To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-09-30
Słupsk: ROBOTY BUDOWLANE OBEJMUJĄCE: - MALOWANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W SEGMENCIE II W BUDYNKU SIEDZIBY ODDZIAŁU ZUS W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 8, - MALOWANIE CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH W SEGMENCIE II W BUDYNKU SIEDZIBY ODDZIAŁU ZUS W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 8, - WYMIANA SIATEK OCHRONNYCH W PATIACH SEGMENTU II, III, IV W SIEDZIBIE ODDZIAŁU ZUS W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 8.
Numer ogłoszenia: 256422 - 2015; data zamieszczenia: 30.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 189382 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Słupsku, Plac Zwycięstwa 8, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8419406, 8419125, faks 59 8419406.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE OBEJMUJĄCE: - MALOWANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W SEGMENCIE II W BUDYNKU SIEDZIBY ODDZIAŁU ZUS W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 8, - MALOWANIE CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH W SEGMENCIE II W BUDYNKU SIEDZIBY ODDZIAŁU ZUS W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 8, - WYMIANA SIATEK OCHRONNYCH W PATIACH SEGMENTU II, III, IV W SIEDZIBIE ODDZIAŁU ZUS W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 8..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Ogólny zakres robót przewidziany do wykonania: ZADANIE: Malowanie pomieszczeń biurowych w segmencie II w budynku siedziby Oddziału ZUS w Słupsku, Plac Zwycięstwa 8: 1. Prace demontażowe, zabezpieczeniowe oraz remontowe związane z malowaniem pomieszczeń m.in.: 1) Zabezpieczenie powierzchni płaskich oraz stolarki budowlanej, 2) Demontaż listew ściennych, 3) Zeskrobanie i zmycie ścian, 4) Przygotowanie powierzchni pod malowanie, 5) Demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, 6) Wykonanie gruntowania oraz malowania właściwego, 7) Montaż nowej stolarki drzwiowej wewnętrznej, 8) Wykonanie obudowy rur, 9) Wywóz i utylizacja gruzu. 2. Prace remontowe związane z wymianą wykładzin w pomieszczeniach biurowych m.in.: 1) Demontaż istniejących wykładzin, 2) Demontaż istniejących listew, 3) Oczyszczenie podłoża, 4) Zagruntowanie i wyrównanie podłoża, 5) Ułożenie i zgrzewanie wykładzin homogenicznych przeznaczonych do pomieszczeń biurowych, 6) Wykonanie listwy cokołowej z tworzyw sztucznych, 7) Wykonanie dylatacji na powierzchniach płaskich. 3. Prace remontowe związane z wymianą instalacji oświetlenia w pomieszczeniach biurowych nr 123 oraz 124 m.in.: 1) Demontaż istniejących opraw ściennych oraz sufitowych, 2) Demontaż łączników instalacyjnych, 3) Wykucie bruzd pionowych oraz poziomych, 4) Ułożenie przewodów elektrycznych wtynkowych, 5) Montaż nowych opraw oświetleniowych wraz z przygotowaniem podłoża, 6) Montaż łączników instalacyjnych, 7) Zamurowanie bruzd wraz z zatarciem, 8) Wykonanie niezbędnych badań pomiarowych wraz z dokumentacją. ZADANIE: Malowanie ciągów komunikacyjnych w segmencie II w budynku siedziby Oddziału ZUS w Słupsku, Plac Zwycięstwa 8: Prace remontowe związane z wykonaniem malowania ciągów komunikacyjnych w Segmencie II m.in.: 1) Zabezpieczenie podłóg oraz stolarki budowlanej, 2) Zeskrobanie starych powłok malarskich, demontaż listew ochronnych ściennych, przygotowanie powierzchni płaskich, 3) Malowanie ciągów komunikacyjnych, 4) Malowanie stolarki budowlanej, 5) Montaż listew ochronnych ściennych oraz narożników. ZADANIE: Wymiana siatek ochronnych w połaci dachu w patiach Segmentu II, III i V w siedzibie Oddziału ZUS w Słupsku, Plac Zwycięstwa 8: Prace remontowe związane z wymianą siatek m.in.: 1) Demontaż starych siatek, 2) Zamontowanie uchwytów, 3) Montaż siatek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacjach projektowych, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót w części II SIWZ...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA OGÓLNEGO "ROM-BUD" ROMAN PIEPER
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA OGÓLNEGO "ROM-BUD" ROMAN PIEPER
- Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego ROM-BUD Roman Pieper, ul. Kukuczki 3, 84-300 Lębork, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 262513,31 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 247257,21
Oferta z najniższą ceną: 247257,21 / Oferta z najwyższą ceną: 402918,66
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa mebli i wyposażenia na potrzeby Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku
- Roboty budowlane w przychodniach SPMZOZ w Słupsku
- Dostawa urządzenia sprzątającego wielofunkcyjnego w ramach zadania "Budowa instalacji do fermentacji odpadów ulegających biodegradacji w Instalacji Komunalnej w Bierkowie".
- Organizacja i prowadzenie w sezonie letnim strzeżonego przez ratowników wodnych kąpieliska na terenie Parku im. Józefa Trendla przy ul. Arciszewskiego w Słupsku" - 2025
- Dostawa osprzętu do urządzeń medycznych
- Zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 01 10 i 20 01 11.
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa obiektu wystawowo-administracyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Muzeum Marii Konopnickiej, na działkach nr 1297, 1298 Żarnowiec 133, Jedlicze 38-460
- Prace remontowo-budowlane w wybranych pomieszczeniach Pałacu Potockich w Radzyniu Podlaskim
- Remont stołówki wraz z przebudową dachu w Szkole Podstawowej w Strzegowie w ramach zadania pn.: Remont Szkoły Podstawowej w Strzegowie wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja Pracowni Histopatologii w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach wyposażenie Oddziału dofinansowanego ze środków KPO i Budżetu Województwa Podlaskiego
- "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Radków"
- Budowa budynku sportowego ze schodami terenowymi, murami oporowymi w ramach zadania "Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Szczereżu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.