eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stara BłotnicaPrzedmiotem zamówienia jestzorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla 10 osobowej grupy Uczestników Projektu realizowanego przez GOPS w Starej Błotnicy w ramach projektu systemowego Nowe szanse - nowe możliwości, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-02

Stara Błotnica: Przedmiotem zamówienia jest: zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla 10 osobowej grupy Uczestników Projektu realizowanego przez GOPS w Starej Błotnicy w ramach projektu systemowego Nowe szanse - nowe możliwości, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 256050 - 2013; data zamieszczenia: 02.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stara Błotnica , Stara Błotnica 46, 26-806 Stara Błotnica, woj. mazowieckie, tel. 48 385-77-90, faks 48 383-50-92.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starablotnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest: zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla 10 osobowej grupy Uczestników Projektu realizowanego przez GOPS w Starej Błotnicy w ramach projektu systemowego Nowe szanse - nowe możliwości, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla 10 osobowej grupy Uczestników Projektu realizowanego przez GOPS w Starej Błotnicy w ramach projektu systemowego Nowe szanse - nowe możliwości , współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Część I Szkolenia zawodowe Przedmiotem zamówienia są następujące szkolenia Nazwa kursu Liczba godzin minimalna Termin Liczba osób Kucharz 100 Lipiec listopad 2 Opiekunka społeczna 100 Lipiec listopad 2 Kierowca wózków jezdniowych 67 Lipiec listopad 3 Sprzedawca z obsługą komputera i kasy fiskalnej 100 Lipiec listopad 2 Kurs komputerowy 40 Lipiec listopad 2 Wymagania Zamawiającego w ramach usługi: 1.Program kursów/szkoleń zawodowych powinien być przeprowadzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31 poz. 216) i innymi przepisami określającymi uzyskanie kwalifikacji i uprawnień w ramach prowadzonych kursów/szkoleń. 2. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu szczegółowy program - zakres tematyczny kursów z podziałem na godziny/harmonogram/, który podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego 3. Wykonawca zapewnia kadrę posiadającą odpowiednie kwalifikacje, odpowiednie miejsce prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych na terenie miejscowości Stara Błotnica lub Radom( jeżeli zajęcia będą się odbywały na ternie miasta Radomia, Wykonawca zapewni dojazd i powrót z prowadzonych zajęć lub sfinansuje koszty przejazdu).Miejsce prowadzenia zajęć musi być wyposażone w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację kursu-w zależności od specyfiki kursu, sale wykładowe powinny spełniać warunki zgodne z zasadami BHP i PPOŻ. 4. Wykonawca zapewnia materiały piśmienno-biurowe (notatnik, długopis), materiały dydaktyczne, literaturę niezbędną do przeprowadzenia kursu. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu do celów dokumentacyjnych 1 kompletu materiałów szkoleniowych przeznaczonych dla uczestników usługi, 5. Zajęcia szkoleniowe muszą odbywać się od poniedziałku do piątku, maksymalnie 6 godzin zegarowych dziennie. W trakcie zajęć należy przewidzieć przerwy w ramach, których Wykonawca zapewni obiad -jednodaniowy i serwis kawowy ( w tym: kawa, herbata, cukier, śmietanka, woda, soki, ciastka deserowe, paluszki, wg. potrzeb), 6. Wykonawca pokrywa koszt egzaminu, (jeśli dotyczy), 7. Wykonawca pokrywa koszt badań lekarskich dla uczestników, (jeśli są wymagane w tym książeczka SANEPID), 8 . Wykonawca zapewni ubezpieczenie uczestników od NNW na czas uczestnictwa w szkoleniu, 9. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia odpowiedniej dokumentacji: list obecności uczestników szkolenia, dziennika zajęć, imiennej listy odbioru materiałów szkoleniowych i zaświadczeń. 10. Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie nie dłuższym niż siedem dni po zakończeniu kursu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów (list obecności uczestników szkolenia, dziennika zajęć, imiennej listy odbioru materiałów szkoleniowych i zaświadczeń.) 11. Przeprowadzenie ankiet po zakończeniu szkolenia (ewaluacja dot. weryfikacji poziomu zawartości merytorycznej zajęć a także, jakości prowadzonych zajęć) Wykonawca przedkłada kserokopię ankiet dla Zamawiającego. 