eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OsielskoPrace projektowe wodno-kanalizacyjne w Gminie Osielsko Etap II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-17

Osielsko: Prace projektowe wodno-kanalizacyjne w Gminie Osielsko Etap II
Numer ogłoszenia: 256637 - 2010; data zamieszczenia: 17.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Osielsko , ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 324 18 00, faks 052 324 18 03.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace projektowe wodno-kanalizacyjne w Gminie Osielsko Etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 Zadanie 1. Opracowanie dokumentacji projektowej na sieć wodociągowo - kanalizacyjną wraz z przykanalikami do granic działek w następującym zakresie: Niemcz - ul. Pitagorasa, Galileusza, Talesa, Heraklita, Herkulesa - wodociąg - ok. 837,00 mb -kanalizacja - ok. 1027,00 mb Zadanie 2. Opracowanie dokumentacji projektowej na sieć wodociągową w następującym zakresie: Żołędowo - rejon ulicy Polnej - wodociąg - ok. 360,0 mb Zadanie 3. Opracowanie dokumentacji projektowej na sieć wodociągowo - kanalizacyjną wraz z przykanalikami do granic działek w następującym zakresie: Żołędowo - rejon ul. Brzozowej - wodociąg - ok. 300,0 mb - kanalizacja - ok. 300,0 mb Zadanie 4. Opracowanie dokumentacji projektowej na sieć wodociągowo - kanalizacyjną wraz z przykanalikami do granic działek w następującym zakresie: Osielsko - ul. Krabowa - wodociąg - 1670,00 mb - kanalizacja - 1167,00 mb Zadanie 5. Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę sieci wodociągowej w rejonie ul. Leśnej. - Wodociąg - 120,00 mb Zadanie 6. Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę sieci wodociągowej w ul. Kościuszki w miejscowości Niemcz. 1. Wodociąg - 100,00 mb Zadanie 7. Opracowanie dokumentacji projektowej na sieć kanalizacyjną wraz z przykanalikami do granic działek w następującym zakresie: Żołędowo - ul. Jastrzębia - kanalizacja - 270,00 mb Zadanie 8. Opracowanie dokumentacji projektowej na sieć wodociągowo - kanalizacyjną wraz z przykanalikami do granic działek w następującym zakresie: Osielsko - ul. Diamentowa - wodociąg - 50,00 mb - kanalizacja - 50,00 mb Część 2. Zadanie 1. Opracowanie dokumentacji projektowej na przyłącza kanalizacyjne do granic działek na terenie Gminy Osielsko w ilości 25 szt. o max. długości ok 15 m. Część 3. Zadanie 1. Opracowanie dokumentacji projektowej na stację uzdatniania wody na działce nr 222 w miejscowości Bożenkowo: W zakres dokumentacji wchodzi: - opracowanie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej budynku wraz z technologią uzdatniania wody, - opracowanie dokumentacji projektowej branży elektrycznej i AKPiA - opracowanie dokumentacji projektowej obudowy dwóch odwiertów zgodnie z dokumentacją hydrogeologiczną - opracowanie dokumentacji projektowej zbiornika retencyjnego o objętości 300 m3 - wykonanie operatu wodnoprawnego na pobór wód i odprowadzenie ścieków - opracowanie dokumentacji projektowej przyłącza energetycznego wraz z WLZ - opracowanie dokumentacji projektowej na wjazd i utwardzenie terenu - opracowanie dokumentacji projektowej na budowę sieci wodociągowej o długości ok. 2 km - uzyskać wszystkie niezbędne decyzje i uzgodnienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: WAdium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Uprawnienia do projektowania - w zakresie instalacji sanitarnych oraz w zakresie części trzeciej - w zakresie instalacji sanitarnych - w zakresie instalacji elektrycznych - w zakresie konstrukcyjno budowlanym

