eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańskdruk ulotki informacyjnej i plakatu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-04

POZYCJA 25649

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Gdańsk: druk ulotki informacyjnej i plakatu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Muzeum Narodowe w Gdańsku, do kontaktów: Beata Rutkiewicz, ul. Toruńska 1, 80-822 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 301 70 61, fax (058) 301 11 25, e-mail: info@muzeum.narodowe.gda.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.muzeum.narodowe.gda.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Muzeum Narodowe; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: druk ulotki informacyjnej i plakatu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 15. Główne miejsce świadczenia usług: Gdańsk. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: druk: 1.Ulotka informacyjna a)Wymiary: 29,6 x 21 cm / A4 b)Kolor: 1-2-3 kolor c)Papier: zwykły, 120 g d)Druk: dwustronny e)Łamanie: łamana na 3 f)Nakład: 1000 egzemplarzy 2.Plakat a)Wymiary: 50 x 70 cm /B2 b)Kolor: 1-2-3 kolor c)Papier: kredowy, 130 g d)Nakład: 500 3.Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wydruku próbnego i dostarczenia go do siedziby Zamawiającego przed zrealizowaniem całości przedmiotu zamówienia celem konfrontacji barwy z oryginałem. Wydruk próbny dostarczyć musi do siedziby Zamawiającego pracownik Wykonawcy, który z ramienia Wykonawcy będzie pilotować realizację zamówienia. 4.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby zamawiającego w terminie określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwaną dalej siwz. 5.Wykonawca otrzyma materiały do druku w wersji elektronicznej (projekty w PDF i pliku corelowskim) w dniu podpisania umowy. 6.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: próbki wcześniej wydrukowanych kolorowych plakatów oraz kolorowych ulotek lub innych materiałów informacyjnych drukowanych w kolorze, 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.10.00.00 - Uslugi drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 tys euro, wartość szacunkowa przedmiotowego postępowania wynosi 1014 zł. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 4

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie wymaga się 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykazać się doświadczeniem w ostatnich 3 latach przed dniem złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w druku kolorowych plakatów oraz kolorowych ulotek lub innych materiałów informacyjnych drukowanych w kolorze, 3.znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełnia / nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie o spełnieniu warunków określonych art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 2, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.wykaz zrealizowanych zamówień zgodnie z pkt. VI ppkt. 2 - załącznik nr 3, 4.referencje lub inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień wskazanych w załączniku nr 3 oraz wzory wskazanych w załączniku nr 3 materiałów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. jakość 30 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.narodowe.gda.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.05.2007, godzina 10:00, sekretariat Muzeum Narodowego w Gdańsku ul. Toruńska 1.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.