To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-15
Ogłoszenie nr 25653 - 2017 z dnia 2017-02-15 r.
Poddębice: I etap dostawy odzieży dla stażystów, na potrzeby projektu:
"STAŻE ZAWODOWE POCZĄTKIEM KARIERY w branży turystyczno - gastronomicznej" realizowanego przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 - odzież wizytowa
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu"STAŻE ZAWODOWE POCZĄTKIEM KARIERY w branży turystyczno - gastronomicznej" realizowanego przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 - RPLD.11.03.01-10-0039/16-00
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 5612 -2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach działający w imieniu Powiatu Poddębickiego, krajowy numer identyfikacyjny
73001936500000, ul.
ul. Polna
13,
99200
Poddębice, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
(43) 678 31 13, faks
(43) 678 31 13, e-mail
projektzsp_efs@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zsppoddebice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
I etap dostawy odzieży dla stażystów, na potrzeby projektu: "STAŻE ZAWODOWE POCZĄTKIEM KARIERY w branży turystyczno - gastronomicznej" realizowanego przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 - odzież wizytowa
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RPLD.11.03.01-10-0039/16-00/1
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zamówienie dotyczy projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - "STAŻE ZAWODOWE POCZĄTKIEM KARIERY w branży turystyczno - gastronomicznej" realizowanego przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 - RPLD.11.03.01-10-0039/16-00 Przedmiotem zamówienia jest I etap zakupu odzieży dla stażystów, na potrzeby projektu: STAŻE ZAWODOWE POCZATKIEM KARIERY w branży turystyczno - gastronomicznej" - odzieży wizytowej Szczegółowy opis części przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Wymagania dla zamówienia: 1) Wyroby muszą być wykonane z należną starannością: - szwy nie mogą powodować ściągania i marszczenia tkaniny. - stebnówki muszą być nieprzerwane, proste, w równych odległościach od brzegu wyrobu. - w miejscach szczególnie narażonych na rozdarcie wymagane są wzmocnienia (rygle). - jakość szwów (nici nie mogą być mocniejsze niż tkanina), wewnętrznie zakończone owerlokiem. - oznakowanie rozmiarów musi być trwałe (niespieralne). - krój odzieży musi zapewniać wygodę i bezpieczeństwo użytkownikom, stosownie do wykonywanej pracy. - odzież musi być wyposażona w niespieralne wszywki, na których uwidocznione mają być następujące informacje: rozmiar, skład tkaniny, przepis prania i konserwacji, producent. - zastosowane zapięcia muszą charakteryzować się odpornością na wysoką temperaturę przemysłowych urządzeń do prasowania. - odzież musi zachowywać estetyczny wygląd po 5-krotnym praniu. 2) Zamawiający wymaga, aby każda sztuka odzieży, obuwia zapakowana była oddzielnie a do każdego opakowania załączona informacja o nazwie towaru, rozmiarze. 3) Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa zobowiązany będzie dostarczyć do siedziby Zamawiającego tabelę rozmiarów. Odzież, buty zostaną zamówione zgodnie z wybranymi przez Zamawiającego rozmiarami. 4) Oferowany asortyment musi być dopuszczony do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z prawem. 5) Oferowany asortyment musi bezwzględnie spełniać parametry określone dla każdego z nich określone przez Zamawiającego powyżej. 6) Dostawa realizowana transportem Wykonawcy. Dostawa na podstawie zamówień Zamawiającego składanych na zasadach uzgodnionych w umowie. 7) Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z fakturą VAT do Zamawiającego w godzinach od 8:00 do 16:00 w dniach roboczych. 8) Okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego to 1 rok. Wykonawca w ofercie może zaoferować dłuższy okres gwarancji, przy czym maksymalny okres gwarancji nie może przekroczyć 2 lat. Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. 3. Ze względu ma specyfikę zamawianego produktu Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Użyte przez Zamawiającego nazwy własne i modele własne oznaczają klasę materiałów spełniających wymagania Zamawiającego. 4. Zmawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez oferty równoważne należy rozumieć materiały o właściwościach nie gorszych niż podane w SIWZ. Wykonawca w celu potwierdzenia jakości produktów równoważnych załączy do oferty stosowne dokumenty (np. specyfikację jakościową, świadectwo kontroli jakości, certyfikat analizy lub inne dokumenty), z których w sposób nie budzący wątpliwości będzie wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych. Wszelkie ryzyko związane z udowodnieniem "równoważności" spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, iż oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
18100000-0
Dodatkowe kody CPV:
18110000-3,
18800000-7,
18200000-1,
18300000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 10479,60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI PODDĘBICE
więcej: przetargi PODDĘBICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.