To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-28
Mokobody: Usługi edukacyjne w ramach projektu WIEDZA - DROGĄ KU PRZYSZŁOŚCI współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 256127 - 2013; data zamieszczenia: 28.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 216087 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Mokobody, Plac Chreptowicza 25, 08-124 Mokobody, woj. brak, tel. 025 6411323, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne w ramach projektu WIEDZA - DROGĄ KU PRZYSZŁOŚCI współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych oraz zajęć (w tym z doradztwa zawodowego) i konsultacji z psychologiem, z uczniami gimnazjum (w tym, z młodzieżą posiadającą orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego) w ramach projektu WIEDZA- DROGĄ KU PRZYSZŁOŚCI POKL.09.01.02-14-139/12 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.1.Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt realizowany jest w okresie od 01.08.2013 r. do 30.06.2015r. Zajęcia prowadzone będą w Gimnazjum im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Mokobodach. Głównym celem projektu WIEDZA-DROGĄ KU PRZYSZŁOŚCI jest wyrównanie szans edukacyjnych uczniów Gimnazjum w Mokobodach poprzez umożliwienie młodzieży wykazującej problemy w nauce oraz zachowaniu uczestnictwa w dodatkowych zajęciach dydaktyczno-wyrównawczych i wyjazdach edukacyjnych, zajęciach z psychologiem oraz rozszerzenie oferty szkoły o zagadnienia związane z poradnictwem i doradztwem edukacyjno-zawodowym. Zamawiający przewidział 8 niezależnych części tj: Cześć I. Nowy język- nowy świat Przeprowadzenie łącznie 156 zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka angielskiego ukierunkowanych na nadrabiane zaległości, tłumaczenie zagadnień gramatycznych, utrwalenie nowego słownictwa, ćwiczenie umiejętności językowych ze słuchania, czytania, reagowania językowego oraz rozwiązywanie zadań egzaminacyjnych. 132 zajęcia zostaną przeprowadzone z użyciem tablicy interaktywnej, 24 zajęcia w sali komputerowej z wykorzystaniem programu do nauki języka. Podczas zajęć zostaną wykorzystane m. in: nowoczesne oprogramowanie, interaktywne ćwiczenia, elementy gry zabawy. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w sześciu grupach. Liczebność grup: 2 grupy 5-osobowe, 4 grupy 8-osobowe. Cześć II. Nie tylko kreda i tablica Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki ukierunkowanych na wyrównywanie poziomu wiedzy, utrwalanie bieżącego materiału, przygotowywanie do nowej formuły egzaminu. Zajęcia będą się odbywały z wykorzystywaniem gier matematycznych, modeli figur, siatek i brył, przeprowadzaniem testów interaktywnych w pracowni komputerowej(12 zajęć). Osoba prowadząca zajęcia będzie udzielała Informacji Zwrotnej właściwej dla Oceniania Kształtującego (co uczniowie już potrafią, nad czym i w jaki sposób muszą popracować). Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w trzech grupach. Liczebność grup: 1 grupa 5-osobowa, 2 grupy 8-osobowe. Cześć III. Nie tylko kreda i tablica Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki ukierunkowanych na wyrównywanie poziomu, utrwalanie bieżącego materiału, przygotowywanie do nowej formuły egzaminu. Zajęcia będą się odbywały z wykorzystywaniem gier matematycznych, modeli figur, siatek i brył, oprogramowania, tablicy interaktywnej (39zajęć) i przeprowadzaniem testów interaktywnych w pracowni komputerowej(12 zajęć). Osoba prowadząca zajęcia będzie udzielała Informacji Zwrotnej właściwej dla Oceniania Kształtującego (co uczniowie już potrafią, nad czym i w jaki sposób muszą popracować). Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w trzech grupach. Liczebność grup: 1 grupa 5-osobowa, 2 grupy 8-osobowe. Cześć IV. Zabawa w teatr Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego. 12 zajęć zostanie przeprowadzonych w pracowni komputerowej (rozwiązywanie testów) a 66 zajęć będzie realizowanych w oparciu o zabawę w teatr, co daje uczniom szerokie możliwości rozwoju poprzez: czytanie tekstu ze zrozumieniem, ćwiczenia dykcyjne, interpretacyjne, kształtowanie wyobraźni, umiejętność zaprezentowania się przed publicznością (ośmielanie się), ćwiczenie dyscypliny i odpowiedzialności, pracy w grupie, dbałość o kulturę słowa, rozwijanie zainteresowań, podnoszenie własnej samooceny. Efekty pracy, będą upublicznione w postaci 6 przedstawień. Uczniowie podwyższą własną samoocenę i poczucie wartości, będą pokonywać tremę przed wystąpieniem publicznym. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w trzech grupach. Liczebność grup: 1 grupa 5-osobowa, 2 grupy 8-osobowe. Cześć V. Konsultacje/ zajęcia z psychologiem oraz poradnictwo i doradztwo edukacyjno-zawodowe Przeprowadzenie łącznie112 zajęć z psychologiem, które będą dotyczyły: wyboru przyszłej ścieżki zawodowej (12), poszerzenia wiedzy o samym sobie i swoich wartościach, niwelowania kompleksów, wygaszania negatywnych emocji, radzenia sobie ze stresem, zwiększania akceptacji społecznej, samooceny, motywacji do działania, poszerzenia wiedzy z zakresu komunikacji interpersonalnej (100). W czasie lekcji/konsultacji uczniowie nabędą umiejętności radzenia sobie ze stresem, jak podnosić poziom samooceny, jak pokonywać stres i tremę, będą mieli świadomość wyboru przyszłej ścieżki zawodowej. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w 9 grupach liczących do 24 osób. Konsultacje indywidualne będą prowadzone w zależności od zgłaszanych potrzeb. Cześć VI. Z chemią za pan brat Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć z chemii przeznaczonych dla uczniów z trudnościami dydaktycznymi, z zamiarem wyrównania przez nich braków w podstawowych wiadomościach i umiejętnościach zdobytych na lekcjach oraz utrwalania nowych. Podczas zajęć zostanie położony nacisk na wdrażanie aktywnych metod badawczych sprzyjających zdobywaniu i utrwalaniu wiedzy. Zajęcia będą prowadzone w atrakcyjnej formie, poprzez: ćwiczenia modelowe, gry dydaktyczne(5), projektowanie i przeprowadzanie doświadczeń (15), obliczenia chemiczne, przeprowadzanie testów interaktywnych w pracowni (12zajęć). Uczniowie będą badać właściwości chemiczne i fizyczne substancji, odróżniać je od siebie, sprawdzać ich aktywność chemiczną, identyfikować. Uczniowie będą rozwijać umiejętności interpersonalne, komunikowania się, będą przełamywali niechęć do nauki. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w sześciu grupach. Liczebność grup: 2 grupy 5-osobowe, 4 grupy 8-osobowe. Cześć VII. Język polski Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć z języka polskiego, których celem będzie wyrównywanie braków w podstawowych wiadomościach wynikających z programu nauczania, przeciwdziałanie trudnościom w rozumieniu i interpretacji tekstów, motywowanie do samodzielnej, systematycznej pracy, kształcenie podstawowych umiejętności. W czasie zajęć będzie doskonalone czytanie ze zrozumieniem, technika czytania głośnego, interpretacja tekstów, umiejętności poprawnego wypowiadania się pisemnie, z uwzględnieniem zasad ortografii i interpunkcji, oraz ustnie, uczniowie będą rozwiązywali testy interakcyjne (12 zajęć w pracowni). Zajęcia będą miały też za zadanie przywrócić uczniowi wiarę we własne możliwości, wskazać mu drogę dalszego rozwoju, zapobiegać niepowodzeniom szkolnym. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w trzech grupach. Liczebność grup: 1 grupa 5-osobowa, 2 grupy 8-osobowe. Cześć VIII. Fizyka Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć, na których uczniowie będą wyrównywać zaległości, braki pojawiające się podczas realizacji programu nauczania fizyki. Osoba prowadząca będzie udzielała im pomocy w zakresie przyswajania i przetwarzania zdobytej wiedzy, w dokonywaniu obserwacji i wyciągania właściwych wniosków z analizowanych problemów, wykorzystywania wiedzy w praktyce do planowania i przeprowadzania eksperymentów, których zostanie przeprowadzonych 6. Uczniowie będą uczyć się jak prawidłowo posługiwać się pojęciami fizycznymi, rozwiązywać zadania, testy (w tym interakcyjne-12 zajęć w pracowni), wyjaśniać: pojęcia, prawa , zjawiska fizyczne, analizować teksty, pozyskiwać wiadomości z dostępnych źródeł. Pobudzi to ich do samodzielnego i logicznego myślenia, rozwinie w nich zdolności poznawcze, wiarę w swoje możliwości, stworzy sytuacje, w których uczeń osiągnie postępy i sukcesy w nauce. Stosowane będą różne metody aktywizujące, formy pracy, pomoce i środki dydaktyczne (między innymi będą pokazywane uczniom na ekranie zadania, schematy doświadczeń, podstawowych pojęć, zjawisk modelowych przygotowanych i zebranych do prezentacji za pomocą komputera). Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w sześciu grupach. Liczebność grup: 2 grupy 5-osobowe, 4 grupy 8-osobowe. Wykonanie zleconych zadań odbywać się będzie w Gimnazjum im. Marszałka Józefa Piłsudskiego przez czas trwania umowy, tj. od chwili podpisania umowy do 31.05.2015r. we wskazane dni tygodnia wg opracowanego harmonogramu zajęć dostosowanego do możliwości placówki, w której odbywać się będą zajęcia w godzinach popołudniowych oraz w dni wolne od pracy. W przypadku kolizji, świadczenie na rzecz Zamawiającego posiada pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich. Obowiązki osoby prowadzącej zajęcia dydaktyczno -wyrównawcze: a) opracowanie autorskiego programu zajęć dostosowanego do poziomu uczestników zajęć, uwzględniającego zapisy projektu dotyczące form i metod pracy, wykorzystania IT, przygotowania i przeprowadzania testów diagnostycznych b) przeprowadzanie analizy wyników osiągnięć edukacyjnych; c) prowadzenie zajęć zgodnie z opracowanym przez koordynatora projektu harmonogramem; d) systematyczne uzupełnianie dokumentacji projektowej oraz prowadzenie sprawozdawczości; e) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych- w terminie do 31 maja 2015 w grupach 5 lub 8-osobowych; f) prowadzenie obserwacji pracy uczestników zajęć; g) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (prowadzenie dzienników zajęć, list obecności, uzupełnianie kart czasu pracy); h) ścisła współpraca z koordynatorem i asystentem koordynatora; i) uczestnictwo w wyznaczonych spotkaniach z zespołem projektowym; j) przekazywanie informacji uczestnikom zajęć o współfinansowaniu zajęć ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Obowiązki psychologa prowadzącego zajęcia (w tym z doradztwa zawodowego) oraz konsultacje: a) opracowanie autorskiego programu zajęć uwzględniającego zapisy dotyczące realizacji Konsultacji zajęć z psychologiem oraz poradnictwem i doradztwem edukacyjno-zawodowym; b) prowadzenie zajęć zgodnie z opracowanym przez koordynatora projektu harmonogramem; c) systematyczne uzupełnianie dokumentacji projektowej oraz prowadzenie sprawozdawczości; d) prowadzenie zajęć - w terminie do 31 maja 2015 r. w każdym roku w 9 grupach do 24 osób; e) prowadzenie konsultacji w zależności od zgłaszanych potrzeb; f) dokumentowanie zajęć (prowadzenie dzienników zajęć, list obecności, kart czasu pracy); g) ścisła współpraca z koordynatorem i asystentem koordynatora; h) uczestnictwo w wyznaczonych spotkaniach z zespołem projektowym; i) przekazywanie informacji uczestnikom zajęć o współfinansowaniu zajęć ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Z Wykonawcą Wykonawcami przyjmującym obowiązki realizatora zajęć oraz zajęć i konsultacji psychologicznych w ramach projektu WIEDZA- DROGĄ KU PRZYSZŁOŚCI, zostanie podpisana umowa. Wykonawców obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. W razie stwierdzenia uchybień w należytym wykonywaniu przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawców podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Na potrzeby niniejszego przetargu określa się: Jednostka 1 godzina lekcyjna używana w SIWZ odpowiada czasowo 45 minutom. Planowany czas pracy psychologa- 1godzina to 60 minut...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.31.00.00 - Usługi edukacji młodzieży .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Nowy język- nowy swiat
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Euro Wiedza Tomasz Moscicki i Olaf Mościcki, Szewce, ul. Dolomitowa 1, 26-052 Sitkówka, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9360,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7004,40
