eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznańdostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem oryginalnych, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów dla Prokuratury Okręgowej w Poznaniu w roku 2007

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-04

POZYCJA 25629

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Poznań: dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem oryginalnych, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów dla Prokuratury Okręgowej w Poznaniu w roku 2007 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Prokuratura Okręgowa, do kontaktów: inż. Zenon Socha, Agata Strzyżewska, Arkadiusz Szymkowiak, ul. 3 Maja 46, 61-728 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8581521, 8581735, 8581523, fax 061 8472594, e-mail: zp-po-poznan@o2.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.poznan.po.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Poznaniu IV Wydział Budżetowo-Administracyjny, Socha Zenon, Św. Marcin 66/72 pok. 604, 61-807 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 016-8581-523, fax 8581-735, e-mail: z.socha@poznan.po.gov.pl, www.ponan.po.gov.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Prokuratura Okręgowa w Poznaniu IV Wydział Budżetowo-Administracyjny, Socha Zenon, Św. Marcin 66/72/605, 61-807 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 016-8581-523, fax 8581-735, e-mail: z.socha@poznan.po.gov.pl, www.ponan.po.gov.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem oryginalnych, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów dla Prokuratury Okręgowej w Poznaniu w roku 2007. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Poznań. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Nomenklatura według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6 - Wkłady drukujące do kserokopiarek, drukarek laserowych i atramentowych. 3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa wkładów drukujących tzn. tuszy i tonerów do drukarek laserowych i atramentowych, tonerów do kserokopiarek i faksów. 3.2 Dostarczone wkłady drukujące muszą być muszą być oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi, czyli pochodzącymi od producenta danego sprzętu drukującego lub materiałami równoważnymi. UZASADNIENIE Zamawiający posiada w większości sprzęt biurowy na gwarancji. W kartach gwarancyjnych są wymogi: Drukarki komputerowe - … Nabywca odpowiedzialny jest za dobór materiałów eksploatacyjnych. W sytuacji gdy awaria urządzenia spowodowana jest używaniem materiałów nie zatwierdzonych przez HP, odpowiedzialności z tego tytułu spoczywa na Nabywcy… Kserokopiarki : ..Użytkownik traci prawo do gwarancji w przypadku gdy:- użytkownik stosuje nieoryginalne lub niepochodzące z autoryzowanej sieci dystrybucji materiały eksploatacyjne i części zamienne.. TONERY: Materiały eksploatacyjne do drukarek laserowych, kserokopiarek i faksów powinny być oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi, czyli pochodzącymi od producenta danego sprzętu drukującego lub materiałami równoważnymi. Oryginały producenta jak również wymagane zamienniki opisane są w załączniku nr 1 do SIWZ (formularz cenowy). Za równoważne Zamawiający uznaje produkty, których wydajność, mierzona zgodnie z normą określającą wydajność kaset z tonerem ISO/IEC 19752:2004 (lub równoważną), jest nie mniejsza niż kaset oryginalnych. Wydajność ta ma zostać potwierdzona zaświadczeniem (deklaracją wydajności), wydanym przez podmiot uprawniony do kontroli jakości zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006r., Nr 87, poz. 605). TUSZE: Materiały eksploatacyjne do drukarek atramentowych powinny być oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi, czyli pochodzącymi od producenta danego sprzętu drukującego lub materiałami równoważnymi. Oryginały producenta jak również wymagane zamienniki opisane są w załączniku nr 1a do SIWZ. Za równoważne Zamawiający uznaje produkty, których wydajność jest nie mniejsza niż produktów oryginalnych, a proces ich produkcji przebiega zgodnie z normą ISO 9001:2000 lub równoważną. 