Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-17
Świecie: Zorganiozwanie i przeprowadzenieni szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych wg. części.
Numer ogłoszenia: 256639 - 2010; data zamieszczenia: 17.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Świecki - Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu , ul. Wojska Polskiego 195a, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 33 32 210, faks 52 33 32 253.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganiozwanie i przeprowadzenieni szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych wg. części..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I: Szkolenie ADR 1) Liczba uczestników szkolenia: grupa 5 osób bezrobotnych. 2) Zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą zostać przeprowadzone dla grupy 5 osobowej łącznie. 3) Liczba godzin szkolenia: 40 godzin zajęć trwających po 45 minut dla całej grupy 5 osobowej, w tym: a) kurs podstawowy w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych wszystkich klas - w wymiarze 24 godzin lekcyjnych, b) kurs specjalistyczny w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych w cysternach - w wymiarze 16 godzin lekcyjnych. 4) Program i ilość godzin szkolenia musi spełniać wymagania określone w ustawie o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2002 r. Nr 199, poz. 1671 z późn. zmian.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 15 września 2005 roku w sprawie kursów dokształcających dla kierowców przewożących towary niebezpieczne (Dz. U. z 2005 r. Nr 187 poz. 1571). 5) Wykonawca będzie dysponował wykwalifikowaną kadrą wykładowców zgodnie z wytycznymi ustawy o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2002 r. Nr 199, poz. 1671 z późn. zmian.) oraz posiadającą doświadczenie w prowadzeniu szkoleń grupowych o tej samej tematyce w roku 2008-2010 w ilości minimum 2. CZĘŚĆ II: Szkolenie Dozór i eksploatacja urządzeń energetycznych i elektroenergetycznych do 1 kV 1) Liczba uczestników szkolenia: grupa 5 osób bezrobotnych. 2) Zajęcia teoretyczne muszą zostać przeprowadzone dla grupy 5 osobowej łącznie. 3) Liczba godzin szkolenia: 40 godzin zajęć teoretycznych trwających po 45 minut dla całej grupy 5 osobowej. 4) Program i ilość godzin szkolenia musi spełniać wytyczne określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r., Nr 89, poz. 828, oraz Dz. U. z 2003 r., Nr 129, poz. 1184) i Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 29.07.2005 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2005 r. Nr 141, poz. 1189 z późn. zmian.). 5) Wykonawca będzie dysponował wykwalifikowaną kadrą wykładowców posiadającą doświadczenie w prowadzeniu szkoleń grupowych o tej samej tematyce w roku 2008-2010 w ilości minimum 2. CZĘŚĆ III Szkolenie Obsługa urządzeń fiskalnych 1) Liczba uczestników szkolenia: grupa 5 osób bezrobotnych. 2) Zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą zostać przeprowadzone dla grupy 5 osobowej łącznie. 3) Liczba godzin szkolenia: 60 godzin zajęć trwających po 45 minut dla całej grupy 5 osobowej, w tym: a) 16 godzin zajęć teoretycznych, b) 43 godziny zajęć praktycznych, c) 1 godzina egzaminu wewnętrznego praktycznego. 4) Program i ilość godzin szkolenia musi obejmować: a) podstawy prawne stosowania kas fiskalnych (3 godziny zajęć teoretycznych), b) zasady obsługi kas fiskalnych (5 godzin zajęć teoretycznych), c) zasady obsługi czytników, wag oraz terminali płatniczych (8 godzin zajęć teoretycznych), d) obsługa kas fiskalnych (30 godzin zajęć praktycznych), e) obsługa czytników, wag oraz terminali płatniczych (13 godzin zajęć praktycznych), f) egzamin wewnętrzny (1 godzina zajęć praktycznych z zakresu obsługi urządzeń fiskalnych). 5) Wykonawca będzie dysponował wykwalifikowaną kadrą wykładowców posiadającą wykształcenie co najmniej średnie oraz doświadczenie w prowadzeniu przynajmniej 3 szkoleń tego samego typu w latach 2008 - 2010. Ponadto kadra dydaktyczna przeprowadzająca zajęcia praktyczne ma posiadać co najmniej 3 letni staż pracy w handlu na stanowisku zbieżnym z tematyką szkolenia. CZĘŚĆ IV: Szkolenie Palacz CO 1) Liczba uczestników szkolenia: grupa 5 osób bezrobotnych. 2) Zajęcia teoretyczne muszą zostać przeprowadzone dla grupy 5 osobowej łącznie. 3) Liczba godzin szkolenia: 30 godzin zajęć teoretycznych trwających po 45 minut dla całej grupy 5 osobowej. 