eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi zarządzania nieruchomościami (wraz z usługami porządkowymi) w Krakowie i Gdańsku będącymi własnością Transportowego Dozoru Technicznego oraz na usługi porządkowe w pomieszczeniach wynajmowanych przez Transportowy Dozór Techniczny w Warszawie, w Kie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-08

Warszawa: Usługi zarządzania nieruchomościami (wraz z usługami porządkowymi) w Krakowie i Gdańsku będącymi własnością Transportowego Dozoru Technicznego oraz na usługi porządkowe w pomieszczeniach wynajmowanych przez Transportowy Dozór Techniczny w Warszawie, w Kielcach i w Łodzi. Znak sprawy ZP 20a/2008
Numer ogłoszenia: 256258 - 2008; data zamieszczenia: 08.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Transportowy Dozór Techniczny , ul. Chałubińskiego 4, 00-928 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4902902, faks 022 8302222.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tdt.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi zarządzania nieruchomościami (wraz z usługami porządkowymi) w Krakowie i Gdańsku będącymi własnością Transportowego Dozoru Technicznego oraz na usługi porządkowe w pomieszczeniach wynajmowanych przez Transportowy Dozór Techniczny w Warszawie, w Kielcach i w Łodzi. Znak sprawy ZP 20a/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług zarządzania nieruchomościami (wraz z usługami porządkowymi) w Krakowie i w Gdańsku będącymi własnością Transportowego Dozoru Technicznego oraz usług porządkowych w pomieszczeniach wynajmowanych przez Transportowy Dozór Techniczny: w Warszawie - Biuro, w Kielcach - Zespół Inspektorów, w Łodzi - Zespół Inspektorów. Do końca 2009 roku..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2.Informacje dotyczące szczegółowych warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia w części ; I, II musi dodatkowo spełniać następujące warunki: a) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) wykonywał (lub wykonuje), co najmniej 2 usługi (o czasie trwania usługi min. 12 miesięcy dla jednego odbiorcy) polegające na zarządzaniu budynkami o powierzchni co najmniej 500 m2 b)dysponuje osobą posiadającą licencję zarządcy nieruchomościami nadaną w trybie art. 192 ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2004 r., Nr 261, poz. 2603 z poźn. zm.) c)posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości (Dz. U. Nr 207 po. 2114) 2.2. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia w części III dodatkowo spełniać następujące warunki: a) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) wykonywał (lub wykonuje), co najmniej 2 usługi (o czasie trwania usługi min. 6 miesięcy dla jednego odbiorcy) polegające na sprzątaniu pomieszczeń o powierzchni co najmniej 400 m2 . b) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100 000,00 PLN. Zamawiający dopuszcza aby Wykonawcy, jeszcze przed złożeniem ofert, dokonali wizji nieruchomości i znajdującego się na niej budynku/pomieszczeń wynajmowanych biur. Termin wizyty należy uzgodnić wcześniej z osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcą. 3.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1.Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w rozdziale IX SIWZ; 3.2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki. 4.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenia zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa, które musi być załączone do oferty. Treść pełnomocnictwa winna dokładnie określać zakres umocowania. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia prowadzone będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 4.1.Wykonawcy występujący wspólnie muszą załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - oryginał dokumentu lub jego kopia poświadczona notarialnie. 4.2.Wraz z ofertą muszą być załączone dokumenty zgodnie z rozdziałem IX SIWZ, 4.3.Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie, 4.4.Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 5.Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w pkt. 4 zostanie wybrana Zamawiający będzie żądał, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 6.W przypadku oferty składanej wspólnie przez dwóch lub więcej Wykonawców (dotyczy również spółek cywilnych lub konsorcjum), Zamawiający dokonując oceny, czy podmioty te spełniają wymagania określone w specyfikacji, uwzględni łączne uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, personel oraz sytuację ekonomiczną i finansową wszystkich członków konsorcjum. 7.Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub złożone dokumenty zawierają błędy , z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy, to Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ustawy. 8.W przypadku wskazania podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest wypełnić tabelę w druku oferty. Za działania Podwykonawców, w ramach realizacji zlecenia, pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego ponosi Wykonawca..