3.3 Wykonawca powinien, na opakowaniach tonerów/tuszy zamieścić wszystkie typy drukarek/kserokopiarek, z którymi tonery są kompatybilne, czyli dopuszczone do stosowania. 3.4 Dostarczone wkłady drukujące muszą posiadać termin przydatności do użycia nie krótszy niż 6 miesięcy, licząc od dnia ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego. 3.5 W zależności od potrzeb, zamawiający może zmienić ilość zamawianych produktów w poszczególnych pozycjach przedmiotu zamówienia, przy zachowaniu cen jednostkowych produktów podanych w ofercie zachowaniem ogólnej wartości zamówienia (może to wyniknąć w przypadku zakupu nowego sprzętu, bądź wycofania sprzętu z eksploatacji). 3.6 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały eksploatacyjne wyłącznie siłami własnymi bez pośredników (firmy kurierskie i pocztowe) lub podwykonawców. 3.7 Miejsce dostawy przedmiot zamówienia do drukarek komputerowych do wskazanych pomieszczeń w siedzibie Prokuratury Okręgowej w Poznaniu przy ul. 3 Maja 46, a do kserokopiarek i faksów do wskazanych pomieszczeń w siedzibie przy ul. Św. Marcin 66/72. Rozładunku dokonuje Wykonawca siłami własnymi. 3.8 Umowa będzie realizowana w ramach częściowych dostaw do wyczerpania całości przedmiotu zamówienia. Częściowe zamówienia będą realizowane na wniosek osób uprawnionych przez Zamawiającego, składany na piśmie (faksem lub pocztą elektroniczną) w ciągu 3 dni od dnia złożenia zamówienia. Wykonawca zapewnia dostępność telefonu stacjonarnego, faksu i poczty elektronicznej, celem składania zamówień w godzinach od 08:00 do 14:00 w każdy dzień roboczy. Zamówienia składane faksem lub pocztą elektroniczną muszą być potwierdzone przez Wykonawcę, że zamówienie wpłynęło. 3.9 Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, marki, patenty lub pochodzenie materiałów, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych. 3.10 Zaoferowanie materiałów eksploatacyjnych sprzecznych z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty. 3.11 Ewentualne naprawy sprzętu (drukarki i kserokopiarki) wynikłe z winy dostarczonych materiałów eksploatacyjnych pokryje wykonawca na podstawie refaktury i opinii autoryzowanego serwisu producenta sprzętu stwierdzającej, że naprawa wynikła z winy tonera lub wkładu drukującego. Jeżeli czas naprawy będzie dłuższy niż 3 dni Wykonawca dostarczy sprzęt o parametrach nie gorszych od zabranego do naprawy. Koszty związane z dostarczonym sprzętem (łącznie z materiałami eksploatacyjnymi do danej kserokopiarki lub drukarki) ponosi Wykonawca. 3.12 Szczegółowy wykaz ilości materiałów eksploatacyjnych w formularzu ofertowo-cenowym zamówienia w załączniku nr 1a do SIWZ. 3.13 Niedopuszczalne są oferty częściowe lub wariantowe. 3.14 Wykaz ilościowy materiałów eksploatacyjnych: Tonery oraz tusze do drukarek komputerowych 1)Toner do OKI 20 Plus - Type 7 = 6 szt.; 2)Toner do OKI 14 ex - Type 8 = 10 szt.; 3) Toner do OKI 3410 = 5 szt.; 4) Toner HP LJ 1320/1320n - Q5949X = 280 szt. 5)Toner Panasonic KX-P7105/7110 - KX-PDP8 = 2 szt.; 6)Toner HP LJ1015 - Q2612A = 100 szt.; 7) Toner HP LJ1100/3200 - C4092A = 10 szt.; 8) Toner HP LJ1150 - Q2624A = 50 szt.; 9) Toner HP LJ1200 - C7115A = 10 szt.; 10) Toner HP LJ2500N - Black - C9700a = 2 szt.; Toner HP LJ 2500N - Yellow - C9702A = 2 szt.; Toner HP LJ 2500N - Magenta - C9701A = 2 szt.; Toner HP LJ 2500N - Cyan - C9703A = 2 szt.; 11) Toner HP LJ 2600N - Black - C6000a = 20 szt.; Toner HP LJ 2600N - Yellow - C6002A = 20 szt.; Toner HP LJ 2600N - Magenta - C6003A = 20 szt.; Toner HP LJ 2600N - Cyan - C6001A = 20 szt.; 12) Toner Epson