eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Kujawy-Jarczówek - melioracje użytków rolnych, gm.Stanin, pow.Łuków, obiekt 1 i 1a.



Ogłoszenie z dnia 2009-07-28

Lublin: Kujawy-Jarczówek - melioracje użytków rolnych, gm.Stanin, pow.Łuków, obiekt 1 i 1a.
Numer ogłoszenia: 256104 - 2009; data zamieszczenia: 28.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych , ul. Karłowicza 4, 20-027 Lublin, woj. lubelskie, faks 081 5321257.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ebip.lublin.pl/wzmiuw

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kujawy-Jarczówek - melioracje użytków rolnych, gm.Stanin, pow.Łuków, obiekt 1 i 1a..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót na zadaniu p.n.: Kujawy-Jarczówek - melioracje użytków rolnych, gm.Stanin, pow.Łuków, obiekt 1 i 1a . Teren objęty projektem zlokalizowany jest na gruntach wsi Kosuty oraz w niewielkiej części na gruntach wsi Jarczówek. Zadanie podzielono na obiekty: 1 i 1a W ramach realizacji robót przewiduje się odbudowę rzeki Wilkojadki na całym odcinku (obiekt 1), modernizację melioracji w dolinie rzeki, obejmujące główne użytki zielone wraz z ich zagospodarowaniem (obiekt 1a). Zakres rzeczowy obejmuje : Obiekt 1a - melioracje użytków rolnych - 28 ha; - drenowanie -- 1,8 ha - zagospodarowanie pomelioracyjne przez pełną uprawę -32,30 ha Obiekt 1 uformowanie regularnego przekroju poprzecznego koryta rzeki w km 0+000 - 10+050; odcinkowe pogłębienie koryta; budowa nowych przepustów z piętrzeniem 2x150 cm - 4 szt (3 szt nowe, 1 szt przebudowa), remont budowli istniejących - 3 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00 - Wodne roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: ustanawia się wadium w kwocie 26 000 zł ( słownie : dwadzieścia sześć tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający niżej podane warunki: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.1) Wykażą się wykonawstwem w okresie pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch robót budowlanych związanych z wykonaniem odwodnień rowami i drenowaniem oraz kształtowaniem przekroju podłużnego i poprzecznego oraz układu poziomego koryta rzeki , o łącznym rozmiarze rzeczowym - 50 ha odwodnień siecią regularną bądź nieregularną rowami i drenowaniem oraz 5 km kształtowania przekroju podłużnego i poprzecznego oraz układu poziomego koryta rzeki , oraz łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 2,5 mln zł. Zrealizowane roboty muszą być potwierdzone odpowiednimi dokumentami od zleceniodawców o należytym ich wykonaniu (opinie, referencje,protokoły,itp.); 2.2) Dysponują kadrą techniczną niezbędną do wykonania przedmiotowego zadania, a w szczególności zatrudniają kierownika z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi w specjalności budownictwo wodne lub melioracji wodnych oraz aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, z minimum 5 letnim doświadczeniem w pracy na stanowisku kierownika budowy oraz który prowadził co najmniej 2 budowy o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia. 2.3.)Dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia.. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , a w szczególności dysponują aktywami płynnymi lub mają dostęp do linii kredytowych wystarczających, aby zapewnić wymagany przepływ gotówki przez okres obowiązywania kontraktu, w wysokości nie mniejszej niż 1,5 mln zł. 4)Posiadają ważną polisę lub inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości co najmniej 300 000 zł. 5)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. 6) Zobowiążą się do ubezpieczenia robót będących przedmiotem zamówienia od ryzyk i zdarzeń losowych w trakcie ich realizacji, obejmującymi szkody spowodowane : huraganem, powodzią, obsunięciem ziemi, ulewnymi deszczami, katastrofą budowlaną. 7)Udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres 6 lat oraz dokonają ubezpieczenia robót budowlanych przed zdarzeniami losowymi obejmującymi szkody spowodowane huraganem, powodzią, obsunięciem ziemi, ulewnymi deszczami, katastrofą budowlaną na okres 3 lat od daty zakończenia robót.. 8) Zobowiążą się do prowadzenia robót w oparciu o przepisy zawarte w Prawie Budowlanym, a szczególnie art. 22 pkt. 1,2,3, art. 42 ust. 2 pkt 1,2 oraz art. 57 ust 1 pkt 1-5 ( Dz. U. z 2006r., poz. 1118 Prawo budowlane). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków zamówienia dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach dołączonych przez wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty poświadczające i oświadczenia : 1.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy. 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, albo wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu , wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.4.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek , potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości min 1,5 mln zł , wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.5.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł; 1.6.Wykaz wykonanych przez wykonawcę robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, robót budowlanych związanych z wykonaniem odwodnień rowami i drenowaniem oraz kształtowaniem przekroju podłużnego i poprzecznego oraz układu poziomego koryta rzeki. Zrealizowane roboty muszą być potwierdzone odpowiednimi dokumentami od zleceniodawców o należytym ich wykonaniu (opinie, referencje, protokoły itp.); 1.7.Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć informację o przebiegu kariery zawodowej kierownika budowy, kopie jego uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenie o przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.; 1.8.Wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia .; 1.9.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym przez art. 24 ustęp 1 pkt 4-8 ustawy. W przypadku , gdy wykonawca jest osobą prawną, informacje powinny dotyczyć urzędujących członków zarządu ,którzy są umieszczeni w rejestrze firmy i są uprawnieni do reprezentowania jej na zewnątrz. Informacje powinny być wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.10.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym przez art. 24 ustęp 1 pkt. 9 ustawy , wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.11.Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/wzmiuw.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego, pok. 602 lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba WZMiUW w Lublinie, ul. Karłowicza 4,sekretariat pok. 608 ( VI piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013, działanie 125 Poprawianie i rozwijanie infrastruktury i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa, schemat II -Gospodarowanie rolniczymi zasobami wodnym.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.