Ogłoszenie z dnia 2008-10-08
Ostrów Wielkopolski: Przetarg ograniczony na dostawę pojazdu 9 - osobowego ( 8+1 ).
Numer ogłoszenia: 256231 - 2008; data zamieszczenia: 08.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacji SA , ul. Lotnicza 30, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 7376111, fax. 062 7376113.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk-ostrow.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Komunikacja Miejska ..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg ograniczony na dostawę pojazdu 9 - osobowego ( 8+1 )..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pojazd do przewozu 9 osób ( 8+1 ) o następujących minimalnych parametrach i wyposażeniu : 1)Silnik o mocy powyżej 120 KM , spełniający normy emisji spalin Euro 4 2)Liczba miejsc 8 + 1 3)Bagażnik min. 2m3 4)Kolor nadwozia srebrny metalik 5)System EDS , ASR , MSR , ESP 6)Klimatyzacja dla całego pojazdu 7)Indywidualne fotele dla pasażerów w drugim i trzecim rzędzie pojazdu 8)DVD 9)Drzwi boczne przesuwne z prawej strony 10)Tylne drzwi skrzydełkowe ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.60.00 - 34.11.60.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.01.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium .III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu w trybie przetargu ograniczonego. Wykonawca winien być firmą, osobą fizyczną lub konsorcjum firm zarejestrowanych, zdolnym do wykonania warunków określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wniosku należy dołączyć następujące oświadczenia : a) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na chęć uczestnictwa w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu ograniczonego na dostawę 9 -cio osobowego pojazdu (8+1) b) Oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej. c) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy pzp ( wykonawcy występujący wspólnie składają oświadczenie oddzielnie - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24, ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. d )Oświadczenie o wyrażeniu zgody na formę płatności kredytu w dwunastu ratach, podatek VAT do zapłacenia 30 dni od wystawieniu faktury za pojazd. Do wniosku należy dołączyć następujące dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w przetargu ograniczonym : 1)opis oferowanego samochodu 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6-miesięcy przed upływem terminu składania ofert-oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy ( wykonawcy występujący wspólnie składają dokument oddzielnie), 3) pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów oferty i podpisania umowy, w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, 4) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 7) aktualną homologację na pojazd.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie dotyczy ..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ dostępna wraz z zaproszeniem do składania ofert ..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zakład Komunikacji S.A. 63 - 400 Ostrów Wielkopolski ul. Lotnicza 30 Sekretariat ..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa materiałów zużywalnych do diagnostyki obrazowej
- Nadawanie identyfikatorów ewidencyjnych materiałów zasobu, skanowanie analogowych materiałów zasobu i ich wprowadzenie do bazy danych oraz georeferencja z podziałem na zadania
- Nadzór autorski, serwis oraz dostawa licencji systemu informatycznego AMMS/ InfoMedica
- Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 7 im. Gen. J. Bema w Ostrowie Wielkopolskim.
- Skanowanie analogowych dowodów zmian danych ewidencyjnych oraz dokumentów stanowiących podstawy wpisów w operacie ewidencyjnym z podziałem na zadania
- Dostawa mebli biurowych dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Ostrowie Wielkopolskim.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.