eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sępólno KrajeńskieDostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Sępólno Krajeńskie oraz jej jednostek organizacyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-17

Sępólno Krajeńskie: Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Sępólno Krajeńskie oraz jej jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 25604 - 2013; data zamieszczenia: 17.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 7440 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sępólno Krajeńskie, ul. Tadeusza Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3894210, faks 52 3894220.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Sępólno Krajeńskie oraz jej jednostek organizacyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej o łącznym szacunkowym wolumenie 1158,07MWh (+/- 15%). 2. Dostawa energii elektrycznej odbywać się dla potrzeb lokali i obiektów oraz oświetlenia drogowego. 3. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych pomiędzy Zamawiającymi (odbiorcami ) a operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD): ENEA Operator sp. z o.o. 4. Dostarczana energia elektryczna musi spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2012r., Nr 1059), aktami wykonawczymi oraz Polskimi Normami. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 5.1. Lokale i obiekty 1) ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną : 60 szt. 2) całkowita moc umowna dla punktów poboru energii elektrycznej: 883,00 kW. 3) szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy : 572,29 MWh (+/- 15%), z tego: - strefa I 206,02 MWh - strefa II 366,27 MWh - strefa III 0,00 MWh Powyższe dane mają charakter orientacyjny. 4) szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej stanowi załącznik nr 6a. 5) W załączniku numer 6a do SIWZ w odniesieniu do pozycji od Nr 52 - 60, zmiana sprzedawcy nastąpi po raz pierwszy. Dla pozostałych punktów poboru od pozycji Nr 1 do 51 zmiana sprzedawcy nastąpi po raz kolejny, oznacza to że został już przeprowadzony rozdział umów na sprzedażową i dystrybucyjną. W przypadku, gdy w załączniku wskazano, że zmiana sprzedawcy nastąpi po raz pierwszy, obowiązek wypowiedzenia umowy kompleksowej ze skutkiem na dzień poprzedzający dzień rozpoczęcia dostaw, leży po stronie zamawiającego. 6) Obecnym sprzedawcą energii elektrycznej jest ENERGA-Obrót S.A.. 5.2. Oświetlenie drogowe 1) ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną : 72 szt. 2) całkowita moc umowna dla punktów poboru energii elektrycznej: 407,00 kW. 3) szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy : 585,78 MWh (+/- 15%), z tego: - strefa dzienna 193,31 MWh - strefa nocna 392,47 MWh Powyższe dane mają charakter orientacyjny. 4) Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej stanowi załącznik nr 6b. 5) W załączniku numer 6b do SIWZ w odniesieniu do pozycji od Nr 1 do 72 zmiana sprzedawcy nastąpi po raz kolejny, oznacza to że został już przeprowadzony rozdział umów na sprzedażową i dystrybucyjną. 6) Obecnym sprzedawcą energii elektrycznej jest ENERGA-Obrót S.A.. 6. Uwaga dotycząca grupy taryfowej i mocy umownej: W wykazach stanowiących załącznik Nr 6 a i 6 b do SIWZ informacyjnie wskazano parametry dystrybucyjne (moc umowna/grupa taryfowa), które różnić się mogą od aktualnie obowiązujących lub mogą podlegać zmianie w trakcie trwania umowy na sprzedaż energii elektrycznej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00 - Elektryczność .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ENEA S.A., ul. Górecka 1, 60-201 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 325203,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 353396,64

  • Oferta z najniższą ceną: 353396,64 / Oferta z najwyższą ceną: 353396,64

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.