eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RumiaUtrzymanie czystości pasów drogowych na terenach ulic utwardzonych miasta Rumi w roku 2010 z uwzględnieniem podziału na rejon A i rejon B.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-30

Rumia: Utrzymanie czystości pasów drogowych na terenach ulic utwardzonych miasta Rumi w roku 2010 z uwzględnieniem podziału na rejon A i rejon B.
Numer ogłoszenia: 256029 - 2009; data zamieszczenia: 30.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 412632 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Rumia, ul. Sobieskiego 7/204, 84-230 Rumia, woj. pomorskie, tel. 058 6719410, faks 058 6796517.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości pasów drogowych na terenach ulic utwardzonych miasta Rumi w roku 2010 z uwzględnieniem podziału na rejon A i rejon B..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług związanych z utrzymaniem czystości pasów drogowych na terenie ulic utwardzonych miasta Rumi w 2010 roku, w tym opróżnianie koszy ulicznych oraz zbieranie ręczne i mechaniczne porozrzucanych odpadów oraz wywóz zebranych odpadów do utylizacji, z uwzględnieniem podziału na rejon A i rejon B. Zakres prac obejmuje: 1) mechaniczne zamiatanie pasów drogowych: Mechaniczne zamiatanie odcinków pasów drogowych zamiatarką, ze szczególnym uwzględnieniem terenu przy krawężnikach. Usługa obejmuje ręczne doczyszczenie całej szerokości pasa drogowego. Zebrane zanieczyszczenia należy przekazać do Eko Doliny Sp. z. o.o. w Łężycach. Załadunek i wywóz zanieczyszczeń do zakładu utylizacji winien nastąpić nie później niż w ciągu 24 godzin po uprzątnięciu śmieci, przy czym nie dopuszcza się pozostawienia zebranych śmieci przez niedzielę lub święto. Częstotliwość zamiatania jezdni w rejonie A, zgodnie z Załącznikiem nr 2, Częstotliwość zamiatania jezdni w rejonie B,. zgodnie z Załącznikiem nr 4. 2) letnie zmywanie jezdni: Mechaniczne polewanie i zmywanie jezdni polewarko-zmywarką. Zmywanie mechaniczne obejmuje całą szerokość jezdni wraz z powierzchniami zatok przystankowych i parkingowych usytuowanych w pasie drogi. Zmywanie musi gwarantować zmycie z całej szerokości jezdni drobnych zanieczyszczeń i pyłu pozostałego po mechanicznym zamiataniu, w sposób nie powodujący zanieczyszczenia przyległych do jezdni chodników, opasek bezpieczeństwa i terenów zielonych. Dostęp do wody przemysłowej zapewni Wykonawca we własnym zakresie, jak również ponosi jej koszt. Częstotliwość zmywania ulic w rejonie A i w rejonie B - 1 x miesiąc; w sytuacjach wyjątkowych (np. kilkunastodniowa susza) - na zgłoszenie Zamawiającego. 3) oczyszczanie pasa drogowego: Mechaniczne i ręczne oczyszczanie z wszystkich zanieczyszczeń, w tym: piasku, puszek, butelek, niedopałków papierosów, kapsli, folii, kartonów, papierów, worków i reklamówek (wraz z zawartością), leżących gałęzi oraz konarów drzew i krzewów, liści, nasion i owoców z drzew i krzewów, chwastów, worków ze śmieciami i liśćmi, zwłok martwych zwierząt lub ich części oraz innych odpadów, porzuconych przez nieznanego sprawcę, na szerokości całego pasa drogowego, w tym wielkogabarytowych. Usługa nie obejmuje wygrabiania liści z trawników znajdujących się w pasie drogi. Zebrane zanieczyszczenia należy przekazać do Eko Doliny Sp. z. o.o. w Łężycach. Załadunek i wywóz zanieczyszczeń do zakładu utylizacji winien nastąpić nie później niż w ciągu 24 godzin po uprzątnięciu śmieci, przy czym nie dopuszcza się pozostawienia zebranych śmieci przez niedzielę lub święto. Częstotliwość oczyszczania pasa drogowego w rejonie A, według Załącznika nr 2, przy czym w przypadkach uzasadnionych