Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-17
Góra Kalwaria: PRZEWÓZ CODZIENNY UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKÓŁ SPECJALNYCH, PRZEDSZKOLI I PLACÓWEK SZKOLNO - WYCHOWAWCZYCH NA TRASIE II - PIASECZNO, W ROKU SZKOLNYM 2012/2013
Numer ogłoszenia: 256426 - 2012; data zamieszczenia: 17.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych , ul. Św. Antoniego 1, 05-530 Góra Kalwaria, woj. mazowieckie, tel. 22 7271285, 7271286, faks 22 7271285, 7271286.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gorakalwaria.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEWÓZ CODZIENNY UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKÓŁ SPECJALNYCH, PRZEDSZKOLI I PLACÓWEK SZKOLNO - WYCHOWAWCZYCH NA TRASIE II - PIASECZNO, W ROKU SZKOLNYM 2012/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: PRZEWOZU CODZIENNEGO UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKÓŁ SPECJALNYCH, PRZEDSZKOLI I PLACÓWEK SZKOLNO - WYCHOWAWCZYCH NA TRASIE II - PIASECZNO, W ROKU SZKOLNYM 2012/2013 zgodnie z grafikiem: Pęcław 76; Czersk ul. Wiślana 10; Karolina 51; Góra Kalwaria ul. Armii Krajowej 6, ul. Dominikańska 42a, ul. Pijarska 8, ul. Pijarska 36A, ul. Pijarska 77, ul. Sobieskiego 15, KBW 3/4, ul. Skierniewicka 5/36; Brześce ul. Wilanowska 38, ul. Wilanowska 100; Zakalwaria 21; Czarny Las 2, Czarny Las 92; Krzaki Czaplinkowskie ul. Główna 96; Łubna ul. Łubińska 5/5; Baniocha ul. Podleśna 3 do Zespołu Szkół w Piasecznie ul. Szpitalna 12 i z powrotem a) wcześniejszy kurs powrotny z najmłodszą grupą uczniów z Zespołu Szkół w Piasecznie do Góry Kalwarii, Zakalwarii i Krzaków Czaplinkowskich i powrót do Zespołu Szkół Specjalnych w Piasecznie Ilość dzieci: 19 + kierowca + opiekun Pojazd : autobus. PRZEWOZY codzienne za wyjątkiem dni wolnych od nauki szkolnej i dni wolnych od pracy, z miejsca zamieszkania uczniów do szkół specjalnych, przedszkoli i placówek szkolno-wychowawczych i z powrotem do domów, wraz z kosztami zatrudnienia kierowcy i opiekuna. GODZINY DOWOZU I ODWOZU NALEŻY KONSULTOWAĆ Z DYREKTORAMI SZKÓŁ I RODZICAMI DZIECI. NALEŻY PAMIĘTAĆ O OZNAKOWANIU AUTOBUSU - tablicą informacyjną zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dzieci będą odbierane od rodziców/prawnych opiekunów spod domu o ustalonej wcześniej godzinie i po dowiezieniu na zajęcia będą przekazane pod opiekę nauczyciela lub innej upoważnionej osoby do ich odbioru. Po zakończeniu zajęć dzieci będą odebrane od nauczycieli w szkole lub innych osób do tego upoważnionych i po odwiezieniu pod dom przekazane pod opiekę rodziców/prawnych opiekunów lub upoważnionych osób. Nie dopuszcza się przekazania dzieci w drodze powrotnej ze szkoły do domu osobom nieupoważnionym. Przedmiotowe zamówienie nie może być realizowane jako łączone np. przewóz dzieci, młodzieży i innych mieszkańców (osób postronnych). W trakcie przewozu na trasie dom-szkoła-dom Wykonawca zapewnia pojazd, minimum 1 kierowcę posiadającego uprawnienia zgodnie z obowiązującym prawem do kierowania wymaganym pojazdem oraz opiekuna przeszkolonego z zakresu pierwszej pomocy medycznej. Do obowiązków opiekuna należeć będzie sprawowanie opieki z zachowaniem szczególnej dbałości o dobro dzieci w czasie jazdy oraz pomoc dzieciom w wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- PRZEWOZU CODZIENNEGO UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKÓŁ SPECJALNYCH, PRZEDSZKOLI I PLACÓWEK SZKOLNO - WYCHOWAWCZYCH NA TRASIE II - PIASECZNO, W ROKU SZKOLNYM 2012/2013
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca musi posiadać: licencję na wykonanie krajowego transportu drogowego osób,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1)wykonawca musi udokumentować, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum 1 usługę polegającą na przewozie dzieci lub młodzieży odpowiadającemu rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej 30 000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych); potwierdzoną referencjami itp. od poprzednio zamawiających,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1)wykonawca musi dysponować 1 autobusem posiadającym oznakowanie zgodnie z obowiązującym prawem z możliwością przewozu min. 19 osób niepełnosprawnych w pozycji siedzącej oraz 1 opiekuna i kierowcy, /Załącznik nr 6/
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1)wykonawca musi dysponować 1 kierowcą posiadającym uprawnienia zgodnie z obowiązującym prawem do kierowania wymaganym pojazdem oraz 1 opiekunem posiadającym przeszkolenie z zakresu pierwszej pomocy medycznej, /Załącznik nr 5/
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) wykonawca musi posiadać (opłacone) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę /Załącznik nr 1/ Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 /Załącznik nr 3/ Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania /Załącznik nr 4/ Pełnomocnictwo zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, wystawione dla osoby (osób) upoważnionych do reprezentowania oferenta w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o ile nie wynika ono z przedstawionych dokumentów.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: nastąpi zmiana danych adresowych Zamawiającego lub Wykonawcy, wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie wszczęcia postępowania przetargowego, a które są niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorakalwaria.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych
ul. Św. Antoniego 1
05-530 Góra Kalwaria
sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych ul. Św. Antoniego 1 05-530 Góra Kalwaria gabinet dyrektora.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportu sanitarnego zespołem specjalistycznym "S" na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Usługi transportu medycznego typu P realizowane na rzecz Szpitala Joannitas w Pszczynie
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika w Toruniu
- "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych w 2025 r." - CZĘŚĆ nr 5
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- Usługi transportu medycznego i niemedycznego, realizowane na rzecz szpitala i ambulatorium z Izbą Chorych Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.