Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-07
Warszawa: Wykonanie robót budowlanych dotyczących naprawy dachu i wymiany instalacji centralnego ogrzewania w Szkole Podstawowej nr 104 przy ul. Przyczółkowej 27 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 25654 - 2008; data zamieszczenia: 07.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów, ul. Stanisława Kostki Potockiego 11, 02-958 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6426001 w. 233, fax 022 6427643.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych dotyczących naprawy dachu i wymiany instalacji centralnego ogrzewania w Szkole Podstawowej nr 104 przy ul. Przyczółkowej 27 w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane w Szkole Podstawowej nr 104 przy ul. Przyczółkowej w Warszawie dotyczące: a) część I - wykonanie naprawy dachu, b) część II - wymiana instalacji centralnego ogrzewania.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 57.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: a) dla części I - 6000,00zł b) dla części II - 3000,00zł c) dla części I i II razem - 9000,00zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Wykażą się posiadaniem aktualnego (zgodnego ze stanem faktycznym i prawnym) odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Wykażą się aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6-miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Wykażą się aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Wykażą się aktualnym zaświadczeniem właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2-ma robotami budowlanymi z podaniem daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem min. 2 dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie dla n/w robót: 1) jedna robota budowlana dotycząca budowy lub remontu dachu o wartości brutto min. 600 000,00zł. - dla części I, 2) jedna robota budowlana dotycząca instalowania lub wymiany instalacji centralnego ogrzewania o wartości brutto min. 300 000,00zł. - dla części II. Uwaga: Dla ofert składanych tylko na część I lub część II wykonawca obowiązany jest wykazać się tylko jedna robotą budowlaną dotyczącą przedmiotu zamówienia dla części I lub części II. f) Wykażą się osobami, które będą wykonywać zamówienie: 1) jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - dla części I, 2) jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych - dla części II. g) Wykonawca oświadczy w ofercie, że polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i na kwotę min: 1) 500 000,00 zł jeżeli Wykonawca składa ofertę tylko dla części I, 2) 500 000,00 zł jeżeli Wykonawca składa ofertę tylko dla części II, 3) 1 000 000,00 zł jeżeli Wykonawca składa ofertę dla części I i II razem, obejmującą terminem ważności termin realizacji zamówienia przedłoży Zamawiającemu w dniu podpisania umowy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje niezbędnym potencjałem finansowym, kadrowym, technicznym oraz doświadczeniem niezbędnym do realizacji zamówienia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Aktualny (zgodny ze stanem faktycznym i prawnym) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6-miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2-ma robotami budowlanymi z podaniem daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem min. 2 dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie dla n/w robót: a) jedna robota budowlana dotycząca budowy lub remontu dachu o wartości brutto min. 600 000,00zł. - dla części I, b) jedna robota budowlana dotycząca instalowania lub wymiany instalacji centralnego ogrzewania o wartości brutto min. 300 000,00zł - dla części II. Uwaga: Dla ofert składanych tylko na część I lub część II wykonawca obowiązany jest wykazać się tylko jedna robotą budowlaną dotyczącą przedmiotu zamówienia dla części I lub części II. 8. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, w którym Wykonawca wykaże się: a) jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - dla części I, b) jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych - dla części II. Do oferty Wykonawca dołączy: - dokumenty stwierdzające posiadanie przez wykazane osoby uprawnień budowlanych w wyżej wymienionych specjalnościach, - zaświadczenia, że wyżej wymienione osoby są członkami Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa z określonym w nich terminach ważności oraz, że posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 9. Oświadczenie Wykonawcy, że polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę: 1) 500 000,00 zł jeżeli Wykonawca składa ofertę tylko dla części I, 2) 500 000,00 zł jeżeli Wykonawca składa ofertę tylko dla części II, 3) 1 000 000,00 zł jeżeli Wykonawca składa ofertę dla części I i II razem, obejmującą terminem ważności termin realizacji zamówienia przedłoży Zamawiającemu w dniu podpisania umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wilanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dzielnica Wilanów m.st. Warszawy, 02-958 Warszawa, ul Stanisława Kostki Potockiego 11.
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Dzielnica Wilanów m.st. Warszawy, 02-958 Warszawa, ul Stanisława Kostki Potockiego 11.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Dzielnica Wilanów m.st. Warszawy, 02-958 Warszawa, ul Stanisława Kostki Potockiego 11 - pokój 201..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - wykonanie robót budowlanych dotyczących naprawy dachu w szkole Podstawowej nr 104 przy ul. Przyczółkowej 27 w Warszawie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych dotyczących naprawy dachu w szkole Podstawowej nr 104 przy ul. Przyczółkowej 27 w Warszawie..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10-9, 45.10.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 57.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - wykonanie robót budowlanych dotyczących wymiany centralnego ogrzewania w Szkole Podstawowej nr 104 przy ul. Przyczółkowej 27 w Warszawie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych dotyczących wymiany centralnego ogrzewania w Szkole Podstawowej nr 104 przy ul. Przyczółkowej 27 w Warszawie..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00-7, 45.10.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 57.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.