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nalezy załączyć wykaz wykonanych, projektów, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. Do wykazu należy załączyć dodatkowo dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Uprawnienia do projektowania - w zakresie instalacji sanitarnych oraz w zakresie części trzeciej - w zakresie instalacji sanitarnych - w zakresie instalacji elektrycznych - w zakresie konstrukcyjno budowlanym Warunek ten będzie oceniany wg. kryterium spełnia lub nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Uprawnienia do projektowania - w zakresie instalacji sanitarnych oraz w zakresie części trzeciej - w zakresie instalacji sanitarnych - w zakresie instalacji elektrycznych - w zakresie konstrukcyjno budowlanym Warunek ten będzie oceniany wg. kryterium spełnia lub nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten nie jest wymagany

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Refrencje, protokoły odbioru

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Brak

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. a) w zakresie przedłużenia terminu realizacji umowy, spowodowanym siłą wyższą bądź innymi przyczynami natury obiektywnej związanymi z obowiązkiem uzyskania odpowiednich zezwoleń lub decyzji, których przy wykazaniu należytej staranności po stronie wykonawcy, nie udało się uzyskać w terminie. b) w zakresie podwykonawstwa c) zmiany obowiązujących przepisów 2. Niedopuszczalna jest jednak pod rygorem nieważności zmiana istotnych postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzonych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko pok.13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko sekretariat 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 Zadanie 1. Opracowanie dokumentacji projektowej na sieć wodociągowo - kanalizacyjną wraz z przykanalikami do granic działek w następującym zakresie: Niemcz - ul. Pitagorasa, Galileusza, Talesa, Heraklita, Herkulesa - wodociąg - ok. 837,00 mb - kanalizacja - ok. 1027,00 mb Zadanie 2. Opracowanie dokumentacji projektowej na sieć wodociągową w następującym zakresie: Żołędowo - rejon ulicy Polnej - wodociąg - ok. 360,0 mb Zadanie 3. Opracowanie dokumentacji projektowej na sieć wodociągowo - kanalizacyjną wraz z przykanalikami do granic działek w następującym zakresie: Żołędowo - rejon ul. Brzozowej - wodociąg - ok. 300,0 mb - kanalizacja - ok. 300,0 mb Zadanie 4. Opracowanie dokumentacji projektowej na sieć wodociągowo - kanalizacyjną wraz z przykanalikami do granic działek w następującym zakresie: Osielsko - ul. Krabowa - wodociąg - 1670,00 mb - kanalizacja - 1167,00 mb Zadanie 5. Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę sieci wodociągowej w rejonie ul. Leśnej. - Wodociąg - 120,00 mb Zadanie 6. Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę sieci wodociągowej w ul. Kościuszki w miejscowości Niemcz. 1. Wodociąg - 100,00 mb Zadanie 7. Opracowanie dokumentacji projektowej na sieć kanalizacyjną wraz z przykanalikami do granic działek w następującym zakresie: Żołędowo - ul. Jastrzębia -kanalizacja - 270,00 mb Zadanie 8. Opracowanie dokumentacji projektowej na sieć wodociągowo - kanalizacyjną wraz z przykanalikami do granic działek w następującym zakresie: Osielsko - ul. Diamentowa - wodociąg - 50,00 mb - kanalizacja - 50,00 mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2. Zadanie 1. Opracowanie dokumentacji projektowej na przyłącza kanalizacyjne do granic działek na terenie Gminy Osielsko w ilości 25 szt. o max. długości ok 15 m..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. Opracowanie dokumentacji projektowej na stację uzdatniania wody na działce nr 222 w miejscowości Bożenkowo: W zakres dokumentacji wchodzi: - opracowanie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej budynku wraz z technologią uzdatniania wody, - opracowanie dokumentacji projektowej branży elektrycznej i AKPiA - opracowanie dokumentacji projektowej obudowy dwóch odwiertów zgodnie z dokumentacją hydrogeologiczną - opracowanie dokumentacji projektowej zbiornika retencyjnego o objętości 300 m3 - wykonanie operatu wodnoprawnego na pobór wód i odprowadzenie ścieków - opracowanie dokumentacji projektowej przyłącza energetycznego wraz z WLZ - opracowanie dokumentacji projektowej na wjazd i utwardzenie terenu - opracowanie dokumentacji projektowej na budowę sieci wodociągowej o długości ok. 2 km - uzyskać wszystkie niezbędne decyzje i uzgodnienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.