eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary ŚląskieKompleksowe ubezpieczenie grupy zakupowej Gminy Miasta Piekary Śląskie oraz jednostek organizacyjnych i spółek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-11

Piekary Śląskie: Kompleksowe ubezpieczenie grupy zakupowej Gminy Miasta Piekary Śląskie oraz jednostek organizacyjnych i spółek
Numer ogłoszenia: 25633 - 2016; data zamieszczenia: 11.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie , ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 3939379, faks 32 287 22 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piekary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe ubezpieczenie grupy zakupowej Gminy Miasta Piekary Śląskie oraz jednostek organizacyjnych i spółek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe ubezpieczenie grupy zakupowej Gminy Miasta Piekary Śląskie oraz jednostek organizacyjnych i spółek w podziale na: A: CZĘŚĆ 1, w tym: 1. Pakiet 1 - ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych i spółek biorących udział we wspólnym programie ubezpieczeniowym, w tym: a) Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk (all risk); b) Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych; c) Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk; d) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej; e) Ubezpieczenie kosztów leczenia i następstw nieszczęśliwych wypadków poza granicą RP; f) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków. 2. Pakiet 2 - ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez ZGM w Piekarach Śląskich oraz obowiązkowe ubezpieczenie zarządcy nieruchomości na rzecz ZGM w Piekarach Śląskich: a) Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk (all risk); b) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej wspólnot mieszkaniowych z tytułu posiadania i użytkowania mienia; c) Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości na rzecz ZGM w Piekarach Śląskich. B: CZĘŚĆ 2 - Ubezpieczenia komunikacyjne, w tym: 1. Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku ruchem tych pojazdów; 2. Ubezpieczenie auto casco; 3. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowców i pasażerów; 4. Ubezpieczenie assistance; C: CZĘŚĆ 3 - Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczej straży pożarnej (OSP) w tym: 1. Ubezpieczenie bezimienne członków ochotniczej straży pożarnej (OSP). 2. Ubezpieczenie imienne członków ochotniczej straży pożarnej (OSP). D: CZĘŚĆ 4 - ubezpieczenie Piekarskiego Centrum Medycznego Sp. z o.o. w tym: 1. Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk (all risk); 2. Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotów wykonujących działalność leczniczą 3. Dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z posiadaniem mienia i prowadzoną działalnością medyczną i pozostałą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: załączniki nr 9A,9B,9C,9D do niniejszej specyfikacji istotnych. Oferta na poszczególne CZĘŚCI winny odpowiadać treści niniejszej specyfikacji - w tym opisom zawartym w załącznikach nr 9A,9B,9C,9D i pozostałych załącznikach z grupy 9 Pozostałe załączniki z grupy 9 do niniejszej specyfikacji opracowane zostały na podstawie szczegółowej oceny ryzyka. Wykonawca musi zapewni osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, za pomocą których wykonawca wykonuje czynności ubezpieczeniowe na terenie województwa śląskiego i zapewni sprawną obsługę na terenie prowadzenia działalności przez zamawiającego w godzinach jego urzędowania. Istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w obiektach podlegających ubezpieczeniu zgodnie z wymogami opisanymi w załączniku nr 9A, 9B, 9C, 9D do niniejszej specyfikacji. Na tę okoliczność wykonawca winien złożyć pisemną prośbę do zamawiającego..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawa zamówień publicznych do wysokości 5 % zamówienia podstawowego, w następujących przypadkach: 1. Ubezpieczenia innej jednostki organizacyjnej lub spółki Gminy Miasta Piekary Śląskie niż objęte niniejszym postępowaniem, 2. Zmianie ryzyka ubezpieczeniowego, polegającego na zmianie przepisów prawa, rozszerzenia zakresu podstawowego ubezpieczenia oraz innych przyczyn nie wymienionych w niniejszym punkcie, 3. Udzielenia zamówienia po zakończeniu obowiązywania umowy generalnej, a przed rozpoczęciem biegu nowej umowy generalnej, która winna być zawarta w wyniku rozstrzygnięcia nowego postępowania przetargowego na usługi ubezpieczeniowe. 4. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w ramach poszczególnych CZĘŚCI: Dla CZĘŚCI 1 - do wysokości 0% zamówienia podstawowego, Dla CZĘŚCI 2 - do wysokości 5% zamówienia podstawowego, Dla CZĘŚCI 3 - do wysokości 0% zamówienia podstawowego, Dla CZĘŚCI 4 - do wysokości 0% zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terenie RP we wszystkich grupach ryzyka, których dotyczy przedmiot zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003r. o działalności ubezpieczeniowej ( Dz.U. z 20 sierpnia 2015r., poz. 1206 z późn. zm. ) ( Powyższy warunek dot. wszystkich części zamówienia tj. 1,2,3,4 ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • udokumentują wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a) co najmniej jednej usługi polegających na kompleksowym ubezpieczeniu ( w tym minia i odpowiedzialności cywilnej ) jednostek samorządu terytorialnego, tj. gminy - w rozumieniu ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym ( j.t. Dz.U. z 1 października 2015r. , poz. 1515), powiatów - w rozumieniu ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym (j.t. Dz.U. z 22 września 2015r., poz. 1445) i województw - w rozumieniu ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie województwa ( j.t. Dz.U. z 15 września 2015r., poz. 1392) oraz co najmniej jednej usługi polegających na kompleksowym ubezpieczeniu Wspólnot Mieszkaniowych zarządzanych przez jednostkę lub spółkę, w której jednostka samorządu terytorialnego opisana w pierwszej części niniejszego punktu posiada 100 % udziałów. Jednostka i/lub spółka winna być licencjonowanym zarządcą. Powyższy warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca okaże się dokumentem, z którego będzie wynikać, że w jednym zamówieniu, za okres 12 miesięcy uzyskał za wykonanie usługi składkę przypisaną w wysokości: nie niższej niż 300.000 PLN brutto w odniesieniu do usług świadczonych dla jednostki samorządu terytorialnego i 150.000 PLN brutto w odniesieniu do jednostki i/lub spółki zarządzającej wspólnotami mieszkaniowymi wg ppkt. a) niniejszego rozdziału ( Warunek dot. tylko części 1 ). b) co najmniej dwóch usług polegających na obowiązkowym ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą - rozumieniu ustawy z 15 kwietnia 2011r. o działalności leczniczej ( j.t. Dz.U. 2015r., poz. 618) i rozporządzenia Ministra Finansów z 22 grudnia 2011r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotów wykonujących działalność leczniczą ( Dz.U. z 2011, Nr 293, poz. 1729 z 22 grudnia 2011r.) Powyższy warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca okaże się dokumentem, z którego będzie wynikać, że w jednym zamówieniu, za okres 12 miesięcy uzyskał za wykonanie usługi składkę przypisaną w wysokości nie niżej niż 200.000 PLN brutto w odniesieniu do usług określonych w ppkt. b) niniejszego rozdziału ( Warunek dot. tylko części 4 ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Wypełniony druku oferty - załącznik nr 1A,1B,1C,1D do SIWZ. b) Wypełniony formularz cenowy - załączniki nr 2A i 2B do SIWZ c) Komplet ogólnych warunków ubezpieczenia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z zapisami umów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piekary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piekary Śląskie Biuro Zamówień Publicznych , pok.215 ul. Bytomska 84 41-940 Piekary Śląskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2016 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Piekary Śląskie Biuro Zamówień Publicznych , pok.215 ul. Bytomska 84 41-940 Piekary Śląskie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: kompleksowe ubezpieczenie grupy zakupowej Gminy Miasta Piekary Śląskie oraz jednostek organizacyjnych i spółek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 1, w tym: 1. Pakiet 1 - ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych i spółek biorących udział we wspólnym programie ubezpieczeniowym, w tym: a) Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk (all risk); b) Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych; c) Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk; d) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej; e) Ubezpieczenie kosztów leczenia i następstw nieszczęśliwych wypadków poza granicą RP; f) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków. 2. Pakiet 2 - ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez ZGM w Piekarach Śląskich oraz obowiązkowe ubezpieczenie zarządcy nieruchomości na rzecz ZGM w Piekarach Śląskich: a) Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk (all risk); b) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej wspólnot mieszkaniowych z tytułu posiadania i użytkowania mienia; c) Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości na rzecz ZGM w Piekarach Śląskich..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Warunki fakultatywne - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: kompleksowe ubezpieczenie grupy zakupowej Gminy Miasta Piekary Śląskie oraz jednostek organizacyjnych i spółek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 2 - Ubezpieczenia komunikacyjne, w tym: 1. Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku ruchem tych pojazdów; 2. Ubezpieczenie auto casco; 3. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowców i pasażerów; 4. Ubezpieczenie assistance;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Warunki fakultatywne - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: kompleksowe ubezpieczenie grupy zakupowej Gminy Miasta Piekary Śląskie oraz jednostek organizacyjnych i spółek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 3 - Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczej straży pożarnej (OSP) w tym: 1. Ubezpieczenie bezimienne członków ochotniczej straży pożarnej (OSP). 2. Ubezpieczenie imienne członków ochotniczej straży pożarnej (OSP)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Warunki fakultatywne - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: kompleksowe ubezpieczenie grupy zakupowej Gminy Miasta Piekary Śląskie oraz jednostek organizacyjnych i spółek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 4 - ubezpieczenie Piekarskiego Centrum Medycznego Sp. z o.o. w tym: 1. Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk (all risk); 2. Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotów wykonujących działalność leczniczą 3. Dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z posiadaniem mienia i prowadzoną działalnością medyczną i pozostałą..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Warunki fakultatywne - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.