Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-08
Opoczno: Wykonanie usług telekomunikacyjnych w budynkach Starostwa Powiatowego w Opocznie
Numer ogłoszenia: 256299 - 2008; data zamieszczenia: 08.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Opocznie , ul. Kwiatowa 1a, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7361500, fax. 044 7361500.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opocznopowiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług telekomunikacyjnych w budynkach Starostwa Powiatowego w Opocznie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie publiczne dostępnych usług telekomunikacyjnych w budynkach Starostwa Powiatowego w Opocznie, zlokalizowanych w Opocznie przy ul. Kwiatowej 1a, in ul. Rolnej 6. 2. Informacje na temat stanu istniejącego: Istniejąca wewnątrzzakładowa centrala telefoniczna - budynek ul. Kwiatowa 1a - SLICAN-CCA 2720 - budynek ul. Rolna 6 - PROGRES 40 3. Wymagania: - bezpłatne świadczenie usługi prezentacja numeru - realizacja połączeń lokalnych i strefowych, międzymiastowych, do sieci komórkowych, międzynarodowych, - taryfikacja połączeń poprzez naliczanie sekundowe od pierwszej sekundy trwania połączenia, - brak opłat za inicjację połączenia, - obliczanie kosztów połączenia z dokładnością do 0,01 zł - zablokowanie możliwości uzyskiwania połączeń z numerami 030X i 070X - dotyczy wszystkich numerów, - bezpłatny biling połączeń w wersji elektronicznej, - jednakowy koszt za minutę połączenia przez całą dobę ( z podziałem na rodzaj połączeń). Opłata za połączenia winna być jednakowa przez wszystkie dni tygodnia i jednakowa dla każdej pory dnia, - usuwanie zgłaszanych awarii nie później niż 24 godzin od chwili zgłoszenia, - zachowanie obecnej numeracji przydzielonej Starostwu Powiatowemu, - połączenia między jednostkami organizacyjnymi Starostwa bezpłatnie. 4. Przewidywany miesięczny ruch telefoniczny w obiektach objętym przedmiotowym zamówieniem wynosi średniomiesięcznie z ostatnich 6 miesięcy - połączenia lokalne i strefowe - 5.400 min. - połączenia miedzy strefowe - 1.100 min. - połączenia do sieci telefonii komórkowej - 1.200 min. - połączenie międzynarodowe - 60 min. 5. Opłata analogowa za 17 linii analogowych. 6. Opłata abonamentowa za dostęp do Internetu wymagany - budynek ul. Kwiatowa 1a - 2mb s asymetryczny - budynek ul. Rolna 6 - 2mb s asymetryczny 7. Zaleca się aby potencjalni Wykonawcy dokonali wizji lokalnej obiektów objętych zamówieniem. Koszt ewentualnej wizji lokalnej ponoszą Wykonawcy. 8. Zważywszy na specyfikę zamówienia tzn. usługi telekomunikacyjne, Zamawiający nie przedstawia w SIWZ wzoru umowy z uwagi na fakt, iż umowy na świadczenia w/w umowami standardowymi. Zamawiający wymaga jednak, aby proponowana umowa regulowała wszystkie elementy wynikające z wymagań ustanowionych przez Zamawiającego określonych w SIWZ, a w szczególności: - okres obowiązywania umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego określonego w rozdziale 4 pkt. 1 SIWZ, - zobowiązywanie się Wykonawcy do bezkosztowego dla Zamawiającego zachowania dotychczasowej numeracji, - określenie miesięcznych opłat stałych (abonamentów), - określenie zgodnie z przedstawioną ofertą stawek połączeń telekomunikacyjnych, - rozliczenie połączeń w planie sekundowym. 9. Szczegółowy zakres i warunki wykonywania poszczególnych usług telekomunikacyjnych realizowanych na podstawie zawartej umowy zostanie określony w przedstawionym przez Wykonawcę i uprzedni zaakceptowanym przez Zamawiającego Regulaminie świadczenia telekomunikacyjnych usług powszechnych, wydanym na podstawie ustawy Prawo telekomunikacyjne. Regulamin ten, będzie wiązał strony umowy w zakresie, w jakim będzie sprzeczny z umową oraz SIWZ. 10.Podwykonawstwo - Zamawiający nie dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00 - Usługi telekomunikacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia nie spełnia wymagany warunek w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale VI specyfikacji. 3.Przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych o wykluczeniu Wykonawców z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ustawy, stosuje się odpowiednio. 4. Zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.1.W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia każdy z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy oraz musi spełniać warunki udziału, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy, a także muszą spełniać łącznie warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2-3 ustawy. 4.2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w rozdziale V specyfikacji Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą nw. oświadczenie i dokumenty: 1.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg załącznika nr 2 do SIWZ. 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3 Zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych. (Rejestr prowadzony jest przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej) 2. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, każdy z tych Wykonawców jest zobowiązany złożyć dokumenty wymienione w pkt.1.1, 1.2, 1.3, niniejszego rozdziału. 3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 3.1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1.2. powyżej składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 3.2. Dokument, o których mowa w punkcie 3.1. w podpunktach a) i b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o których punkcie 3.1., zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis punktu 3.2. stosuje się odpowiednio. 4. Wymagane dokumenty mogą mieć formę oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (na każdej stronie dokumentu kilkustronicowego). 4.1. Zamawiający będzie żądał przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej prawdziwości. 4.2. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.opocznopowiat.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Opocznie 26-300 Opoczno ul. Kwiatowa 1a.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2008 godzina 12:30, miejsce: biuro podawcze w Starostwei Powiatowym, ul. Kwiatowa 1a, 26-300 Opoczno lub za pośrednictwem poczty..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OPOCZNA
- Dostawa na dostawę preparatów do diagnostyki w podziale na zadania asortymentowe dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
- Dostawa na dostawę preparatów do diagnostyki w podziale na zadania asortymentowe dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Opocznie
- Wykonanie pobocza z kostki brukowej w m. Libiszów Kol.
więcej: przetargi w Opocznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie w roku 2025 usług telefonii stacjonarnej dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie w roku 2025 usług telefonii komórkowej dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie, uruchomienie oraz utrzymanie w roku 2025 łączy dostępowych do Internetu dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego.
więcej: Usługi telekomunikacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.