Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-17
Kwidzyn: Usługa przeprowadzenia szkolenia/kursu grupowego dla osób uprawnionych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kwidzynie z zakresu: Podstawowy kurs spawania elektrodą nietopliwą TIG (141) - grupa materiałowa - 1 - dla 12 osób (1 grupa)
Numer ogłoszenia: 256381 - 2010; data zamieszczenia: 17.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie , ul. Grudziądzka 30, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 0-55 267 27 00, faks 0-55 267 27 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeprowadzenia szkolenia/kursu grupowego dla osób uprawnionych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kwidzynie z zakresu: Podstawowy kurs spawania elektrodą nietopliwą TIG (141) - grupa materiałowa - 1 - dla 12 osób (1 grupa).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Usługa przeprowadzenia szkolenia/kursu grupowego dla osób uprawnionych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kwidzynie z zakresu: Podstawowy kurs spawania elektrodą nietopliwą TIG (141) - grupa materiałowa - 1 - dla 12 osób (1 grupa). 2. Termin przeprowadzenia szkolenia/kursu na podstawie zapisów zawartych w Rozdział II SIWZ: październik 2010 r. - listopad 2010 r. 3. W szkoleniu/kursie będą uczestniczyć osoby uprawnione w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz. U. z 2008 r., Nr 69, poz. 415 ze zm.). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Rozdziale II Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), która jest dostępna na stronie internetowej tj.: www.bip.pupkwidzyn.pl.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada aktualny na rok 2010 wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, w rozumieniu art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t. j. Dz. U. z 2008 r., Nr 69, poz. 415 ze zm.), b) Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada aktualny na rok 2010 atest udzielony przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach, uprawniający Wykonawcę do szkolenia i egzaminowania spawaczy w oparciu o Wytyczne Nr W-07/IS-17 po kursach spawania blach i rur spoinami pachwinowymi objętych merytorycznym nadzorem Instytutu Spawalnictwa, w zakresie spawania elektrodą nietopliwą w osłonie gazu obojętnego TIG (141).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym krótszym okresie - wykonał należycie co najmniej dwa szkolenia/kursy obejmujące grupę minimum 10 osób każde (tj. 2 szkolenia/kursy po 10 osób) w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) W stosunku do bazy lokalowej dla zajęć teoretycznych: Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje salą i odpowiednim wyposażeniem bazy lokalowej z zapleczem dydaktycznym niezbędnym do realizacji szkolenia/kursu wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami tj.: 12 stanowisk przeznaczonych dla każdego uczestnika (12 x zestaw: stolik + krzesło), 1 tablica kredowa i/lub sucho ścieralna i/lub flipchart z zapasem kartek, 1 rzutnik multimedialny (lub inne urządzenie spełniające funkcję rzutnika), b) W stosunku do bazy dla przeprowadzenia zajęć praktycznych: Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje salą oraz sprzętem niezbędnym do przeprowadzenia zajęć praktycznych w zakresie spawania blach i rur spoinami pachwinowymi elektrodą nietopliwą w osłonie gazu obojętnego TIG (141) bez określania ilości i rodzaju sprzętu do zajęć praktycznych w zakresie spawania elektrodą nietopliwą TIG (141) wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: dysponuje lub będzie dysponować minimum 2 osobami, które spełniają następujące wymagania: posiadają kwalifikacje zawodowe do przeprowadzenia szkolenia w zakresie przedmiotu zamówienia (w szczególności w przedmiocie zajęć jaki będzie realizowany przez wykładowcę/trenera), posiadają doświadczenie w postaci pełnienia funkcji wykładowcy/trenera na co najmniej 2 szkoleniach w zakresie przedmiotu zamówienia (w szczególności w przedmiocie zajęć jaki będzie realizowany przez wykładowcę/trenera), posiadają wykształcenie minimum zasadnicze zawodowe. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia oraz wykształcenia z uwzględnieniem jego poziomu (jeżeli dokumenty te zostały uzyskane, wydane poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej winny być uznane zgodnie z ustawą z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394)). Wykonawca będzie musiał także określić, jaki będzie zakres wykonywanych przez nich czynności w realizacji zamówienia oraz podać informację o podstawie dysponowania tymi osobami.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony po złożeniu przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (o czym mowa w ppkt 7.1.1 SIWZ). W tym wypadku Zamawiający poprzestaje na ogólnym sformułowaniu warunku i sposobie dokonywania jego oceny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie Wykonawcy(ów) o posiadaniu aktualnego na rok 2010 atestu udzielonego przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach - wzór podany przez Zamawiającego jako załącznik do formularza oferty. 2. Formularz oferty - wzór podany przez Zamawiającego w SIWZ. 3. Certyfikat jakości usług (jeżeli instytucja szkoleniowa posiada). Wśród certyfikatów przedstawianych przez instytucje szkoleniowe mogą się znaleźć takie certyfikaty jak np.: aktualny certyfikat systemu zarządzania jakością kształcenia/szkolenia, wydanego Wykonawcy na podstawie międzynarodowych norm ISO lub innych znaków jakości, aktualna akredytacja kuratora oświaty wydana Wykonawcy na podstawie przepisów ustawy o systemie oświaty. 4. Dokument dysponowania zasobami innych podmiotów w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawcę to dotyczy. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 65