dodatkowo poza harmonogramem, w ciągu 48 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego. Częstotliwość oczyszczania pasa drogowego w rejonie B, według Załącznika nr 4, przy czym w przypadkach uzasadnionych dodatkowo poza harmonogramem, w ciągu 48 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego. 3.1) Szczególne wymagania dotyczące zbierania z pasa drogi, transportu i unieszkodliwiania zwłok bezdomnych zwierząt lub ich części: Prace poza bieżącym uprzątaniem zgodnie z harmonogramem wykonywanych prac (pkt. 3), należy wykonać niezwłocznie nie później niż w ciągu 12 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek oddać zebrane zwłoki zwierząt lub ich części do zakładu utylizacji tego typu odpadów. 3.2) usuwanie wylewów: Oczyszczenia pasa drogowego należy dokonać w ciągu 72 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego. W przypadku, gdy występują w tym czasie dni świąteczne - wykonanie prac w ciągu 96 godzin. 3.3) interwencja I stopni Prace oczyszczenia pasa drogowego należy wykonać na zgłoszenie Urzędu Miasta bądź Straży Miejskiej w Rumi, w ciągu 24 godzin od zgłoszenia, również w dni wolne od pracy. W przypadku, gdy w tym czasie występują dni świąteczne - wykonanie prac w ciągu 72 godzin. 3.4) interwencja II stopnia Oczyszczenia pasa drogowego należy dokonać na zgłoszenie Urzędu Miasta bądź Straży Miejskiej w Rumi, w ciągu 6 godz. od zgłoszenia, również w dni wolne od pracy i w godzinach nocnych. 4) Opróżnianie koszy ulicznych oraz koszy na psie odchody: Usługa obejmuje: a) opróżnianie koszy z częstotliwością 3 x w tygodniu: poniedziałek, środa, piątek oraz interwencyjnie na zgłoszenie Zamawiającego, Wyjątek: kosze ustawione przy ciągu pieszo-rowerowym przy Dworcu Komunikacji Miejskiej w Rumi przy ul. Starowiejskiej oraz ciągu pieszym do ul. Dąbrowskiego oraz parkingu przy dworcu PKP w Rumi, parkingu przy ul. Abrahama róg Starowiejska - w rejonie B, które należy opróżniać codziennie - teren oznaczony na mapce w Załącznik nr 4 pkt I ppkt 1. b) oczyszczanie terenu wokół koszy w trakcie ich opróżniania w odległości 2 m, łącznie z zamieceniem lub wygrabieniem, c) mycie i dezynfekcję koszy, przynajmniej raz w trakcie obowiązywania umowy - termin należy uzgodnić Zamawiającym, d) ustawianie przewróconych lub przestawionych koszy, e) informowanie Zamawiającego o zniszczeniu lub skradzeniu koszy. Ilość i lokalizację koszy w rejonie A zamieszczono w Załączniku nr 1. Ilość i lokalizację koszy w rejonie B zamieszczono w Załączniku nr 3. UWAGA: szczegółowe terminy wykonywania prac zostaną uzgodnione z Zamawiającym w formie harmonogramu opracowanego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez Zamawiającego...

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 299065.42 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Utrzymanie czystości pasów drogowych na terenach ulic utwardzonych miasta Rumi w roku 2010 - rejon A

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Dębogórska 148, 84-230 Rumia, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 111000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 111000.00 oferta z najwyższą ceną: 118000.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Utrzymanie czystości pasów drogowych na terenach ulic utwardzonych miasta Rumi w roku 2010 - rejon B.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LETNI DWÓR Mirosław Mazgajczyk, ul. Robakowska 28, 84-241 Gościcino, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 128000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 128000.00 oferta z najwyższą ceną: 170000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.