To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-09-30
Warszawa: Budowa ulicy Branickiego na terenie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy na odcinku od ulicy Sarmackiej do Alei Rzeczypospolitej - roboty uzupełniające na skrzyżowaniu ulicy Branickiego z Aleją Rzeczypospolitej
Numer ogłoszenia: 256546 - 2015; data zamieszczenia: 30.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 230458 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów, ul. Franciszka Klimczaka 2, 02-797 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 443 50 00, faks 22 443 50 04.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Branickiego na terenie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy na odcinku od ulicy Sarmackiej do Alei Rzeczypospolitej - roboty uzupełniające na skrzyżowaniu ulicy Branickiego z Aleją Rzeczypospolitej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa ulicy Branickiego na terenie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy na odcinku od ulicy Sarmackiej do Alei Rzeczypospolitej - roboty uzupełniające na skrzyżowaniu ulicy Branickiego z Aleją Rzeczypospolitej Aby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie skrzyżowania należy wykonać w układzie docelowym wschodnią jezdnię Al. Rzeczypospolitej na południowym wylocie skrzyżowania z ulicą Branickiego wraz z chodnikiem i ścieżką rowerową na wyspie dzielącej pomiędzy jezdniami, zgodnie z załącznikiem graficznym do opisu przedmiotu zamówienia. Zakres robót obejmuje: 1) Posadowienie jednej studzienki ściekowej ulicznej wraz z przyłączem do istniejącej kanalizacji deszczowej. 2) Regulacje wysokościowa studzienki teletechnicznej. 3) Wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej w konstrukcji jak dla zadania podstawowego wraz z rozbiórka istniejącej jezdni z kostki betonowej. 4) Wykonanie chodnika z płyt betonowych na wyspie dzielącej jezdnie, w konstrukcji jak dla zadania podstawowego, w miejsce prowizorycznego chodnika z płyt typu MON. 5) Wykonanie ścieżki rowerowej na wyspie dzielącej pomiędzy jezdniami, w konstrukcji jak dla zadania podstawowego. 6) Założenie trawników na wyspie dzielącej jezdnie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUDOWNICTWO DROGOWE "JARPOL" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
BUDOWNICTWO DROGOWE "JARPOL" S.A.
- Budownictwo Drogowe JARPOL S.A., ul. Grenadierów 8/25, 04-062 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 91334,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 112100,00
Oferta z najniższą ceną: 112100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 112100,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: Planowane roboty stanowią prace, które zostały przewidziane w zamówieniu podstawowym i polegają na ich powtórzeniu. Zamawiający w §4 SIWZ oraz pkt II.1.5 ogłoszenia o zamówieniu nr 92592 z dnia 24.04.2015 r. dopuścił możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od zamówienia podstawowego, zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia, która wynosi 2.678.799,65 zł netto. Wartość zamówienia uzupełniającego wynosi 91.334,95 zł netto, tj. brutto 112.341,99 zł, co daje wraz z wcześniejszymi robotami uzupełniającymi kwotę 117.305,22 zł netto (25.970,27 zł + 91.334,95 zł), tj. 144.286,26 zł brutto (31.944,27 + 112.341,99), co stanowi 2,19% wartości szacunkowej zamówienia. Ponadto zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w okresie 3 lat od daty zawarcia umowy nr WIL/WIR/I/P2/25/51/27/21/2015/I28 z dnia 28.05.2015 r. W związku z powyższym uzasadnionym jest zastosowanie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r., poz. 709 ze zm.) Uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) - Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, udzieli dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia są usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką (pracowników i innych osób wskazanych przez Zamawiającego) oraz rzeczy na warunkach odroczonej płatności w granicach topograficznych Miasta st. Warszawy, a także w innych miastach lub miejscowościach poza Warszawą. Usługi będą świadczone zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Przewozowych, Zasadami korzystania z bezgotówkowego systemu rozliczeń, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do swojej oferty oraz na warunkach określonych w Umowie i Opisie Przedmiotu Zamówienia.
- Dostawa produktów leczniczych, nr TP-47/25/TM
- Wykonanie remontu instalacji wodno - kanalizacyjnej fontanny zlokalizowanej na Rynku Mariensztackim w Warszawie.
- Dostawa energii elektrycznej dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
- Wykonanie badania pt.: "Ewaluacja mechanizmu warunkowości podstawowej w ramach polityki spójności w perspektywie 2021-2027".
- Remont pokrycia dachowego wraz z wykonaniem obróbek z papy termozgrzewalnej ogniomurów i kominów budynków mieszkalnych w Siemirowicach przy ul. Osiedle Na Skarpie 8 i 9
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Sienno
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Przebudowa drogi wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej w ul. Okólnej w m. Nowe Skalmierzyce.
- Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ew. 306/1 oś. Klemensów
- "Przebudowa drogi gminnej nr 119021 N pomiędzy miejscowościami Czyprki i Woryny w gminie Górowo Iławeckie"
- Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Apteczna w Krynkach i ul. Staszica w Brodach wraz z budową chodnika i oświetlenia
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.