To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-09-28
Ostrów Wielkopolski: Usługi związane z przeglądami okresowymi i naprawami rębaka do gałęzi SKORPION120 SD, UNIMOGA U-300 , sprzętu marki STIHL oraz innych maszyn i urządzeń będących w dyspozycji RDW Ostrów Wlkp
Numer ogłoszenia: 256321 - 2011; data zamieszczenia: 28.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 81013 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Poznaniu, Rejon Dróg Wojewódzkich w Ostrowie Wlkp., ul. Staroprzygodzka 25, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 7357820, faks 062 7357822.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi związane z przeglądami okresowymi i naprawami rębaka do gałęzi SKORPION120 SD, UNIMOGA U-300 , sprzętu marki STIHL oraz innych maszyn i urządzeń będących w dyspozycji RDW Ostrów Wlkp.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługi związane z przeglądami okresowymi i naprawami rębaka do gałęzi SKORPION120 SD, UNIMOGA U-300 , sprzętu marki STIHL oraz innych maszyn i urządzeń będących w dyspozycji RDW Ostrów Wlkp. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia są usługi związane z przeglądami okresowymi i naprawami rębaka do gałęzi SKORPION120 SD, UNIMOGA U-300 , sprzętu marki STIHL oraz innych maszyn i urządzeń będących w dyspozycji RDW Ostrów Wlkp. CZĘŚĆ I zamówienia dotyczy: rębaka do gałęzi SKORPION120 SD nr rej. POS 83 UN CZĘŚĆ II zamówienia dotyczy UNIMOGA U-300 nr rej. PO 733 KG CZĘŚĆ III zamówienia dotyczy: - Kosy mechanicznej - STHIL - 6 szt. - Piły do wycinki drzew - STHIL - 5 szt. - Podkaszarki do gałęzi - STHIL - 5 szt. - Przecinarki do nawierzchni - STHIL - 1 szt. - Płyty wibracyjna GMW - 12 - 1 szt. - Agregatu prądotwórczego CLOC 7806R - 1 szt. 1. Wykonanie usługi 1.1. Naprawy- wg potrzeb Zamawiającego na każdorazowe odrębne zlecenie określające zakres rzeczowy i ilościowy . 1.2. Przeglądy - zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz fabryczną instrukcją obsługi dla danego typu i modelu. 1.3. Wykonawca każdorazowo po otrzymaniu zlecenia- na własny koszt- odbierze i dostarczy po naprawie sprzęt do RDW Ostrów Wlkp., ul. Staroprzygodzka 25 1.4. Terminy wykonania poszczególnych przeglądów lub napraw będą każdorazowo uzgadniane przez Zamawiającego i Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca rozpoczął realizację danego zlecenia najpóźniej w ciągu 6 h od momentu zgłoszenia zlecenia do realizacji. Termin realizacji danego zlecenia nie może przekroczyć 2 dni roboczych od momentu przyjęcia sprzętu. Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu realizacji danego zlecenia tylko w szczególnych przypadkach wynikających z oczekiwania na dostawę zamówionych części zamiennych (niedostępnych na bieżąco w sklepach i magazynach). 1.5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania wszystkich zleconych przez Zamawiającego prac wg obowiązujących norm i standardów. 1.6. Wykonawca zobowiązany jest podczas realizacji zlecenia do montowania w sprzęcie części zamiennych spełniających wymagane normy i standardy producenta sprzętu. Części zamienne muszą być fabrycznie nowe. W wyjątkowych sytuacjach dopuszcza się stosowanie regenerowanych, lecz tylko po uprzednim ustaleniu tego z Zamawiającym. 2. Warunki płatności Zamawiający zapłaci za części zamienne i materiały eksploatacyjne użyte do przeglądu okresowego i naprawy, wg aktualnych cen obowiązujących u Wykonawcy. Do faktury zostanie dołączona specyfikacja użytych materiałów i części...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I - usługi dla rębaka do gałęzi SKORPION120 SD.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwa Motoryzacyjnego DIESEL-MOTOR Edwarda Kalaka,, Ul. Długa 27,, 63-400 Ostrów Wlkp, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5000,00
Oferta z najniższą ceną: 5000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część II - usługi dla UNIMOGA U-300.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AEBI SCHMIDT POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AEBI SCHMIDT POLSKA SP. Z O.O.
- SCHMIDT POLSKA Sp. z o. o.,, Ul. Skrajna nr 80,, 25-650 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21000,00
Oferta z najniższą ceną: 21000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część III - usługi dla sprzętu marki STIHL oraz innych maszyn i urządzeń
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MODEST" Zbigniew Serafinowski
jakie przetargi wygrała firma
"MODEST" Zbigniew Serafinowski
- MODEST Zbigniew Serafinowski,, Przedborów 31,, 63-510 Mikstat, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6000,00
Oferta z najniższą ceną: 6000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa materiałów zużywalnych do diagnostyki obrazowej
- Nadawanie identyfikatorów ewidencyjnych materiałów zasobu, skanowanie analogowych materiałów zasobu i ich wprowadzenie do bazy danych oraz georeferencja z podziałem na zadania
- Nadzór autorski, serwis oraz dostawa licencji systemu informatycznego AMMS/ InfoMedica
- Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 7 im. Gen. J. Bema w Ostrowie Wielkopolskim.
- Skanowanie analogowych dowodów zmian danych ewidencyjnych oraz dokumentów stanowiących podstawy wpisów w operacie ewidencyjnym z podziałem na zadania
- Dostawa mebli biurowych dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Ostrowie Wielkopolskim.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi w zakresie najmu sprzętu do bieżącego utrzymania dróg gminnych w 2025 r. w gminie Orzysz
- Profilowanie dróg gruntowych na terenie Gminy Kcynia w roku 2025
- Naprawy (remonty) nawierzchni utwardzonych dróg i chodników, remonty oznakowania pionowego i poziomego ulic miasta Szczytno zarządzanych przez Burmistrza Miasta Szczytno w roku 2025
- Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.