchni chodnika oraz schodów przyległych do budynku od strony ul. Sienkiewicza, parkingów oraz drogi dojazdowej wraz z pryzmowaniem i wywozem śniegu i lodu oraz usunięcie sopli z dachu - niezwłocznie (w razie wystąpienia takiej konieczności), -usunięcie śliskości poślizgowej i oblodzeń oraz posypywanie piaskiem lub solą ww. powierzchni - niezwłocznie (w razie wystąpienia takiej konieczności). 3.Wykonawca dokonuje ww. czynności własnym sprzętem oraz zakupuje na własny koszt środki czystości, konserwacji i dezynfekujące, zapachowe, worki na śmieci, piasek i sól do prac ww. wymienionych. Nadto Wykonawca zobowiązuje się stosować wysokiej jakości środki czystości, konserwacji i środki dezynfekujące dopuszczone do powszechnego użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami, opatrzone świadectwem Polskiego Zakładu Higieny o nieniszczącym działaniu na czyszczone elementy pomieszczeń i ich wystrój. 4.Wykonawca musi zapewnić przynajmniej po 1 pracowniku do sprzątania podczas obecności pracowników od godz. 14.00 w pomieszczeniach objętych szczególną ochroną np. w kancelariach tajnych, archiwach i serwerowniach w budynkach przy ul. Sienkiewicza 67 i 69. 5.Zamawiający wymaga, aby skład personelu zatrudnionego przez Wykonawcę był stały i niezmienny podczas trwania umowy. Ewentualne zmiany składu mogą następować wyłącznie w uzasadnionych przypadkach..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.93.00 - Usługi sprzątania szkół 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 56760 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HM SYSTEM Grzegorz Bielmuk, ul. Szarych Szeregów 24/75, 15-666 Białystok, 15-666 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 56760
- Oferta z najniższą ceną: 56760 oferta z najwyższą ceną: 78840
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Remont drogi dojazdowej wraz z parkingiem do siedziby Rejonu i obwodu drogowego w Zambrowie
- Prace remontowe w pomieszczeniach obsługi obywateli państw trzecich w budynku Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku przy ul. Mickiewicza 3
- Modernizacja instalacji sygnalizacji pożaru w Urzędzie Miejskim w Białymstoku przy ul. Słonimskiej 1
- Dostawa mebli na potrzeby Politechniki Białostockiej ZK-DZP.262.38.2025
- Pełnienie nadzoru autorskiego nad dokumentacją projektową dotyczącą robót termomodernizacyjnych i ogólnobudowlanych w przedszkolach samorządnych
- Dostawa monochromatora wraz z układem wzbudzania cienkich warstw - ZK-DZP.262.37.2025
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja skweru na Os. Kazimierza Wielkiego w Gnieźnie
- Roboty budowlane i nasadzenia zieleni wraz z pielęgnacją w 2026r., związanych z realizacją zadania pn.: "Plac Sikorskiego - zielone podwórko w sercu Krakowa!", w ramach BO dzielnic edycja X
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Rozbudowa ul. Popielskiego na odcinku od ul. Myszkowskiej do ul. Sosnowieckiej dla potrzeb obsługi komunikacyjnej Ośrodka Wsparcia dla Osób w Kryzysie Bezdomności przy ul. Popielskiego 8 we Wrocławiu
- Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w 2025 roku
- "Ukwiecenie na terenie Andrychowa w roku 2025"
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.