To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-12-30
Rumia: Utrzymanie czystości pasów drogowych na terenach ulic utwardzonych miasta Rumi w roku 2010 z uwzględnieniem podziału na rejon A i rejon B.
Numer ogłoszenia: 256029 - 2009; data zamieszczenia: 30.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 412632 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Rumia, ul. Sobieskiego 7/204, 84-230 Rumia, woj. pomorskie, tel. 058 6719410, faks 058 6796517.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości pasów drogowych na terenach ulic utwardzonych miasta Rumi w roku 2010 z uwzględnieniem podziału na rejon A i rejon B..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług związanych z utrzymaniem czystości pasów drogowych na terenie ulic utwardzonych miasta Rumi w 2010 roku, w tym opróżnianie koszy ulicznych oraz zbieranie ręczne i mechaniczne porozrzucanych odpadów oraz wywóz zebranych odpadów do utylizacji, z uwzględnieniem podziału na rejon A i rejon B. Zakres prac obejmuje: 1) mechaniczne zamiatanie pasów drogowych: Mechaniczne zamiatanie odcinków pasów drogowych zamiatarką, ze szczególnym uwzględnieniem terenu przy krawężnikach. Usługa obejmuje ręczne doczyszczenie całej szerokości pasa drogowego. Zebrane zanieczyszczenia należy przekazać do Eko Doliny Sp. z. o.o. w Łężycach. Załadunek i wywóz zanieczyszczeń do zakładu utylizacji winien nastąpić nie później niż w ciągu 24 godzin po uprzątnięciu śmieci, przy czym nie dopuszcza się pozostawienia zebranych śmieci przez niedzielę lub święto. Częstotliwość zamiatania jezdni w rejonie A, zgodnie z Załącznikiem nr 2, Częstotliwość zamiatania jezdni w rejonie B,. zgodnie z Załącznikiem nr 4. 2) letnie zmywanie jezdni: Mechaniczne polewanie i zmywanie jezdni polewarko-zmywarką. Zmywanie mechaniczne obejmuje całą szerokość jezdni wraz z powierzchniami zatok przystankowych i parkingowych usytuowanych w pasie drogi. Zmywanie musi gwarantować zmycie z całej szerokości jezdni drobnych zanieczyszczeń i pyłu pozostałego po mechanicznym zamiataniu, w sposób nie powodujący zanieczyszczenia przyległych do jezdni chodników, opasek bezpieczeństwa i terenów zielonych. Dostęp do wody przemysłowej zapewni Wykonawca we własnym zakresie, jak również ponosi jej koszt. Częstotliwość zmywania ulic w rejonie A i w rejonie B - 1 x miesiąc; w sytuacjach wyjątkowych (np. kilkunastodniowa susza) - na zgłoszenie Zamawiającego. 3) oczyszczanie pasa drogowego: Mechaniczne i ręczne oczyszczanie z wszystkich zanieczyszczeń, w tym: piasku, puszek, butelek, niedopałków papierosów, kapsli, folii, kartonów, papierów, worków i reklamówek (wraz z zawartością), leżących gałęzi oraz konarów drzew i krzewów, liści, nasion i owoców z drzew i krzewów, chwastów, worków ze śmieciami i liśćmi, zwłok martwych zwierząt lub ich części oraz innych odpadów, porzuconych przez nieznanego sprawcę, na szerokości całego pasa drogowego, w tym wielkogabarytowych. Usługa nie obejmuje wygrabiania liści z trawników znajdujących się w pasie drogi. Zebrane zanieczyszczenia należy przekazać do Eko Doliny Sp. z. o.o. w Łężycach. Załadunek i wywóz zanieczyszczeń do zakładu utylizacji winien nastąpić nie później niż w ciągu 24 godzin po uprzątnięciu śmieci, przy czym nie dopuszcza się pozostawienia zebranych śmieci przez niedzielę lub święto. Częstotliwość oczyszczania pasa drogowego w rejonie A, według Załącznika nr 2, przy czym w przypadkach uzasadnionych dodatkowo poza harmonogramem, w ciągu 48 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego. Częstotliwość oczyszczania pasa drogowego w rejonie B, według Załącznika nr 4, przy czym w przypadkach uzasadnionych dodatkowo poza harmonogramem, w ciągu 48 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego. 3.1) Szczególne wymagania dotyczące zbierania z pasa drogi, transportu i unieszkodliwiania zwłok bezdomnych zwierząt lub ich części: Prace poza bieżącym uprzątaniem zgodnie z harmonogramem wykonywanych prac (pkt. 3), należy wykonać niezwłocznie nie później niż w ciągu 12 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek oddać zebrane zwłoki zwierząt lub ich części do zakładu utylizacji tego typu odpadów. 