Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-04
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zambrów: remont nawierzchni ulic: Sienkiewicza, Żeromskiego i Prusa w Zambrowie Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Burmistrz Miasta Zambrów, do kontaktów: Zofia Wypych, ul. Fabryczna 3, 18-300 Zambrów, woj. podlaskie, tel. 0862712210 w. 16, e-mail: burmistrz@zambrow.um.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zambrow.pl Adres profilu nabywcy (URL): um.zambrow.bip-gov.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont nawierzchni ulic: Sienkiewicza, Żeromskiego i Prusa w Zambrowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Zambrów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Remont nawierzchni jezdni, chodników i zjazdów ulic Sienkiewicza, Żeromskiego i Prusa. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawierajĄ następujące dokumenty stanowiące integralną część SIWZ: dokumentacja projektowa oraz STWiORB. Odcinek ulicy Sienkiewicza w lokalizacji 0+100 - 0+ 156,20 nie jest objęty zamówieniem. Wykonanie robót drogowych w zakresie: - prac rozbiórkowych i prac ziemnych - wywozu materiałów rozbiórkowych - ustawienia krawężników i obrzeży - wykonanie podbudów - wykonanie nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów - regulacji istniejących studni ściekowych i studni telefonicznych Charakterystyka obiektu - parametry techniczne: 1) Długość ulic - 651,5 mb 2) Konstrukcja nawierzchni jezdni ulicy Sienkiewicza i Żeromskiego: - podbudowa z kruszywa naturalnego i łamanego w stosunku 1/1 gr.20cm - warstwa wiążąca z asfaltobetonu gr.4cm - warstwa ścieralna z asfaltobetonu gr.4cm Konstrukcja nawierzchni chodników; - polbruk gr.6cm na podsypce piaskowej Konstrukcja nawierzchni zjazdów; - podbudowa z kruszywa naturalnego i łamanego gr.20cm - polbruk gr.8cm na podsypce cem.piaskowej 3) Konstrukcja jezdni ulicy Prusa; - podbudowa z kruszywa naturalnego i łamanego gr.20cm - polbruk gr.8cm na podsypce piaskowej Konstrukcja chodników - jak jezdni Konstrukcja zjazdów ; - podbudowa z kruszywa naturalnego i łamanego gr.20 cm - polbruk gr.8cm na podsypce piaskowej 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zastosowane materiały muszą posiadać wymagane certryfikaty, atesty. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.09.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium o wartości 10 000 zł PLN słownie: dziesięć tysięcy zł. przed upływem terminu składania ofert. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust.1 upzp Za wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu uznaje się wykonawców którzy: a) wykonali w okresie ostatnich 5 lat - l.2002-2006,( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) nie mniej niż dwa zamówienia na roboty drogowe ( budowa lub remont drogi ) o wartości nie mniejszej niż 300.000 PLN. każde- potwierdzone dokumentem ( np. referencją) stwierdzającym, że robota budowlana została wykonana należycie; b) dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie lub do kierowania robótami bez ograniczeń w specjalności drogowej, legitymujacą się zaświadczeniem o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; c) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 100. 000 PLN; 2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 upzp Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: W toku badania i oceny ofert, Zamawiający będzie posługiwał się kryterium spełnia/ nie spełnia\ , w oparciu o oświadczenia, informacje i dokumenty potwierdzające warunki udziału. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku udziału w postępowaniu, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Oferta Wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą i nie będzie podlegać dalszej ocenie. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podst.art.24 upzp składa nastepujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią art.22 ust.1 upzp - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy,( o ile dotyczy) - wystawione nie wcześniej niż 6miesięcy przed terminem składania ofert 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, składa następujące dokumenty: 1) Wykaz wykonanych robót drogowych w tym min. dwa zadania o wartości nie mniejszej niż 300.000PLN każde, w okresie ostatnich 5 lat - l. 2002-.2006 ,(a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, 2) Dokumenty potwierdzające, że roboty przedstawione w wykazie wykonanych robót zostały wykonane należycie ( np. referencje) 3) Wykaz osób , niezbędnych do wykonania zamówienia w tym : - kierownik budowy, pełniący funkcję kierownika robót drogowych 4) Odpis uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie, do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności drogowej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia składa: 1) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę minimum 100. 000 PLN. wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający przyjmie za właściwą tylko taką informację banku, która będzie zawierać potwierdzenie wysokości środków finansowych, jakie posiada na swoim koncie Wykonawca lub oświadczenie o możliwości udzielenia Wykonawcy kredytu - podać wysokość kredytu).Oryginalny dokument lub jego kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: um.zambrow.bip-gov.pl. Opłata: 12,2 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: faktura wraz z materiałami przetargowymi. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.05.2007, godzina 11:15, Urzad Miasta Zambrów ul.Fabryczna 3 pok. nr228.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.04.2007.
INNE PRZETARGI Z ZAMBROWA
- "Remont wieży ciśnień w Czerwonym Borze" Część I: "Remont wieży ciśnień w Czerwonym Borze" ; Część II: Pełnienie nadzoru inwestorskiego zadania pod nazwą "Remont wieży ciśnień w Czerwonym Borze".
- Dostawa leków
- Przebudowa i rozbudowa skrzyżowania ulicy Ostrowskiej z ul. Polową i ul. Obrońców Zambrowa w Zambrowie, na skrzyżowanie typu "rondo", wraz z rozbiórką i budową infrastruktury towarzyszącej.
- Modernizacja kompleksu sportowego ,,Moje Boisko Orlik - 2012'' w Zambrowie przy Szkole Podstawowej nr 3 przy ul. Magazynowej.
- "Modernizacja energetyczna filii Centrum Kultury Gminy Zambrów w Zagrobach-Zakrzewie"
- Przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej w miejscowości Grabówka, gmina Zambrów.
więcej: przetargi w Zambrowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej relacji Zdziar Wielki - Zdziar Łopatki - Krawięczyn - Nowe Żochowo na odcinku od km 0+000,00 do km 0+408,10
- Przebudowa ul. Harfowej w Lędzinach
- "Budowa drogi gminnej w miejscowości Krzywanice
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1648K ul. Oswalda Balzera od km 6+050,00 do km 14+506,00 w miejscowości Murzasichle, Małe Ciche, Brzegi - powiat tatrzański
- "Budowa dróg gminnych 1.KDL i 3KDD w miejscowości Tuszów Narodowy"
- Zagospod. poscalen. wsi Wola Przemykowska, gm. Szczurowa - budowa i moderni. dróg D-3, D-7, D-8, D-12, D-15, D-16, D-19, D-22, D-26, D-27, D-29, D-35 oraz dojazdów (zjazdów, przepus.) roboty melior.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.