4) Program i ilość godzin szkolenia musi spełniać wytyczne określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r., Nr 89, poz. 828, oraz Dz. U. z 2003 r., Nr 129, poz. 1184) i Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 29.07.2005 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2005 r. Nr 141, poz. 1189 z późn. zmian.). 5) Wykonawca będzie dysponował wykwalifikowaną kadrą wykładowców posiadającą doświadczenie w prowadzeniu szkoleń grupowych o tej samej tematyce w roku 2008-2010 w ilości minimum 2. Szczegółowe informacje zawiera SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 12.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie przedłożonych oświadczeń, dokumentów i informacji wyszczególnionych w SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie przedłożonych oświadczeń, dokumentów i informacji wyszczególnionych w SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie przedłożonych oświadczeń, dokumentów i informacji wyszczególnionych w SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie przedłożonych oświadczeń, dokumentów i informacji wyszczególnionych w SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie przedłożonych oświadczeń, dokumentów i informacji wyszczególnionych w SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Umowa w sprawie zamówienia publicznego będzie zawarta z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty. Umowa zostanie zawarta z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w treści zawartej umowy. 1. Umowa może ulec zmianie w przypadku zmniejszenia liczby uczestników szkolenia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i będących wynikiem: a) nie podjęcia szkolenia przez osobę bezrobotną, b) nieusprawiedliwionych nieobecności osób bezrobotnych na szkoleniu, c) usprawiedliwionych nieobecności osób bezrobotnych z powodu podjęcia pracy lub innej pracy zarobkowej, Jeżeli zmniejszenie liczby osób bezrobotnych nastąpi w pierwszych dniach zajęć Zamawiający zastrzega sobie prawo skierowania innych osób bezrobotnych celem uzupełnienia liczby osób odbywających szkolenie. 2. W przypadku sytuacji określonych w §5 pkt. 1 zmianie ulega przeliczenie kosztu szkolenia. W takim przypadku koszt szkolenia stanowi iloczyn kosztu szkolenia jednej osoby bezrobotnej oraz rzeczywistej ilości osób , które zakończyły szkolenie. 3. Umowa może ulec zmianie w wyniku następujących okoliczności ze strony Wykonawcy: zmiana kadry realizującej kurs w wyniku nieprzewidywalnych zdarzeń losowych (długotrwała choroba, śmierć, rozwiązanie stosunku pracy ze strony wykładowcy), których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. 4. Zmiany do umowy zostaną wprowadzane przez zawarcie aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pup.swiecie.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu
ul. Wojska Polskiego 195 a
86-100 Świecie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu ul. Wojska Polskiego 195 a 86-100 Świecie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I: Szkolenie ADR.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie ADR 1) Liczba uczestników szkolenia: grupa 5 osób bezrobotnych. 2) Zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą zostać przeprowadzone dla grupy 5 osobowej łącznie. 3) Liczba godzin szkolenia: 40 godzin zajęć trwających po 45 minut dla całej grupy 5 osobowej, w tym: a) kurs podstawowy w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych wszystkich klas - w wymiarze 24 godzin lekcyjnych, b) kurs specjalistyczny w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych w cysternach - w wymiarze 16 godzin lekcyjnych. 4) Program i ilość godzin szkolenia musi spełniać wymagania określone w ustawie o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2002 r. Nr 199, poz. 1671 z późn. zmian.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 15 września 2005 roku w sprawie kursów dokształcających dla kierowców przewożących towary niebezpieczne (Dz. U. z 2005 r. Nr 187 poz. 1571). 5) Wykonawca będzie dysponował wykwalifikowaną kadrą wykładowców zgodnie z wytycznymi ustawy o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2002 r. Nr 199, poz. 1671 z późn. zmian.) oraz posiadającą doświadczenie w prowadzeniu szkoleń grupowych o tej samej tematyce w roku 2008-2010 w ilości minimum 2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 12.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II: Szkolenie Dozór i eksploatacja urządzeń energetycznych i elektroenergetycznych do 1 kV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie Dozór i eksploatacja urządzeń energetycznych i elektroenergetycznych do 1 kV 1) Liczba uczestników szkolenia: grupa 5 osób bezrobotnych. 