Oferta z najniższą ceną: 7004,40 / Oferta z najwyższą ceną: 7800,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Nie tylko kreda i tablica
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Grażyna Barbara Szacsznajder, ul. Piaski Zamiejskie 21, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4680,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4680,00
Oferta z najniższą ceną: 4680,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4992,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Nie tylko kreda i tablica
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Daniel Kacprowski, ul. Nowy Świat 1/21, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4680,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4680,00
Oferta z najniższą ceną: 4680,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4992,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zabawa w teatr
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Euro Wiedza Tomasz Mościcki i Olaf Mościcki, Szewce, ul. Dolomitowa 1, 26-052 Sitkówka, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4680,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3424,20
Oferta z najniższą ceną: 3424,20 / Oferta z najwyższą ceną: 5382,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Konsultacje/zajecia z psychologiem oraz poradnictwo i doradztwo edukacyjno - zawodowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SZKOŁA JĘZYKÓW OBCYCH EUROSCHOOL GRUPA
jakie przetargi wygrała firma
SZKOŁA JĘZYKÓW OBCYCH EUROSCHOOL GRUPA
- Szkoła Języków Obcych EUROSCHOOL Grupa, ul. Wojskowa 16/2, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8512,00
Oferta z najniższą ceną: 8512,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16800,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Z chemią za pan brat
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Aneta Gruca, ul. Starowiejska 60A/21, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4680,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4290,00
Oferta z najniższą ceną: 4290,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4992,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Język polski
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Euro Wiedza Tomasz Mościcki i Olaf Mościcki, Szewce, ul. Dolomitowa 1, 26-052 Sitkówka, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4680,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3424,20
Oferta z najniższą ceną: 3424,20 / Oferta z najwyższą ceną: 4680,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Fizyka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Aneta Gruca, ul. Starowiejska 60A/21, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4680,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4290,00
Oferta z najniższą ceną: 4290,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4992,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI MOKOBODY
więcej: przetargi MOKOBODY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i prowadzenie Indywidualnego poradnictwa Psychologa dla dzieci; Grupowych treningów umiejętności społecznych (TUS) oraz Grupowych warsztatów terapeutycznych
- Kompleksowa usługa przeprowadzenia sześciu jednodniowych szkoleń oraz czterech dwudniowych warsztatów z zakresu tworzenia i wdrażania lokalnych planów deinstytucjonalizacji usług społecznych (LPDI)
- Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla nauczycieli w ramach projektu "Kształcimy dla przyszłości - ZSŁ w Gliwicach szkołą innowacji"
- Usługa prowadzenia dodatkowych zajęć i warsztatów dla dzieci i ich rodziców z Przedszkola Samorządowego nr 43 w Kielcach - Powtórka VI - Doradztwo zawodowe
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Podstawy pielęgniarstwa dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
- Warsztaty "Certyfikowany szkolny doradca zawodowy - Metoda Achtnicha w praktyce" "Poznaj z nami świat zawodów"- cykl warsztatów dotyczących preorientacji zawodowej dla dzieci z "zerówek"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.