To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-17
Poznań: Dostawa i montaż mebli biurowych
Numer ogłoszenia: 256306 - 2012; data zamieszczenia: 17.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 189470 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8785210, faks 61 878 50 85.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli biurowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych (krzesła, szafy, biurka, kontenery, stoliki, stoły, sofy), które zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 1 do wzoru umowy. Zamówienia będą realizowane na podstawie i zgodnie z umową, której wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować każde zamówienie i dostarczyć oraz zmontować meble we wskazanych w zamówieniu miejscach w terminie nie krótszym niż 21 dni, a w przypadku sofy termin ten będzie wynosił nie więcej niż 90 dni, od jego przekazania przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zaoferował minimum 24 miesięczny okres gwarancji. Wykonawca w okresie gwarancji zobowiązany będzie do bezpłatnych napraw wadliwych mebli lub bezpłatnej wymiany wadliwych mebli na wolne od wad w terminie 10 dni od dnia zawiadomienia o wystąpieniu wady. Zgodnie z art. 29 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych dotyczącym klauzuli społecznej Zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia zatrudnienia, co najmniej 2 osób niepełnosprawnych, o których mowa w przepisach o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w pełnym wymiarze czasu pracy przy wykonywaniu zamówienia na podstawie umowy o pracę lub spółdzielczej umowy o pracę. Wykonawca musi zatrudnić wyżej wymienione osoby w okresie wykonania zamówienia, a w przypadkurozwiązania stosunku pracy przez osobę niepełnosprawną lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wymagane jest, aby Wykonawca zatrudnił na to miejsce inną osobę niepełnosprawną. Wykonawca przy wykonywaniu zamówienia, zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu na każdy jego wniosek umowę o pracę lub spółdzielczą umowę o pracę dla ww. osób. Występujące w dokumentacji nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu mebli. Zamawiający dopuszcza zastosowanie mebli równoważnych innych producentów pod warunkiem zachowania cech nie gorszych od cech wskazanych mebli w zał. nr 1 do umowy - Opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę mebli równoważnych należy podać ich nazwę w dokumentacji ofertowej (brak takiej informacji traktowany będzie tak, jakby Wykonawca oferował meble opisane w załącznikach do SIWZ). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy oraz we wzorze umowy załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza powierzenie części lub całości zamówienia podwykonawcom, z zastrzeżeniem realizacji zapisów § 7 wzoru umowy. W przypadku powierzenia realizacji części lub całości zamówienia podwykonawcom, Wykonawca odpowiada za ich działania lub zaniechania jak za swoje własne. 39100000 - 3 - Meble 39112000 - 0 - Krzesła 39121000 - 6 - Biurka i stoły. 39.20.00.00 - Wyposażenie domowe 39.11.20.00 - Krzesła 39.12.10.00 - Biurka i stoły ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.20.00.00-3, 39.11.20.00-0, 39.12.10.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWY "JAWOR" ZBIGNIEW ŚWIADEK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWY "JAWOR" ZBIGNIEW ŚWIADEK
- Zakład Produkcyjno - Usługowo - Handlowy Jawor Zbigniew Świadek, , 83 - 200, ul. Linowiec 22, 83-200 Starogard Gdański, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68023,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 62444,00
Oferta z najniższą ceną: 62444,00 / Oferta z najwyższą ceną: 88663,32
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Przeprowadzenie diagnozy pogłębionej dziecka w zakresie zgodnym ze wskazaniami wynikającymi z diagnozy psychofizycznej dzieci przebywających w pieczy zastępczej na terenie powiatu poznańskiego.
- ZP 60/25 "Prace naprawcze kanalizacji deszczowej i bytowej w Szpitalu Klinicznym im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - w formule zaprojektuj i wybuduj"
- "Zaprojektowanie, wykonanie, dostarczenie i montaż fabrycznie nowego systemu sterującego 24 kanałami/siłownikami"
- ODBIÓR I TRANSPORT WRAZ Z ZAŁADUNKIEM ORAZ UTYLIZACJĄ ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH ORAZ INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE Z KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH, BĘDĄCYCH W ADMINISTROWANIU 31 BAZY LOTNICTWA TAKTYCZNEGO
- Chemiczne czyszczenie części instalacji w postaci wybranych rurociągów, wymienników i kompensatorów będących częścią instalacji do odzysku odpadów ulegających biodegradacji Biokompostowni (...)
- zakup - z instalacją w bud. nr 16 na terenie Instytutu Ochrony Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Poznaniu - 2 śluz powietrznych typu "air shower"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni hotelarsko-usługowej Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych im. kpt. hm. Andrzeja Romockiego "Morro" w Barlinku
- Wyposażenie pomieszczeń Rejestracji Głównej Specjalistycznego Szpitala im. dra A. Sokołowskiego w Wałbrzychu
- Dostawa mebli na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 3 części.
- Zakup i dostawa mebli biurowych oraz mebli na potrzeby pomieszczeń pielęgniarskich i sal pacjentów dla SPZZOD w Augustowie.
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