2) Zajęcia teoretyczne muszą zostać przeprowadzone dla grupy 5 osobowej łącznie. 3) Liczba godzin szkolenia: 40 godzin zajęć teoretycznych trwających po 45 minut dla całej grupy 5 osobowej. 4) Program i ilość godzin szkolenia musi spełniać wytyczne określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r., Nr 89, poz. 828, oraz Dz. U. z 2003 r., Nr 129, poz. 1184) i Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 29.07.2005 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2005 r. Nr 141, poz. 1189 z późn. zmian.). 5) Wykonawca będzie dysponował wykwalifikowaną kadrą wykładowców posiadającą doświadczenie w prowadzeniu szkoleń grupowych o tej samej tematyce w roku 2008-2010 w ilości minimum 2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 12.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ III: Szkolenie Obsługa urządzeń fiskalnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie Obsługa urządzeń fiskalnych 1) Liczba uczestników szkolenia: grupa 5 osób bezrobotnych. 2) Zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą zostać przeprowadzone dla grupy 5 osobowej łącznie. 3) Liczba godzin szkolenia: 60 godzin zajęć trwających po 45 minut dla całej grupy 5 osobowej, w tym: a) 16 godzin zajęć teoretycznych, b) 43 godziny zajęć praktycznych, c) 1 godzina egzaminu wewnętrznego praktycznego. 4) Program i ilość godzin szkolenia musi obejmować: a) podstawy prawne stosowania kas fiskalnych (3 godziny zajęć teoretycznych), b) zasady obsługi kas fiskalnych (5 godzin zajęć teoretycznych), c) zasady obsługi czytników, wag oraz terminali płatniczych (8 godzin zajęć teoretycznych), d) obsługa kas fiskalnych (30 godzin zajęć praktycznych), e) obsługa czytników, wag oraz terminali płatniczych (13 godzin zajęć praktycznych), f) egzamin wewnętrzny (1 godzina zajęć praktycznych z zakresu obsługi urządzeń fiskalnych). 5) Wykonawca będzie dysponował wykwalifikowaną kadrą wykładowców posiadającą wykształcenie co najmniej średnie oraz doświadczenie w prowadzeniu przynajmniej 3 szkoleń tego samego typu w latach 2008 - 2010. Ponadto kadra dydaktyczna przeprowadzająca zajęcia praktyczne ma posiadać co najmniej 3 letni staż pracy w handlu na stanowisku zbieżnym z tematyką szkolenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 13.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚĆ IV: Szkolenie Palacz CO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie Palacz CO 1) Liczba uczestników szkolenia: grupa 5 osób bezrobotnych. 2) Zajęcia teoretyczne muszą zostać przeprowadzone dla grupy 5 osobowej łącznie. 3) Liczba godzin szkolenia: 30 godzin zajęć teoretycznych trwających po 45 minut dla całej grupy 5 osobowej. 4) Program i ilość godzin szkolenia musi spełniać wytyczne określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r., Nr 89, poz. 828, oraz Dz. U. z 2003 r., Nr 129, poz. 1184) i Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 29.07.2005 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2005 r. Nr 141, poz. 1189 z późn. zmian.). 5) Wykonawca będzie dysponował wykwalifikowaną kadrą wykładowców posiadającą doświadczenie w prowadzeniu szkoleń grupowych o tej samej tematyce w roku 2008-2010 w ilości minimum 2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 13.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŚWIECIA
- Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1260C Kozłowo - Przechowo
- Budowa fragmentu drogi od ronda na skrzyżowaniu ulic Laskowickiej i Miodowej w stronę Chmielnik
- Zakup samochodu służbowego dla Gminy
- (4) Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B w ramach projektu "Kształcenie dla zawodowej przyszłości"
- Utwardzenie drogi w Sulnówku naprzeciwko OSP
- Modernizacja dachu w SP 5
więcej: przetargi w Świeciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w zakresie: "Operator koparko -ładowarki kl.III"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu "Kierunek - Moja przyszłość", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
- Kurs Carvingu dla 6 uczestników w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Strzelcach Krajeńskich.
- PRACOWNIK RECEPCJI Z OBSŁUGĄ KOMPUTERA
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu ,,Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego pomorskich medycznych szkół policealnych - etap II"
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. "Sekretarka/asystentka zarządu"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.