Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-04
Turek: BIEŻĄCE UTRZYMANIE PARKU TURA W TURKU W LATACH 2013-2016
Numer ogłoszenia: 256631 - 2012; data zamieszczenia: 04.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Turku , ul. Kaliska 59, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 063 289 61 00, faks 063 289 61 11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastoturek.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BIEŻĄCE UTRZYMANIE PARKU TURA W TURKU W LATACH 2013-2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Powierzchnia terenu - 1,0302 ha Na terenie parku znajdują się: -Ogrodzenie w podstacji muru pełnego czerwonego klinkieru (powierzchnia ścian 187 m2) zwieńczonego drewnianym trejażem; -Pergola w postaci szpaleru słupów z cegły klinkierowej przekrytych podłużnymi i poprzecznymi elementami drewnianymi; -Ławki parkowe z cegły klinkierowej z siedziskiem drewnianym; -Alejki utwardzone kostką betonową o powierzchni 730 m2 wraz z chodnikiem przyległym do parku (124 m2); -Alejki spacerowe piaskowo - żwirowe o powierzchni 1640 m2; -Kosze na odpady 12 szt.; -Lampy parkowe z kloszem kulistym 23 szt.; -Trawniki 0,652 ha Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje do wykonania następujący zakres rzeczowy robót: 1.Wykonywanie niezbędnych oprysków roślin - w przypadku wystąpienia takich potrzeb; 2.Nawożenie drzew, krzewów i pnączy nawozem wieloskładnikowym działającym minimum 3 miesiące dostosowanym do gatunku roślin V (np. osmocote +) - x 1 w roku w okresie od kwietnia do maja; 3.utrzymanie mis wokół drzew i krzewów - na bieżąco w ciągu całego okresu trwania umowy; 4.Uzupełnianie warstwy ściółki do grubości minimum 5cm (korą lub zrębkami) - x 1 w roku; 5.Podlewanie roślin w sezonie wegetacyjnym w zależności od potrzeb tak, aby zachowana była wilgotność optymalna dostawę wody zapewnia wykonawca (rozliczenie kosztów podlewania na podstawie udokumentowanego zużycia wody) - w uzgodnieniu z Zamawiającym w przypadku wystąpienia takich potrzeb; 6.Cięcia pielęgnacyjne, sanitarne i korygujące drzew - w uzgodnieniu z Zamawiającym w przypadku wystąpienia takich potrzeb w terminie niedłuższym niż 1 miesiąc od stwierdzenia konieczności wykonania prac; 7.Cięcia formujące koron głogów w kształt kuli - x 3 w roku pierwsze cięcie w okresie wczesnowiosennym przed rozpoczęciem sezonu wegetacyjnego roślin; 8.Cięcia pielęgnacyjne, sanitarne i korygujące krzewów i pnączy - w uzgodnieniu z Zamawiającym w przypadku wystąpienia takich potrzeb; 9.Cięcia formujące cisów i bukszpanu - x 3 w roku Pierwsze cięcie należy wykonać w terminie do 31 maja; 10.Uzupełnianie palików i wiązań drzew - w przypadku wystąpienia takich potrzeb; 11.Poprawianie palików i wiązań drzew - w przypadku wystąpienia takich potrzeb; 12.Naprawa elementów wyposażenia parku (murków pergoli, trejaży, ławek, itd.) z dwuletnią gwarancją na wykonanie prac - w uzgodnieniu z Zamawiającym w przypadku wystąpienia takich potrzeb; 13.Malowanie elementów drewnianych ławek (malowanie obejmuje również przygotowanie podłoża do malowania w tym usunięcie starych i złuszczonych powłok malarskich oraz innych zanieczyszczeń) -1 x w roku w terminie do 31 maja; 14.Malowanie drewnianych elementów trejażu oraz pergoli odpowiednim impregnatem do drewna o trwałości co najmniej 5 lat (malowanie obejmuje również przygotowanie podłoża do malowania w tym usunięcie starych i złuszczonych powłok malarskich oraz innych zanieczyszczeń) - 1 x w okresie obowiązywania umowy (w terminie do 31 maja 2013); 15.Naprawa kostki brukowej (na podbudowie betonowej z betonu B10 grubości 10 cm) z dwuletnią gwarancją na wykonanie prac - w uzgodnieniu z Zamawiającym w przypadku wystąpienia takich potrzeb; 16.Usuwanie drzew wraz z pniami oraz krzewów zgodnie z obowiązującymi przepisami - w przypadku wystąpienia takich potrzeb w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty polecenia Wykonawcy wykonania prac; 17.Odchwaszczanie żywopłotów, krzewów oraz mis wokół drzew - x 6 w roku w okresie od kwietnia do listopada. Pierwsze odchwaszczenie należy wykonać w terminie do 15 maja. 18.Wygrabianie liści wraz z ich wywiezieniem - na bieżąco a całkowite wygrabienie liści do 30 listopada; 19.Koszenie trawników (koszenie obejmuje również zgrabienie ściętej trawy oraz jej wywóz z terenu parku - x 6 w roku, w okresie od kwietnia do listopada terminy koszenia muszą być dobrane do intensywności wzrostu traw w poszczególnych okresach sezonu wegetacyjnego. Pierwsze koszenie należy wykonać w terminie do 30 kwietnia; 20.Utrzymanie czystości na terenie parku - na bieżąco w ciągu całego okresu trwania umowy. 