3.2) usuwanie wylewów: Oczyszczenia pasa drogowego należy dokonać w ciągu 72 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego. W przypadku, gdy występują w tym czasie dni świąteczne - wykonanie prac w ciągu 96 godzin. 3.3) interwencja I stopni Prace oczyszczenia pasa drogowego należy wykonać na zgłoszenie Urzędu Miasta bądź Straży Miejskiej w Rumi, w ciągu 24 godzin od zgłoszenia, również w dni wolne od pracy. W przypadku, gdy w tym czasie występują dni świąteczne - wykonanie prac w ciągu 72 godzin. 3.4) interwencja II stopnia Oczyszczenia pasa drogowego należy dokonać na zgłoszenie Urzędu Miasta bądź Straży Miejskiej w Rumi, w ciągu 6 godz. od zgłoszenia, również w dni wolne od pracy i w godzinach nocnych. 4) Opróżnianie koszy ulicznych oraz koszy na psie odchody: Usługa obejmuje: a) opróżnianie koszy z częstotliwością 3 x w tygodniu: poniedziałek, środa, piątek oraz interwencyjnie na zgłoszenie Zamawiającego, Wyjątek: kosze ustawione przy ciągu pieszo-rowerowym przy Dworcu Komunikacji Miejskiej w Rumi przy ul. Starowiejskiej oraz ciągu pieszym do ul. Dąbrowskiego oraz parkingu przy dworcu PKP w Rumi, parkingu przy ul. Abrahama róg Starowiejska - w rejonie B, które należy opróżniać codziennie - teren oznaczony na mapce w Załącznik nr 4 pkt I ppkt 1. b) oczyszczanie terenu wokół koszy w trakcie ich opróżniania w odległości 2 m, łącznie z zamieceniem lub wygrabieniem, c) mycie i dezynfekcję koszy, przynajmniej raz w trakcie obowiązywania umowy - termin należy uzgodnić Zamawiającym, d) ustawianie przewróconych lub przestawionych koszy, e) informowanie Zamawiającego o zniszczeniu lub skradzeniu koszy. Ilość i lokalizację koszy w rejonie A zamieszczono w Załączniku nr 1. Ilość i lokalizację koszy w rejonie B zamieszczono w Załączniku nr 3. UWAGA: szczegółowe terminy wykonywania prac zostaną uzgodnione z Zamawiającym w formie harmonogramu opracowanego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez Zamawiającego...
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 299065.42 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Utrzymanie czystości pasów drogowych na terenach ulic utwardzonych miasta Rumi w roku 2010 - rejon A
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Dębogórska 148, 84-230 Rumia, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 111000.00
- Oferta z najniższą ceną: 111000.00 oferta z najwyższą ceną: 118000.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Utrzymanie czystości pasów drogowych na terenach ulic utwardzonych miasta Rumi w roku 2010 - rejon B.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- LETNI DWÓR Mirosław Mazgajczyk, ul. Robakowska 28, 84-241 Gościcino, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 128000.00
- Oferta z najniższą ceną: 128000.00 oferta z najwyższą ceną: 170000.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RUMI
- "Opracowanie Koncepcji Rozwoju Społeczności Energetycznej w Gminie Miejskiej Rumia".
- "Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 7 w Rumi z podziałem na trzy części".
- "Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola pod Topolą w Rumi z podziałem na dwie części".
więcej: przetargi w Rumi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Kosów Lacki w okresie od 1 stycznia 2025 do 31 grudnia 2025 r.
- Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej i parkowej na terenie miasta Gołdap - rejon nr 1
- Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Dębicy wraz z utrzymaniem porządku na terenach przyległych do budynku oraz sprzątania w Ośrodku Kuratorskim nr 6 w Dębicy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.