ACULaserC9100 - Cyan Toner Cartridge - C13SO50197 = 2 szt.; Toner Epson ACULaser C9100 - Magenta Toner Cartridge - C9702A = 2 szt. Toner Epson ACULaser C9100 - Yellow Toner Cartridge - C9701A = 2 szt.; Toner Epson ACULaser C9100 - Black Toner Cartridge - C9703A = 2 szt.; 13) Toner OKI c5200n - Cyan Toner - 42127407 = 1 szt.; Toner OKI c5200n - Magenta Toner - 42127406 = 1 szt.; Toner OKI c5200n - Yellow Toner - 42127405 = 1 szt.; Toner OKI c5200n - Black Toner - 42127408 = 1 szt.; 14) Tusz DJ 5940 - czarny - C767EE = 10 szt.; Tusz DJ 5940 - kolor - CB332EE = 10 szt.; 15) Tusz DJ 460c - czarny - CB331EE = 60 szt.; Tusz DJ 460c - kolor - CB332EE = 60 szt.; 16) Tusz HP c6656ae - 10 szt.; 17) Tusz HP c6657ae = 10 szt.; 18) Tusz Lexmark z34 - nr 17 = 1 szt.; 19) Tusz Lexmark T634 - 0012A7465 = 12 szt.; ==== Tonery do kserokopiarek i faksów. ==== 20) Toner do ksero Olivetti d-copia 16 = 61 szt.; 21) Toner do ksero Ricoh 410 = 4 szt.; 22) Toner Fax Panasonic KX-FL 503 = 90 szt.; 23) Toner Fax Panasonic KX-FL513 = 100 szt.; 24) Toner Fax Panasonic KX-FA87E = 5 szt.; 25) Toner ksero Canon 1550 = 12 szt.; 26) Toner ksero Canon PC 860 = 18 szt.; 27) Toner ksero KM 2530 = 4 szt.; 28) Toner ksero Toshiba 1350 = 56 szt.; 29) Toner ksero Toshiba 1650 = 6 szt.; 30) Toner ksero Toshiba 2060 = 12 szt.; 31) Toner KYOCERA Mita 1525/1530 = 120 szt.; 32) Toner KYOCERA Mita 1620/2020 = 100 szt.; 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Należy wykazać się wykonaniem co najmniej 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000zł, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - Załącznik nr 6; 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 6) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości określonej w punkcie 5.1 ppkt 3, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) Formularz ofertowy (druk oferty) - Załącznik nr 2; 8) Formularz ofertowo-cenowy (wartość oferty) - Załącznik nr 3; 9) Oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp - Załącznik nr 4; 10). Zdjęcia i opisy techniczne [z podaniem wydajności] produktów równoważnych; 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60.000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie ma 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, tj złoży dokumenty, wymienione w punkcie 9.9 ppkt 1, 2, 3, 5; 2) Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykonał co najmniej 1 dostawę tuszy i tonerów o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł, którą potwierdzi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw; 3) Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. dysponuje środkami finansowymi lub posiada zdolność kredytową wysokości min. 50 000 zł; 4) Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków zamówienia zostanie dokonana wg zasady \spełnia, nie spełnia\. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Należy wykazać się wykonaniem co najmniej 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000zł, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - Załącznik nr 6; 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 6) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości określonej w punkcie 5.1 ppkt 3, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) Formularz ofertowy (druk oferty) - Załącznik nr 2; 8) Formularz ofertowo-cenowy (wartość oferty) - Załącznik nr 3; 9) Oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp - Załącznik nr 4; 10). Zdjęcia i opisy techniczne [z podaniem wydajności] produktów równoważnych;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ponan.po.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.05.2007, godzina 12:05, Prokuratura Okręgowa w Poznaniu, IV Wydział Budżetowo-Administracyjny, ul. Św. Marcin 66/72 (piętro 6, pok. 608).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.