eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawastała obsługa i konserwacja instalacji i urządzeń wentylacyjno - klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i chłodniczych oraz indywidualnych klimatyzatorów i wentylatorów istniejących w budynkach Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-28

Warszawa: stała obsługa i konserwacja instalacji i urządzeń wentylacyjno - klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i chłodniczych oraz indywidualnych klimatyzatorów i wentylatorów istniejących w budynkach Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego
Numer ogłoszenia: 256276 - 2009; data zamieszczenia: 28.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie , ul. Bursztynowa 2, 04-749 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4735145, faks 022 6131992.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mssw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: stała obsługa i konserwacja instalacji i urządzeń wentylacyjno - klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i chłodniczych oraz indywidualnych klimatyzatorów i wentylatorów istniejących w budynkach Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia obejmuje: wykonywanie stałej obsługi serwisowej i konserwacji instalacji i urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i chłodniczych oraz indywidualnych klimatyzatorów i wentylatorów istniejących w budynkach w Międzyleskim Szpitalu Specjalistycznym w Warszawie w asortymencie i ilościach wykazanych szczegółowo na załączniku nr 4 stanowiącym integralną część specyfikacji. I. Wymagania Zamawiającego w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: 1. Utrzymanie w ciągłym ruchu i sprawności technicznej instalacji i urządzeń. 2. Co miesięczny przegląd ogólny, kontrola stanu techniczno-sanitarnego oraz sprawdzenie prawidłowości działania i ewentualna regulacja bieżąca instalacji i urządzeń realizowana w godzinach pracy Wykonawcy. 3. Co pól roku przegląd szczegółowy, konserwacja oraz drobne naprawy instalacji i urządzeń zapewniające jej bezawaryjną pracę, realizowane w godzinach pracy Wykonawcy. 4. Doraźne usuwanie awarii i dokonywanie napraw instalacji i urządzeń na odrębne zlecenie Zamawiającego w czasie nie przekraczającym 24 godz. od przyjęcia jej zgłoszenia telefonicznego, faxem lub e-mailem. 5. Inne prace związane z zapewnieniem niezawodności działania instalacji i urządzeń oraz z utrzymaniem wymaganego aktualnie obowiązującymi przepisami stanu higieniczno-sanitarnego (okresowe czyszczenie nie rzadziej niż co 24 miesiące, w razie potrzeb dezynfekcja i płukanie, prace modernizacyjne, remontowe, itp.), jak również zapewniające ilości i jakość powietrza wynikającego z funkcji pomieszczeń - wykonywane na odrębne zlecenie Zamawiającego. 6. Koszty zakupu wymienionych w ramach obsługi serwisowej zużytych lub uszkodzonych w przypadku awarii części i materiałów ponosić będzie Zamawiający. II. Wykaz ilości urządzeń z instalacjami objętych przedmiotem zamówienia: 1. Centrale wentylacyjno - klimatyzacyjne ...........14 szt. 2. Centrale wentylacyjne ...................................19 szt. 3. Agregaty chłodnicze .......................................5 szt. 4. Klimatyzatory indywidualne..............................22 szt. 5. Wentylatory nawiewno-wyciągowe...................12 szt. Razem: 71 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 którzy: 1.4.1. nie wyrządzili szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta nie została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; 1.4.2. wykonawców, w stosunku do których nie została otwarta likwidacja lub których upadłość nie ogłoszono; 1.4.3. wykonawców, którzy nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 1.4.4. osoby fizyczne, które nie zostały prawomocnie skazane za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 1.4.5. spółki jawne, których wspólnik nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 1.4.6. spółki partnerskie, których partner lub członek zarządu nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 1.4.7. spółki komandytowe oraz spółki komandytowo - akcyjne, których komplementariusz nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 1.4.8. osoby prawne, których urzędujący członek organu zarządzającego nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 1.4.9. podmioty zbiorowe, wobec których sąd nie orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 1.4.10. wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3. 1.4.11.Spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.5 z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający wykluczy Wykonawców, którzy: 1.5.1. wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzania oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów; 1.5.2. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wyniki prowadzonego postępowania; 1.5.3. nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków; 1.5.4. zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz Ofertowy stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji wraz z wypełnionymi załącznikiem (formularz cenowy). 2. Oświadczenie oferenta, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do siwz. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. - Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie nie mniej niż 2 usługi odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za odpowiedni rodzaj usługi Zamawiający uznaje konserwację i naprawę instalacji urządzeń wentylacyjno - klimatyzacyjnych. Za odpowiednią wartość usługi Zamawiający uznaje min 50.000,00 PLN..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mssw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie Dział Zamówień Publicznych ul. Bursztynowa 2 04-749 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.