Ogłoszenie z dnia 2010-09-17
Mełgiew: Wymiana stolarki okienno-drzwiowej w DPS w Krzesimowie
Numer ogłoszenia: 256145 - 2010; data zamieszczenia: 17.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Krzesimowie , 21-007 Mełgiew, woj. lubelskie, tel. 081 4670541, faks 081 4670540.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organziacyjna jednostki samorzadowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okienno-drzwiowej w DPS w Krzesimowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okienno-drzwiowej w DPS w Krzesimowie. 2. Przetarg obejmuje budynek pałacu, oficynę i budynek mieszkalny tzw. biały domek. 3. Zakres robót obejmuje prace wymienione w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, a przede wszystkim: 1/ demontaż istniejącej stolarki i parapetów, 2/ montaż stolarki okiennej i drzwiowej oraz parapetów, 3/ remont ościeży zewnętrznych i wymiana podokienników, 4/ remont tynków na ościeżach od wewnątrz i ich pomalowanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w rysunkach, przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących integralną część niniejszej specyfikacji. 4. Wycenie podlega stolarka okienno-drzwiowa budynku pałacu, oficyny i budynku mieszkalnego tzw. białego domku. Wymianie nie podlegają okna w budynku pałacu oznaczone w dokumentacji projektowej numerami: 08, 10, 11. W zestawieniu stolarki okiennej i drzwiowej (skala 1:50) nie ujęto drzwi zew. frontowych, ale zostały ujęte w przedmiarze. Wzór drzwi określa Załącznik nr 22. 5. Wymiana stolarki okienno-drzwiowej prowadzona będzie w budynkach zamieszkałych. 6. Wymiana stolarki okienno-drzwiowej obejmuje budynki zlokalizowane w zespole dworsko-parkowym w Krzesimowie wpisanym do ewidencji zabytków, podlegającym ochronie konserwatorskiej. 7. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej przedmiotu zamówienia przed złożeniem oferty. W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Wizja lokalna obiektów po uprzednim kontakcie telefonicznym z Zamawiającym. 8. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 3 letniej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego ( jeżeli producent udziela wyższej gwarancji , to zgodnie z gwarancja producenta).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Wymiana okien i drzwi w budynkach DPS.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp tj.: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 3. Ocena spełnienia przez Wykonawców wymaganych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie następujących dokumentów: 1) Wykonawca winien wykazać wykonanie w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem, 2) Wykaz osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi dysponować osobą lub osobami posiadającymi aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia: - kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania budową, - aktualny, na dzień składania ofert wpis na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem, wydanym przez tę Izbę, zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art.23 ustawy Pzp określony warunek jest spełniony, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełnią ją łącznie. W stosunku do żadnego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie mogą zachodzić przesłanki do wykluczenia określone w art. 24 ustawy Pzp. 3) Opłacona aktualna polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest Ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 4. Spełnienie wymagań w podanych pkt 1 i 2 należy potwierdzić poprzez złożenie stosownych oświadczeń według Załącznika Nr 3 do SIWZ oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w pkt 3 niniejszego rozdziału oraz z rozdziału V.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Wykonawca winien wykazać wykonanie w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem, 2) Wykaz osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi dysponować osobą lub osobami posiadającymi aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia: - kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania budową, - aktualny, na dzień składania ofert wpis na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem, wydanym przez tę Izbę, zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art.23 ustawy Pzp określony warunek jest spełniony, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełnią ją łącznie. W stosunku do żadnego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie mogą zachodzić przesłanki do wykluczenia określone w art. 24 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
d) dokumenty potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w dziale V, pkt. 1, ppkt. b): zaświadczenie lub referencje dla firmy, potwierdzające że w okresie ostatnich pięciu lat robota budowlana o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia została wykonana należycie (z podaniem ich wartości, daty wykonania od - do oraz miejsca wykonania) e) aktualny dokument z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, że Kierownik budowy odpowiedzialny za prowadzenie robót jest jej członkiem i posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej; f) polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, g) oświadczenie, że do wykonania przedmiotu zamówienia zostaną użyte materiały i technologie dopuszczone do stosowania zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami -Załącznik Nr 3 do SIWZ, h) oświadczenie o utrzymaniu stałości wynagrodzenia ryczałtowego przez okres obowiązywania umowy, zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ, i) oświadczenie o akceptacji projektu umowy i braku zastrzeżeń co do jej treści oraz zobowiązanie do jej podpisania, zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ, j) oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ, k) oświadczenie, że wykonawca nie był karany i nie figuruje w kartotece karnej Krajowego Rejestru Karnego, zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ, l) oświadczenie o uzyskaniu koniecznych informacji do przygotowania oferty i zapoznaniu się z miejscem wykonywania przedmiotu umowy, zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ, m) zaakceptowany wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 4 do SIWZ, n) wypełniony kosztorys ofertowy (sporządzony w oparciu o przedmiar robót).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzesimow.domypomocy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Krzesimowie
Krzesimów 77
21-007 MEŁGIEW.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Krzesimowie Krzesimów 77 21-007 MEŁGIEW budynek administracji - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT KORYTARZY W CZĘŚCI BUDYNKU GŁÓWNEGO WRAZ Z WYKONANIEM INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ OŚWIETLENIA PODSTAWOWEGO ORAZ AWARYJNEGO OŚWIETLENIA EWAKUACYJNEGO W ZST W KOLE
- Klub malucha w Gminie Baruchowie
- "Przebudowa amfiteatru w sali multimedialnej im. Danuty Szaflarskiej w budynku BWA SOKÓŁ" w Nowym Sączu
- Modernizacja kompleksów sportowych ORLIK 2012 w Siedlcach w ramach programu Modernizacja kompleksów sportowych Moje Boisko- ORLIK 2012 - Edycja 2024
- Zmiana sposobu zasilania w ciepło budynku przy ul. Sienkiewicza 20 w Chełmie, będącego siedzibą Ośrodka Zamiejscowego Prokuratury Okręgowej w Lublinie z siedzibą w Chełmie i Prokuratury Rej. w Chełmie
- Remont tarasu i izolacji dachu wraz z obróbkami blacharskimi i orynnowaniem wraz z dokumentacją techniczną w budynku przy ul. Mokotowskiej 15 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.