eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówZakup i dostawa wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi urządzeń wielofunkcyjnych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-12-21

Kraków: Zakup i dostawa wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi urządzeń wielofunkcyjnych.
Numer ogłoszenia: 256272 - 2007; data zamieszczenia: 21.12.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 206439 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Kraków - Stare Miasto, ul. Grodzka, 31-001 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2938100, fax 012 2938266.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi urządzeń wielofunkcyjnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi urządzenia wielofunkcyjnego z możliwością kopiowania, drukowania i skanowania (zadanie nr 1), urządzeń wielofunkcyjnych - 3 szt. z możliwością kopiowania, drukowania i skanowania (zadanie nr 2), urządzenia wielofunkcyjnego z możliwością kopiowania, drukowania i skanowania (zadanie nr 3), telefaksów wielofunkcyjnych - 3 szt. z możliwością faksowania, drukowania, kopiowania i skanowania (zadanie nr 4)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 20918 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zakup i dostawa wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi fabrycznie nowego urządzenia wielofunkcyjnego z możliwością kopiowania, drukowania i skanowania..

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konica Minolta Business Solutions Polska sp.z o.o., ul.Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 13530.00
  • Oferta z najniższą ceną: 13530.00 / oferta z najwyższą ceną: 13530.00
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zakup i dostawa wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych z możliwością kopiowania, drukowania, skanowania i faksowania.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konica Minolta Business Solutions Polska sp.z o.o., ul.Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 5397.00
  • Oferta z najniższą ceną: 5397.00 / oferta z najwyższą ceną: 5397.00
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zakup i dostawa wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi fabrycznie nowego urządzenia wielofunkcyjnego z możliwością kopiowania, drukowania i skanowania..

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konica Minolta Business Solutions Polska sp.z o.o., ul.Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1991.00
  • Oferta z najniższą ceną: 1991.00 / oferta z najwyższą ceną: 1991.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.