eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra KalwariaPRZEWÓZ CODZIENNY UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKÓŁ SPECJALNYCH, PRZEDSZKOLI I PLACÓWEK SZKOLNO - WYCHOWAWCZYCH NA TRASIE II - PIASECZNO, W ROKU SZKOLNYM 2012/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-17

Góra Kalwaria: PRZEWÓZ CODZIENNY UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKÓŁ SPECJALNYCH, PRZEDSZKOLI I PLACÓWEK SZKOLNO - WYCHOWAWCZYCH NA TRASIE II - PIASECZNO, W ROKU SZKOLNYM 2012/2013
Numer ogłoszenia: 256426 - 2012; data zamieszczenia: 17.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych , ul. Św. Antoniego 1, 05-530 Góra Kalwaria, woj. mazowieckie, tel. 22 7271285, 7271286, faks 22 7271285, 7271286.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gorakalwaria.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEWÓZ CODZIENNY UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKÓŁ SPECJALNYCH, PRZEDSZKOLI I PLACÓWEK SZKOLNO - WYCHOWAWCZYCH NA TRASIE II - PIASECZNO, W ROKU SZKOLNYM 2012/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: PRZEWOZU CODZIENNEGO UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKÓŁ SPECJALNYCH, PRZEDSZKOLI I PLACÓWEK SZKOLNO - WYCHOWAWCZYCH NA TRASIE II - PIASECZNO, W ROKU SZKOLNYM 2012/2013 zgodnie z grafikiem: Pęcław 76; Czersk ul. Wiślana 10; Karolina 51; Góra Kalwaria ul. Armii Krajowej 6, ul. Dominikańska 42a, ul. Pijarska 8, ul. Pijarska 36A, ul. Pijarska 77, ul. Sobieskiego 15, KBW 3/4, ul. Skierniewicka 5/36; Brześce ul. Wilanowska 38, ul. Wilanowska 100; Zakalwaria 21; Czarny Las 2, Czarny Las 92; Krzaki Czaplinkowskie ul. Główna 96; Łubna ul. Łubińska 5/5; Baniocha ul. Podleśna 3 do Zespołu Szkół w Piasecznie ul. Szpitalna 12 i z powrotem a) wcześniejszy kurs powrotny z najmłodszą grupą uczniów z Zespołu Szkół w Piasecznie do Góry Kalwarii, Zakalwarii i Krzaków Czaplinkowskich i powrót do Zespołu Szkół Specjalnych w Piasecznie Ilość dzieci: 19 + kierowca + opiekun Pojazd : autobus. PRZEWOZY codzienne za wyjątkiem dni wolnych od nauki szkolnej i dni wolnych od pracy, z miejsca zamieszkania uczniów do szkół specjalnych, przedszkoli i placówek szkolno-wychowawczych i z powrotem do domów, wraz z kosztami zatrudnienia kierowcy i opiekuna. GODZINY DOWOZU I ODWOZU NALEŻY KONSULTOWAĆ Z DYREKTORAMI SZKÓŁ I RODZICAMI DZIECI. NALEŻY PAMIĘTAĆ O OZNAKOWANIU AUTOBUSU - tablicą informacyjną zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dzieci będą odbierane od rodziców/prawnych opiekunów spod domu o ustalonej wcześniej godzinie i po dowiezieniu na zajęcia będą przekazane pod opiekę nauczyciela lub innej upoważnionej osoby do ich odbioru. Po zakończeniu zajęć dzieci będą odebrane od nauczycieli w szkole lub innych osób do tego upoważnionych i po odwiezieniu pod dom przekazane pod opiekę rodziców/prawnych opiekunów lub upoważnionych osób. Nie dopuszcza się przekazania dzieci w drodze powrotnej ze szkoły do domu osobom nieupoważnionym. Przedmiotowe zamówienie nie może być realizowane jako łączone np. przewóz dzieci, młodzieży i innych mieszkańców (osób postronnych). W trakcie przewozu na trasie dom-szkoła-dom Wykonawca zapewnia pojazd, minimum 1 kierowcę posiadającego uprawnienia zgodnie z obowiązującym prawem do kierowania wymaganym pojazdem oraz opiekuna przeszkolonego z zakresu pierwszej pomocy medycznej. Do obowiązków opiekuna należeć będzie sprawowanie opieki z zachowaniem szczególnej dbałości o dobro dzieci w czasie jazdy oraz pomoc dzieciom w wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • PRZEWOZU CODZIENNEGO UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKÓŁ SPECJALNYCH, PRZEDSZKOLI I PLACÓWEK SZKOLNO - WYCHOWAWCZYCH NA TRASIE II - PIASECZNO, W ROKU SZKOLNYM 2012/2013

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca musi posiadać: licencję na wykonanie krajowego transportu drogowego osób,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1)wykonawca musi udokumentować, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum 1 usługę polegającą na przewozie dzieci lub młodzieży odpowiadającemu rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej 30 000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych); potwierdzoną referencjami itp. od poprzednio zamawiających,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1)wykonawca musi dysponować 1 autobusem posiadającym oznakowanie zgodnie z obowiązującym prawem z możliwością przewozu min. 19 osób niepełnosprawnych w pozycji siedzącej oraz 1 opiekuna i kierowcy, /Załącznik nr 6/

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1)wykonawca musi dysponować 1 kierowcą posiadającym uprawnienia zgodnie z obowiązującym prawem do kierowania wymaganym pojazdem oraz 1 opiekunem posiadającym przeszkolenie z zakresu pierwszej pomocy medycznej, /Załącznik nr 5/

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) wykonawca musi posiadać (opłacone) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę /Załącznik nr 1/ Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 /Załącznik nr 3/ Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania /Załącznik nr 4/ Pełnomocnictwo zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, wystawione dla osoby (osób) upoważnionych do reprezentowania oferenta w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o ile nie wynika ono z przedstawionych dokumentów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: nastąpi zmiana danych adresowych Zamawiającego lub Wykonawcy, wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie wszczęcia postępowania przetargowego, a które są niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorakalwaria.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych ul. Św. Antoniego 1 05-530 Góra Kalwaria sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych ul. Św. Antoniego 1 05-530 Góra Kalwaria gabinet dyrektora.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.