12. Wykonawca zapewnia odzież roboczą, (jeśli dotyczy) 13. Wykonawca zapewnia materiały specjalistyczne niezbędne do przeprowadzenia kursów zgodnie z jego specyfikacją, (jeśli dotyczy), 14. Wykonawca ma obowiązek przestrzegać zasad oznaczania/ promocji projektu w logotypy UE, EFS, POKL zgodnie z Wytycznymi w zakresie oznaczania projektów/materiałów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 15. Na pierwszych zajęciach Wykonawca przedstawi i wręczy każdemu uczestnikowi szkolenia program szkolenia i harmonogram czasowy szkolenia z uwzględnieniem przerw. 16. Określone szkolenia/kursy należy przeprowadzić w zakresie wiedzy teoretycznej i praktycznej obejmującej dany kurs/szkolenie. 17. Osoby kończące kursy otrzymują zaświadczenie o ukończeniu kursu wydane na podstawie §6 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). 18. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli zajęć oraz ich rejestracji filmowanie, nagranie audio, fotografowanie 19. Wykonawca jest zobowiązany do powiadomienia zamawiającego na 3 dni wcześniej, o dacie i godzinie oceny końcowej uczestników kursów szkoleń. 20.Wykonawca jest zobowiązany do indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie systematycznej oceny postępów poszczególnych uczestników i zwiększenia pomocy wobec osób mających trudności w procesie nauczania. Część II Kurs prawa jazdy Przedmiotem zamówienia są następujące szkolenia: Nazwa kursu Liczba godzin Termin Liczba osób Prawo jazdy kat. B 60 Lipiec-listopad 4 Prawo jazdy kat. C 50 Lipiec-listopad 1 Wymagania Zamawiającego w ramach usługi: 1. Szkolenie należy przeprowadzić zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, a w szczególności ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2005 r. Nr 108 poz. 908 z późn .zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów ( Dz. U. z 2005 r. Nr 217 poz. 1834 z późn .zm.). Na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek uregulowania wszystkich spraw związanych z egzaminem państwowym teoretycznym i praktycznym w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Radomiu dla osób, które zdały egzamin wewnętrzny. Wykonawca najpierw opłaci i skieruje osobę na egzamin państwowy z części teoretycznej, a następnie, po uzyskaniu pozytywnego wyniku z tej części opłaci i skieruje osobę na egzamin państwowy z części praktycznej. W przypadku uzyskania negatywnego wyniku z części teoretycznej egzaminu państwowego, kursantowi nie przysługuje prawo do skierowania i sfinansowania części praktycznej egzaminu państwowego. Skierowanie osoby na egzamin może się odbyć jednokrotnie. 2. Szkolenie osób ubiegających się o wydanie uprawnień do kierowania pojazdami prowadzone będzie w formie kursu, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2005 r. Nr 108 poz. 908 z późn .zm.) 3. Zajęcia szkoleniowe muszą odbywać się od poniedziałku do piątku, maksymalnie 6 godzin zegarowych dziennie. W trakcie zajęć należy przewidzieć przerwy w ramach, których Wykonawca zapewni obiad -jednodaniowy i serwis kawowy ( w tym: kawa, herbata, cukier, śmietanka, woda, soki, ciastka deserowe, paluszki, wg. potrzeb), 4.. Na pierwszych zajęciach Wykonawca przedstawi i wręczy każdemu uczestnikowi kursu program szkolenia i harmonogram czasowy szkolenia z uwzględnieniem przerw. 5. Wykonawca zapewnia kadrę posiadającą odpowiednie kwalifikacje, odpowiednie miejsce prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych na terenie miejscowości Stara Błotnica lub Radom( jeżeli zajęcia będą się odbywały na ternie miasta Radomia, Wykonawca zapewni dojazd i powrót z prowadzonych zajęć lub sfinansuje koszty przejazdu), Miejsce prowadzenia zajęć musi być wyposażone w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację kursu-w zależności od specyfiki kursu, sale wykładowe powinny spełniać warunki zgodne z zasadami BHP i PPOŻ. 6.Wykonawca zapewnia materiały piśmienno-biurowe (notatnik, długopis), materiały dydaktyczne, literaturę niezbędną do przeprowadzenia kursu. 7. Wykonawca zapewni ubezpieczenie uczestników od NNW na czas uczestnictwa w kursie. 8. Wykonawca ma obowiązek przestrzegać zasad oznaczania/ promocji projektu w logotypy UE, EFS, POKL zgodnie z Wytycznymi w zakresie oznaczania projektów/materiałów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 9. Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie nie dłuższym niż siedem dni po zakończeniu kursu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów(list obecności uczestników szkolenia, dziennika zajęć, imiennej listy odbioru materiałów szkoleniowych i zaświadczeń.) 