eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CiechanówDostawa wyposażenia kina cyfrowego z funkcją 2D i 3D w standardzie DCI dla Powiatowego Centrum Kultury i Sztuki im. Marii Konopnickiej w Ciechanowie wraz z montażem i uruchomieniem.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-17

Ciechanów: Dostawa wyposażenia kina cyfrowego z funkcją 2D i 3D w standardzie DCI dla Powiatowego Centrum Kultury i Sztuki im. Marii Konopnickiej w Ciechanowie wraz z montażem i uruchomieniem.
Numer ogłoszenia: 256258 - 2012; data zamieszczenia: 17.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Kultury i Sztuki im. Marii Konopnickiej , ul. Strażacka 5, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 23 672 42 96, faks 23 672 42 96.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pckisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powiatowa jednostka organizacyjna-instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia kina cyfrowego z funkcją 2D i 3D w standardzie DCI dla Powiatowego Centrum Kultury i Sztuki im. Marii Konopnickiej w Ciechanowie wraz z montażem i uruchomieniem..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS - WYPOSAŻENIE KINA CYFROWEGO Z FUNKCJĄ 2 D i 3D w standardzie DCI l.p opis ilość 1.Kinowy projektor cyfrowy w standardzie DCI 1 szt. 2.Odpowiedni serwer kinowy w standardzie DCI 1szt. 3.Zestaw do projekcji 3D 1 szt. 4.Odpowiedni obiektyw do projektora cyfrowego umożliwiający projekcje w standardzie DCI w Kinie Łydynia w Ciechanowie 1 szt. 5.Lampa (kolba) ksenonowa o odpowiedniej mocy dla projekcji cyfrowych, w tym 3D, dla sali przeznaczonej do cyfryzacji w Kinie Łydynia w Ciechanowie 1 szt. 6.Odpowiedni stolik pod zestaw cyfrowy (z możliwością regulacji kąta nachylenia)1szt. 7.Dedykowany komputer lub panel sterujący projektora (menu w języku polskim) 1szt. 8.Procesor wizyjny (skaler) do obsługi sygnałów wizyjnych z innych źródeł 1 szt. 9.Dostawa, instalacja, okablowanie, uruchomienie i zestrojenie zestawu kina cyfrowego 10.Szkolenie kinooperatorów 11a.Okulary do systemu 3D, pasywne (bez akumulatorów), wielokrotnego użytku, szklane soczewki okularowe, z chipami antykradzieżowymi 386 szt. 11b.Okulary do systemu 3D, pasywne (bez akumulatorów), wielokrotnego użytku, szklane soczewki okularowe, z chipami antykradzieżowymi- rozmiar dziecięcy 100 szt. 12.Zabezpieczenie UPS:rzeczywista moc czynna min. 1100W, czas podtrzymania min. 7 minut, przebieg napięcia sinusoidalny; 1szt. 13.Bramka antykradzieżowa systemu akusto-magnetycznego wraz z montażem- 1 zestaw 14. Wózek dystrybucyjno-transportowy okularów 3D - Wózek wraz z koszykami do przechowywania i transportu okularów, (jeden wózek mieści 240 okularów)- szt.2 15.Zmywarko-suszarka do okularów 3D, Urządzenie myjąco-suszące okulary 3D (w zestawie dwa dociski do koszów); Stacja uzdatniania wody, wraz ze środkami; Środki chemiczne do uzdatniania wody (sól - 100kg)- kmpl.1 16.przeróbka kanałów wentylacji wyciągowej w kabinie; -1 Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ Zamawiający wymaga spełnienia minimalnych parametrów zawartych w szczegółowej specyfikacji technicznej w załączniku nr 7. Inne warunki Zamawiającego dotyczące gwarancji, napraw, kompatybilności z innym sprzętem, terminów dostawy, płatności /dotowanych z jakiego źródła finansowania terminy realizacji: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kinowego sprzętu cyfrowego zgodnego ze standardami DCI współfinansowanego przez Polski Instytut Sztuki Filmowej. 2. Zamówienie obejmuje zakup, dostawę, montaż i uruchomienie oraz przeszkolenie personelu technicznego (kinooperatorów) w zakresie obsługi dostarczanego sprzętu, testy rozruchowe, uruchomienie urządzeń. 3. Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie projektora umożliwiało odtwarzanie treści 3D jako 2D. 4. Zamawiający zobowiązuje Wykonawców zainteresowanych realizacją zamówienia do odbycia wizji lokalnej w Kinie Łydynia w Ciechanowie. Odbycie wizji Wykonawca potwierdza w Oświadczeniu (pkt. 7) zawartym w Formularzu Oferty (Załącznik nr 1). Wizja lokalna odbywać będzie się w godz. 09.00 - 14.00 po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym. 5. Wizja lokalna jest niezbędna do dobrania projektora cyfrowego umożliwiającego instalację lampy ksenonowej o parametrach /moc lampy ksenonowej/ potrzebnych do prawidłowej projekcji 3D oraz obiektywu projekcyjnego dla obu formatów filmowych: panorama i kaszeta w Kinie Łydynia w Ciechanowie z wykorzystaniem istniejącego w kinie Łydynia ekranu i nagłośnienia. 6. Okres gwarancji powinien być zgodny z gwarancją udzielaną przez producenta i powinien wynosić minimum 24 miesiące licząc od dnia popisania odbioru końcowego i protokolarnym stwierdzeniu, że przedmiot zamówienia jest wolny od wad. Termin gwarancji ulega przedłużeniu w przypadku zgłoszenia reklamacji o okres zaczynający się datą zgłoszenia jej na piśmie a zakończony dniem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu wolnego od wad czy też usterek. 7. Świadczenie przeglądu gwarancyjnego minimum jeden raz w roku w okresie gwarancji/ w ramach zamówienia i w ramach wynagrodzenia ofertowego/. 8. Czas reakcji serwisu dotyczącego wykrytych wad i usterek przedmiotu zamówienia w okresie gwarancji w ciągu 24 godzin od powiadomienia. 9. Świadczenie serwisu pogwarancyjnego oraz dostaw części zamiennych do przedmiotu zamówienia przez cały okres eksploatacji, nie krócej jednak niż 8 lat od upływu gwarancji. Czas dostępu do serwisu nie dłuższy niż 24 godziny od powiadomienia. 10. Zamawiający zastrzega sobie uczestnictwo Wykonawcy podczas pierwszej projekcji u Zamawiającego. 11. Rozliczenie końcowe za przedmiot zamówienia nastąpi fakturą końcową, wystawioną po zakończeniu czynności odbioru końcowego i protokolarnym stwierdzeniu, że przedmiot zamówienia jest wolny od wad. 12. Zamawiający wymaga załączenia do Tabeli kosztowej ( Załącznik Nr 6) osobno dla każdego z urządzeń składających się na przedmiot zamówienia, opisów technicznych oferowanych urządzeń (folderów, wyciągów z katalogów) określających szczegółowe parametry techniczne urządzeń, w celu potwierdzenia zgodności oferowanego z sprzętu z wymaganymi parametrami opisanymi w Załączniku nr 7..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.20.00 - Projektory filmowe 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 38.60.00.00 - Przyrządy optyczne 31.51.70.00 - Lampy łukowe 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.82.00.00 - Serwery 51.11.00.00 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia Wadium w kwocie:10 000,00 PLN na zasadach określonych pkt.13 SIWZ.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 p.z.p. stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie, że Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywał dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia, , że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej 2 dostawy wraz z montażem i uruchomieniem systemów kinowych do prezentacji o zbliżonym charakterze do przedmiotu zamówienia, tj. dostawy i montażu kina cyfrowego, do obiektów użyteczności publicznej, o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 złotych każda brutto. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku metodą spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz posiadane przez Wykonawcę ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na sumę ubezpieczeniową nie niższą niż 100 000,00 PLN. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku metodą spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Formularz oferty - parafowany przez Wykonawcę projekt umowy - wypełniona tabela kosztowa - Dowód wniesienia wadium

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ): http://stciechanow.bip.org.pl oraz www.pckisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak w pkt I.1).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Kultury i Sztuki im. Marii Konopnickiej, ul. Strażacka 5, 06 - 400 Ciechanów - sekretariat I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program operacyjny Rozwój kin, priorytet: Cyfryzacja.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.