eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławRozbudowa urządzeń aktywnych LAN w Urzędzie Miejskim Wrocławia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-08

Wrocław: Rozbudowa urządzeń aktywnych LAN w Urzędzie Miejskim Wrocławia
Numer ogłoszenia: 256215 - 2008; data zamieszczenia: 08.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia , pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, fax. 071 7779229.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa urządzeń aktywnych LAN w Urzędzie Miejskim Wrocławia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie węzłów dostępowych, węzłów rdzenia sieci LAN Urzędu Miejskiego Wrocławia. Przedmiot zamówienia jest: 1) dostawa oprogramowania i urządzeń: a) Cisco Catalyst 3560E 48 10/100/1000 PoE +2*10GE(X2), 750W,IPB s/w - 12 sztuk b) Cisco Serwis 8x5xNBD do Cat3560E 48 - 12 sztuk c) 10GBASE-SR X2 Module - 12 sztuk d) SFP modules - 50 sztuk e) Cisco Catalyst 3560E 12 Ten GE (X2) ports, IPS software) - 2 sztuki f) Cisco Serwis 8x5xNBD do Cat3560E 12 - 2 sztuki g) 10GBASE-LR X2 Module - 3 sztuki h) 10GBASE-SR X2 Module - 7 sztuk i) Catalyst 6500/Cisco 7600 Supervisor 720 Fabric MSFC3 PFC3B - 2 sztuki j) SP adapter for SUP720 and SUP720-10G - 2 sztuki k) Cat6500 4-port 10 Gigabit Ethernet Module - 2 sztuki l) Catalyst 6500 Dist Fwd Card for WS-X67xx modules - 2 sztuki m) 10GBASE-SR XENPAK Module - 4 sztuki n) 10GBASE-LR XENPAK Module with DOM support - 6 sztuk o) Cisco IP Phone CP7965G - 10 sztuk 2) wdrożenie proponowanego rozwiązania poprzez zainstalowanie oprogramowania i urządzeń we wskazanych lokalizacjach, konfiguracja rozwiązania umożliwiająca prawidłowe funkcjonowanie, zgodnie z potrzebami Zamawiającego 3) świadczenie serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji 4) przeszkolenie 2 osób (w oparciu o autoryzowane szkolenie producenta sprzętu) z zakresu praktycznych umiejętności stosowania MPLS. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i warunki jego realizacji zostały określone w załączniku A do SIWZ Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia i warunki jego realizacji. Uwaga! Zamawiający dopuszcza dostawę urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od określonych w załączniku A do SIWZ (tj. o takich samych parametrach technicznych i jakościowych oraz w identycznym stopniu zapewniających kompatybilność oraz jednorodność tego systemu (oraz jego jakość), jak w przypadku produktów tego samego producenta. W przypadku dostawy urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od określonych w załączniku A do SIWZ w ofercie należy przewidzieć kompletny system zarządzania. Udowodnienie tej równoważności, tj. pełnej kompatybilności oraz zgodności technicznych parametrów ilościowych i jakościowych jest obowiązkiem Wykonawcy, np. poprzez udokumentowanie tego faktu stosownym certyfikatem od producenta. 2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca: a) udzielił 36 miesięcznej gwarancji na dostarczony i zamontowany sprzęt licząc od daty odbioru końcowego. Najpóźniej do dnia odbioru końcowego, Wykonawca dostarczy gwarancję na oferowany sprzęt na okres co najmniej 36 miesięcy, potwierdzoną przez polskie przedstawicielstwo producenta sprzętu. b) był autoryzowanym partnerem producenta oferowanego sprzętu. c) zapewnił naprawę/usunięcie usterki, wymianę uszkodzonego elementu systemu w terminach określonych w specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia i warunkach jego realizacji d) zapewnił stałą możliwość zgłaszania problemów telefonicznie lub e-mailem w godzinach pracy Urzędu Miejskiego Wrocławia, od poniedziałku do piątku, z czasem odpowiedzi do klienta nie dłuższym niż 4 godziny. Posiadał procedury gwarantujące zaangażowanie w rozwiązanie bardziej złożonych problemów inżynierów z certyfikacją e) przedstawił koncepcję wdrożenia wraz z ogólnym harmonogramem prac, ujawniającym kolejne etapy wdrożenia i czas planowany na realizację każdego z nich. Koncepcja musi być zaakceptowana przez Zamawiającego, przed przystąpieniem Wykonawcy do realizacji przedmiotu umowy. W szczególności Zamawiający zastrzega sobie prawo wnoszenia do koncepcji zmian wynikających z czasu pracy obowiązującego u Zamawiającego oraz z konieczności zagwarantowania ciągłości pracy systemów Zamawiającego. f) posiadał laboratorium z urządzeniami pozwalającymi diagnozować sytuacje podobne do możliwych w sieci Zamawiającego. g) posiadał możliwość dotarcia na miejsce usterki lub awarii w czasie nie dłuższym niż 4 godziny od zgłoszenia. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (art. 36 ust. 4 ustawy Pzp).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 19.250 zł (słownie: dziewiętnaście tysięcy dwieście pięćdziesiąt złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się może Wykonawca, który spełnia warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, a w szczególności: 1. wykonał z należytą starannością w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie dostawy o podobnym charakterze (dostawa, instalacja i konfiguracja urządzeń aktywnych infrastruktury LAN/WAN) o wartości brutto nie mniejszej niż 450 000 złotych każda z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 2. przeznaczy do realizacji zadania minimum 2 osoby w tym co najmniej jedną posiadającą kwalifikacje inżynierskie w zakresie instalacji i konfiguracji proponowanego sprzętu, wynikające z uzyskania certyfikatu w tym zakresie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi dołączyć: - w formie oryginału: 1) Oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp. - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (§ 4.1. Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane): 2) Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień, potwierdzający wykonanie co najmniej 2 dostaw o podobnym charakterze (dostawa, instalacja i konfiguracja urządzeń aktywnych infrastruktury LAN/WAN) o wartości brutto nie mniejszej niż 450 000 złotych każda z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Fakt należytego wykonania dostaw musi być potwierdzony odpowiednimi dokumentami dołączonymi do wykazu. 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat posiadanych przez nich kwalifikacji oraz ze wskazaniem zakresu powierzanych im czynności. Wykaz ma potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w pkt III.2) ogłoszenia. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Odpis (zaświadczenie) musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy dokonali zmian w zakresie organów, które nie są uwidocznione w dokumencie rejestrowym winni złożyć dokumenty potwierdzające powołanie nowych osób w skład organu zarządzającego (np. uchwała w sprawie powołania określonej osoby). A. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 4), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. B. Dokument, o którym mowa w pkt A, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C. Jeżeli w kraju pochodzenia lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt A, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy pkt B stosuje się odpowiednio. UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum): 1. każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie - dokument wymieniony w pkt: 4) 2. mogą złożyć jako jeden wspólny dla wszystkich Wykonawców - dokument wymieniony w pkt: 2) i 3). Warunek dotyczący posiadanego doświadczenia i potencjału osobowego badany będzie łącznie. 3. Oświadczenie wymienione w pkt 1), Wykonawcy mogą złożyć wspólnie na jednym dokumencie (oświadczenie podpisane przez Pełnomocnika lub każdego z Wykonawców odrębnie) lub każdy z nich na odrębnym dokumencie. 4. Wypełniając formularz ofertowy, jak również wypełniając inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 5. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa lub jego kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Wrocławia - Wydział Zamówień Publicznych, Al. Kromera 44, 51-163 Wrocław, pok. 25.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Wrocławia - Wydział Zamówień Publicznych, Al. Kromera 44, 51-163 Wrocław, pok. 25.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zgodnie z dyspozycją przepisu art. 27 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem. 2. Jeżeli Zamawiający i Wykonawcy przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej - niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.