10. Wykonawca przeprowadzi ankiety po zakończeniu szkolenia (ewaluacja do weryfikacji poziomu zawartości merytorycznej zajęć a także, jakości prowadzonych zajęć). Wykonawca przedkłada kserokopię ankiet dla Zamawiającego. 11. Wykładowca przeprowadzi egzamin końcowy wewnętrzny, pozwalający ocenić nabyte przez uczestników kursu umiejętności. 12.Wykonawca jest zobowiązany do indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie systematycznej oceny postępów poszczególnych uczestników i zwiększenia pomocy wobec osób mających trudności w procesie nauczania. 13. Wykonawca jest zobowiązany do powiadomienia zamawiającego na 3 dni wcześniej, o dacie i godzinie oceny końcowej uczestników kursów/szkoleń. 14. Realizacja kursów/szkoleń powinna odbywać się w oparciu o nowoczesne metody i techniki dydaktyczno-pedagogiczne..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.40.00-7, 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkoleniowe kierowców w zakresie prawa jazdy kategorii B i C, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108 poz. 908 z późn. zm.) ( dotyczy firm składających oferty na część II).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazu należycie wykonanej w okresie ostatnich 3 lat co najmniej: dla części I: 2 usługi szkoleniowe dla minimum 10 osób jednorazowo, w zakresie: opiekunka społeczna, sprzedawca z obsługa komputera i kasy fiskalnej, kursu kucharz, kierowca wózków jezdniowych ( wzór wykazu stanowi zał. Nr 2a do SIWZ) dla części II: 1 szkolenie z zakresu prawa jazdy kat. B lub C dla grupy co najmniej 4 osobowej ( wzór wykazu stanowi zał. Nr 2a do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadanie na czas realizacji zamówienia osób: z kwalifikacjami instruktora nauki jazdy ( prawo jazdy kat. B i C ), osób z kwalifikacjami do nauki kursu kucharza, opiekunki społecznej, sprzedawcy z obsługa komputera i kasy fiskalnej, kierowcy wózków jezdniowych ( wzór wykazu stanowi zał. Nr 2b do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opłacona polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 20 000 zł. ( W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część przez danego wykonawcę, zobowiązany jest on przedstawić dokumenty iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 20 000 zł).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz ofertowy, Dokument potwierdzający uprawnienia osób podpisujących ofertę - jeżeli dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zajdzie potrzeba w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w sytuacji, kiedy nastąpi ustawowa zmiana stawki VAT. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania prac i spowoduje zmianę wynagrodzenia Wykonawcy brutto. Kwota netto wynagrodzenia pozostanie bez zmian. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w sytuacji zdarzeń losowych, które uniemożliwiają danemu uczestnikowi udział w kursie/szkoleniu. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 7 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania prac i spowoduje zmianę wynagrodzenia Wykonawcy brutto.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starablotnica.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Starej Błotnicy Stara Błotnica 46 26-806 Stara Błotnica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2013 godzina 12:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Starej Błotnicy Stara Błotnica 46 26-806 Stara Błotnica.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projektu systemowego Nowe szanse - nowe możliwości , współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenia zawodowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są następujące szkolenia Nazwa kursu Liczba godzin minimalna Termin Liczba osób Kucharz 100 Lipiec listopad 2 Opiekunka społeczna 100 Lipiec listopad 2 Kierowca wózków jezdniowych 67 Lipiec listopad 3 Sprzedawca z obsługą komputera i kasy fiskalnej 100 Lipiec listopad 2 Kurs komputerowy 40 Lipiec listopad 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs prawa jazdy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są następujące szkolenia: Nazwa kursu Liczba godzin Termin Liczba osób Prawo jazdy kat. B 60 Lipiec-listopad 4 Prawo jazdy kat. C 50 Lipiec-listopad 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.40.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.