- 2 - DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY - 30
- 3 - CERTYFIKAT JAKOŚCI USŁUG - 5
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
...20.3 Dopuszczalne zmiany postanowień zawartej umowy oraz określenie warunków tych zmian: 20.3.1 z powodu zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej, nie wynikającej z zamierzonego działania strony i nie powodującej roszczeń z powodu tej omyłki; 20.3.2 w zakresie aktualizacji danych Wykonawcy poprzez zmianę w szczególności nazwy przedsiębiorstwa, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy; 20.3.3 w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa odnoszących się do niniejszego zamówienia; 20.3.4 w przypadku, gdy wskutek działania siły wyższej umowa nie będzie mogła być realizowana w terminach,o których mowa w umowie i w harmonogramie szkolenia, Wykonawca zrealizuje szkolenie zgodnie z pozostałymi postanowieniami umowy, przy czym całość szkolenia zakończy się nie później niż 15.12.2010 r.; 20.3.5 gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności zmiany terminu realizacji umowy; 20.3.6 umowa może ulec zmianie w przypadku zmniejszenia liczby uczestników szkolenia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i będącego wynikiem: 20.3.6.1 niestawienia się kandydata na szkolenie pomimo wydania skierowania na szkolenie, 20.3.6.2 przerwania uczestnictwa w szkoleniu (podjęcie pracy przez osobę uprawnioną, choroba, nieusprawiedliwiona rezygnacja ze szkolenia), którego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy; 20.3.7 w umowie stosownie do postanowień w ppkt. 20.3.6.1 SIWZ zmianie ulega przeliczenie kosztu szkolenia. W takim przypadku koszt szkolenia stanowi iloczyn kosztu kursu jednej osoby uprawnionej oraz rzeczywistej ilości osób uprawnionych, które rozpoczęły szkolenie; 20.3.8 w umowie stosownie do postanowień w ppkt. 20.3.6.2 SIWZ Wykonawca może ubiegać się o zwrot kosztów szkolenia osób, które przerwały szkolenie. Wysokość kosztów ustala się proporcjonalnie do okresu szkolenia, w którym uczestniczyły; 20.3.9 umowa może także ulec zmianie w wyniku dokonania przez Wykonawcę: 20.3.9.1 zmiany kadry realizującej szkolenie w wyniku nieprzewidywalnych zdarzeń losowych(np. choroba, śmierć, rozwiązanie stosunku pracy, itp.), których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, pod warunkiem, że nowo wskazany wykładowca będzie posiadał wykształcenie i doświadczenie w zakresie ilości przeprowadzonych szkoleń z tematu objętego zamówieniem - równoważne do zmienianego wykładowcy. Wykonawca złoży nowe dokumenty dotyczące nowej kadry, zgodnie z pierwotnymi zasadami przewidziane w SIWZ, 20.3.9.2 zmiana miejsca wykonywania zamówienia (szkolenia) pod warunkiem, że nowe miejsce wykonania zamówienia zlokalizowane zostanie w miejscu równoważnym lub korzystniejszym dla osób uprawnionych. 20.4 Zmiana umowy następuje na umotywowany wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy. 20.5 Zmiany umowy przewidziane w pkt 20.3. SIWZ wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiana umowy dokonuje się w trybie aneksu do umowy podpisanej przez Zamawiającego i Wykonawcę....
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pupkwidzyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie, ul. Grudziądzka 30, 82-500 Kwidzyn, pok. 24 II piętro..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2010 godzina 11:45, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie, ul. Grudziądzka 30, 82-500 Kwidzyn , pokój 13 (sekretariat), I piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KWIDZYNA
- Remont toalet w budynku Sądu Rejonowego w Kwidzynie przy ul. Kościuszki 30A
- Dostawa kompletnego systemu nagłośnieniowego - 1 szt. oraz scenicznej wieży teleskopowej do podwieszania systemów liniowych wraz z akcesoriami - 2 szt.
- Remont nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych w formie "dużej łaty"
- Sukcesywne dostawy wędlin i podrobów drobiowych
- Usługa polegająca na zbiorowym żywieniu dzieci i młodzieży w Szkole Podstawowej nr 5 im. Zjednoczonej Europy w Kwidzynie
- Odnowienie oznakowania poziomego na drogach publicznych będących w zarządzie Burmistrza Miasta Kwidzyna
więcej: przetargi w Kwidzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Szkolenia dla uczniów i nauczycieli - uczestników projektu pn. "Kształć się w ZSBT"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczniów Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Ziemi Dobrzyńskiej w Nadrożu
- Organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczniów kształcących się zawodowo w podziale na 4 części
- Kursy zawodowe w różnych branżach zawodowych dla uczniów z 4 szkół w ramach projektu pn."Nowoczesna edukacja zawodowa drogą do sukcesu"
- "Specjalistyczne, branżowe szkolenia dla uczniów dające kwalifikacje zawodowe".
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń zawodowych dla uczestników OHP i młodzieży ze środowiska lokalnego oraz usługa przeprowadzenia kursu prawo jazdy kat. B dla uczestników OHP.
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.