eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławŚwiadczenie usług w zakresie1) napraw urządzeń biurowych i sprzętu komputerowego oraz 2) przeglądów i konserwacji urządzeń biurowych dla Izby Skarbowej we Wrocławiu i 34 urzędów skarbowych woj. dolnośląskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-31

Wrocław: Świadczenie usług w zakresie: 1) napraw urządzeń biurowych i sprzętu komputerowego oraz 2) przeglądów i konserwacji urządzeń biurowych dla Izby Skarbowej we Wrocławiu i 34 urzędów skarbowych woj. dolnośląskiego
Numer ogłoszenia: 256632 - 2014; data zamieszczenia: 31.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Urząd Skarbowy we Wrocławiu , ul. Żmigrodzka 141, 51-130 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 32 36 800 do 804, faks 0-71 32 36 805.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dus.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie: 1) napraw urządzeń biurowych i sprzętu komputerowego oraz 2) przeglądów i konserwacji urządzeń biurowych dla Izby Skarbowej we Wrocławiu i 34 urzędów skarbowych woj. dolnośląskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie: 1) napraw urządzeń biurowych i sprzętu komputerowego oraz 2) przeglądów i konserwacji urządzeń biurowych określonych w załącznikach 3A, 3B, 3C, 3D, 3E do SIWZ dla Izby Skarbowej we Wrocławiu i 34 urzędów skarbowych woj. dolnośląskiego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamówienie podzielone jest na następujące części: 1) Część I - obejmuje miasta byłego województwa wrocławskiego (Góra, Milicz, Oleśnica, Oława, Strzelin, Środa Śląska, Trzebnica, Wołów, Wrocław) - Wykaz urządzeń przewidywanych do naprawy i konserwacji na terenie byłego województwa wrocławskiego stanowi załącznik nr 3A do SIWZ. 2) Część II - obejmuje miasta byłego województwa wałbrzyskiego (Bystrzyca Kłodzka, Dzierżoniów, Kłodzko, Nowa Ruda, Świdnica, Wałbrzych, Ząbkowice Śląskie) - Wykaz urządzeń przewidywanych do naprawy i konserwacji na terenie byłego województwa wałbrzyskiego stanowi załącznik nr 3B do SIWZ. 3) Część III - obejmuje miasta byłego województwa legnickiego (Głogów, Jawor, Legnica, Lubin, Polkowice, Złotoryja) - Wykaz urządzeń przewidywanych do naprawy i konserwacji na terenie byłego województwa legnickiego stanowi załącznik nr 3C do SIWZ. 4) Część IV - obejmuje miasta byłego województwa jeleniogórskiego (Bolesławiec, Jelenia Góra, Kamienna Góra, Lubań, Lwówek Śląski, Zgorzelec) - Wykaz urządzeń przewidywanych do naprawy i konserwacji na terenie byłego województwa jeleniogórskiego stanowi załącznik nr 3D do SIWZ. 5) Część V - obejmuje kopiarki OCE (Wrocław - 3 szt., Wałbrzych - 1 szt.) - załącznik nr 3E do SIWZ. 4. Wykonawca może złożyć jedną ofertę obejmującą cały przedmiot zamówienia (część I, II, III, IV i V), lub cztery wybrane części zamówienia, lub trzy wybrane części zamówienia, lub dwie wybrane części zamówienia, lub jedną część zamówienia. Każda część oferty podlega odrębnej ocenie. 5. Termin wykonania zamówienia obejmuje okres: od dnia 01.01.2015 r. do dnia 31.03.2016 r. lub wyczerpania kwoty brutto na jaką zostanie zawarta umowa..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00-1, 50.31.20.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu osób bezrobotnych, o których mowa w przepisach o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy zgodnie za art. 29 ust. 4 pkt 1 lit. a) ustawy Pzp - załącznik nr 9 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dus.wroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Urząd Skarbowy we Wrocławiu ul. Żmigrodzka 141, 51-130 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2014 godzina 09:45, miejsce: Dolnośląskim Urzędzie Skarbowym we Wrocławiu ul. Żmigrodzka 141, 51-130 Wrocław, w sekretariacie na V piętrze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie: 1) napraw urządzeń biurowych i sprzętu komputerowego oraz 2) przeglądów i konserwacji urządzeń biurowych. Część I - obejmuje miasta byłego województwa wrocławskiego (Góra, Milicz, Oleśnica, Oława, Strzelin, Środa Śląska, Trzebnica, Wołów, Wrocław).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz urządzeń przewidywanych do naprawy i konserwacji na terenie byłego województwa wrocławskiego stanowi załącznik nr 3A do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00-1, 50.31.20.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie: 1) napraw urządzeń biurowych i sprzętu komputerowego oraz 2) przeglądów i konserwacji urządzeń biurowych. Część II - obejmuje miasta byłego województwa wałbrzyskiego (Bystrzyca Kłodzka, Dzierżoniów, Kłodzko, Nowa Ruda, Świdnica, Wałbrzych, Ząbkowice Śląskie).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz urządzeń przewidywanych do naprawy i konserwacji na terenie byłego województwa wałbrzyskiego stanowi załącznik nr 3B do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00-1, 50.31.20.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie: 1) napraw urządzeń biurowych i sprzętu komputerowego oraz 2) przeglądów i konserwacji urządzeń biurowych. Część III - obejmuje miasta byłego województwa legnickiego (Głogów, Jawor, Legnica, Lubin, Polkowice, Złotoryja).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz urządzeń przewidywanych do naprawy i konserwacji na terenie byłego województwa legnickiego stanowi załącznik nr 3C do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00-1, 50.31.20.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie: 1) napraw urządzeń biurowych i sprzętu komputerowego oraz 2) przeglądów i konserwacji urządzeń biurowych. Część IV - obejmuje miasta byłego województwa jeleniogórskiego (Bolesławiec, Jelenia Góra, Kamienna Góra, Lubań, Lwówek Śląski, Zgorzelec).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz urządzeń przewidywanych do naprawy i konserwacji na terenie byłego województwa jeleniogórskiego stanowi załącznik nr 3D do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00-1, 50.31.20.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie: 1) napraw urządzeń biurowych oraz 2) przeglądów i konserwacji urządzeń biurowych - kopiarki OCE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część V - obejmuje kopiarki OCE (Wrocław - 3 szt., Wałbrzych - 1 szt.) - załącznik nr 3E do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.