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia niezbędne do wykonania działalności lub czynności objętych Zamówieniem oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kopia dokumentu (dokumentów) winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnioną uprawnione do reprezentowania Wykonawcy - dla wszystkich Wykonawców. b)dokument stwierdzający posiadanie licencji zarządcy nieruchomości nadanej w trybie ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2004 r., Nr 261, poz. 2603 z poźn. zm.) - dla Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia w części I, II Ww kopie winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda następujących dokumentów: a)wykaz wykonanych (lub wykonywanych), w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 usług (o czasie trwania usługi min. 12 miesięcy dla jednego odbiorcy) zarządzania nieruchomością o powierzchni co najmniej 500 m2 Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz usług z podaniem ich rzędu wartości, dat wykonania i odbiorców usług oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ) - dla Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia w części : I, II. b)wykaz wykonanych (lub wykonywanych), w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 usług (o czasie trwania usługi min. 6 miesięcy dla jednego odbiorcy) sprzątania pomieszczeń o powierzchni co najmniej 400 m2 Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz usług z podaniem ich rzędu wartości, dat wykonania i odbiorców usług oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ) - dla Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia w części III. 3.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda następujących dokumentów: a)aktualnej na dzień otwarcia ofert polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności: -dla Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia w części : I, II - zgodnie z warunkiem postawionym w rozdziale VIII pkt 2 ppkt 2.1, lit. c) niniejszej SIWZ, - dla Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia w części III - zgodnie z warunkiem postawionym w rozdziale VIII pkt 2 ppkt 2.2 lit.b) niniejszej SIWZ. 1.4. Wymagane oświadczenia: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust 1. Ustawy według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do specyfikacji. Oryginał oświadczenia podpisany przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnioną uprawnione do reprezentowania Wykonawcy - dla wszystkich Wykonawców. 1.5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1.1 niniejszego rozdziału: - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się i zamówienie, - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 Ustawy. 1.6.Dokumenty, o których mowa w ust. 1.5. pkt. 1 lit. a i c niniejszego rozdziału, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust.1.5 pkt. 1 lit b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.7.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 1.5 niniejszego rozdziału, zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w ust. 1.5. niniejszego rozdziału należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (oryginał nie jest wymagany) przez osobę osoby uprawnioną uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę/osoby uprawnioną uprawnione do reprezentowania Wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.tdt.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 02-795 Warszawa, ul. Chałubińskiego 4 - pocztą 00-613 Warszawa, ul. Chałubińskiego 8, 44 piętro, pok. 64 - osobiście.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2008 godzina 10:00, miejsce: 02-795 Warszawa, ul. Chałubińskiego 4 - pocztą 00-613 Warszawa, ul. Chałubińskiego 8, 44 piętro, pok. 64 - osobiście.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I Kraków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi kompleksowego zarządzania Nieruchomością będącą własnością Transportowego Dozoru Technicznego, polegające na zarządzaniu Nieruchomościami oraz świadczeniu usług utrzymania czystości i zieleni w Krakowie, ul. Pocieszka 5 - od 01.01.2009 r. do 31.12. 2009 r. Nieruchomość oznaczona jako działka o nr 150/7 powierzchni 4 341,00 m2 oraz budynek o powierzchni użytkowej 1 969,90 m2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00-3, 90.91.92.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II Gdańsk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi kompleksowego zarządzania Nieruchomością będącą własnością Transportowego Dozoru Technicznego, polegające na zarządzaniu Nieruchomościami oraz świadczeniu usług utrzymania czystości i zieleni w Gdańsku, ul. Kętrzyńskiego 24B -od 11.07.2009 r. do 31.12. 2009 r. Nieruchomość oznaczona jako działki o nr 353/3 obszaru 608 m2 oraz nr 353/4 obszaru 519 m2, o łącznej powierzchni 1.127 m2 i dzierżawa części nieruchomości o nr działek 355/1 i 354, o powierzchni 635 m2 oraz budynek o powierzchni użytkowej 1 824,62.m2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00-3, 90.91.92.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III Warszawa Biuro.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi utrzymania czystości w pomieszczeniach wynajmowanych przez Transportowy Dozór Techniczny w Warszawie, na ul. Chałubińskiego 8, 44 piętro - od 01.01.2009 r. do 31.12.2009 r. Powierzchnia użytkowa 897,20 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV Kielce ZI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi utrzymania czystości w pomieszczeniach wynajmowanych przez Transportowy Dozór Techniczny w Kielcach, na ul. Paderewskiego 43/45 - od 01.03.2009 r. do 31.12.2009 r. Powierzchnia użytkowa 69,30m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V Łódź ZI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi utrzymania czystości w pomieszczeniach wynajmowanych przez Transportowy Dozór Techniczny w Łodzi, na ul. Al. J. Piłsudskiego12 pok.507 - od 01.01.2009 r. do 31.12.2009 r. Powierzchnia użytkowa 77,80 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.