21.Opróżnianie koszy na odpady (obejmuje również przekazanie odpadów na składowisko) - na bieżąco w ciągu całego okresu trwania umowy nie rzadziej niż 3 x w tygodniu; 22.Naprawa koszy na odpady - w przypadku wystąpienia takich potrzeb; 23.Omiatanie alejki z kostki brukowej wraz z chodnikiem przylegającym do parku od strony południowej - 1x w miesiącu w okrasie od kwietnia do listopada przez omiatanie rozumie się: zbieranie piasku, żwiru, materiałów sypkich, odpadów i innych nieczystości, usuwanie chwastów, trawy, zamiatanie i wywóz wszelkich nieczystości na składowisko odpadów); 24.Sadzenie drzew wraz zakupem sadzonek (zwrot wartości zakupionych sadzonek na podstawie wartości wskazanej w dokumencie zakupu) - w miarę potrzeb po zagwarantowaniu środków z budżetu miasta. Terminy nasadzenia w terminie odpowiednim dla poszczególnych gatunków drzew i krzewów ustalonym wspólnie przez przedstawiciela Zamawiającego oraz Wykonawcy. Zakup sadzonek wymaga uzyskania akceptacji Zamawiającego; 25.Sadzenie krzewów i pnączy wraz zakupem sadzonek (zwrot wartości zakupionych sadzonek na podstawie wartości wskazanej w dokumencie zakupu) - w miarę potrzeb po zagwarantowaniu środków z budżetu miasta. Terminy nasadzenia w terminie odpowiednim dla poszczególnych gatunków drzew i krzewów ustalonym wspólnie przez przedstawiciela Zamawiającego oraz Wykonawcy. Zakup sadzonek wymaga uzyskania akceptacji Zamawiającego; 26.Odcinanie darni z trawników wzdłuż chodników i alejek w przypadku ich zarastania - według potrzeb co najmniej raz w roku w terminie do 31 maja; 27.Odchwaszczanie i gracowanie alejek żwirowych wraz z ich wyrównywaniem - jeden raz w miesiącu w okresie w okresie od kwietnia do listopada..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na usługi w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, polegających na powtórzeniu zamówień na usługi tego samego rodzaju, co usługi stanowiące przedmiot zamówienia podstawowego, stanowiące nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający żąda wniesienia wadium przetargowego w wysokości 7000,00 PLN (słownie złotych: siedem tysięcy)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowanie w celu wykonania zamówienia przynajmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie ogrodnicze.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastoturek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski
Biuro Zamówień Publicznych i Zakupów
ul. Kaliska 59
62-700 Turek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski Biuro Obsługi Klienta ul. Kaliska 59 62-700 Turek.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana będzie musiał wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie wykonawcy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TURKU
- Koszenie poboczy i skarp rowów w pasie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego
- Dostawa - mieszanki mineralno - asfaltowej na gorąco w ilości 600 ton na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Turku w 2025 roku
- Dostawa - mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno w ilości 40 ton na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Turku w 2025 roku
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
więcej: przetargi w Turku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi w zakresie utrzymania zieleni (prace konserwacyjno pielęgnacyjno- porządkowe) na terenie cmentarzy wojennych i kwater wojennych zlokalizowanych we Wrocławiu w 2025 roku.
- Usługa w zakresie ochrony przeciwpowodziowej do wykonania na ciekach (...) Usługa polegająca na wykoszeniu roślin wodnych rosnących w rejonie linii brzegu Jeziora Paprocany (...)
- Utrzymanie terenów zieleni gminnej w Parku na Wyspie w Pile
- "Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej na obszarze miasta Iławy - sektory I, II, III, IV"
- Utrzymanie terenów zieleni na terenie miasta Łeby w latach 2025-2026
- Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej
więcej: Usługi utrzymania parków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.