Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-11
Biskupiec: Realizacja bonów na artykuły spożywcze wydawanych na podstawie decyzji administracyjnych GOPS w Biskupcu
Numer ogłoszenia: 256701 - 2014; data zamieszczenia: 11.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , Rynek 1, 13-340 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 56 47 47 982, faks 56 47 45 249.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabiskupiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja bonów na artykuły spożywcze wydawanych na podstawie decyzji administracyjnych GOPS w Biskupcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi: Realizacja bonów na artykuły spożywcze w sklepach stacjonarnych Wykonawcy na terenie gminy Biskupiec w miejscowościach: Łąkorek, Sumin, Biskupiec, Podlasek, Łąkorz, Szwarcenowo, Krotoszyny, Rywałdzik, Piotrowice, Lipinki, Bielice, Wonna, Osetno, Czachówki, Słupnica, Ostrowite, Osówko przez okres do dnia 31 grudnia 2015 roku w dniach i godzinach otwarcia sklepu Wykonawcy. Bony realizowane będą przez osoby zakwalifikowane do tej formy pomocy przez GOPS w Biskupcu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia reguluje Załącznik nr 1 do druku oferty Bony wystawione przez GOPS charakteryzują się:są opatrzone pieczątką nagłówkową GOPS w Biskupcu i data wydania bonu,są wystawione imiennie,wartość nominalna bonu jest uzależniona od wysokości i formy przyznanej pomocy zgodnie z ustawą o pomocy społecznej, realizacja bonu ma odbywać się w czasie, aż do wyczerpania jego wartości nominalnej przez okaziciela bonu,realizacja bonu odbywa się za okazaniem dowodu osobistego przez zasiłkobiorcę bądź osobę upoważnioną, wskazana przez pracownika socjalnego GOPS na odwrocie bonu,posiada numer kolejny zgodny a prowadzonym rejestrem wydanych bonów przez GOPS,posiada rodzaj formę przyznanej pomocy oraz okres, za który jest przyznana,jest potwierdzony przez pracownika socjalnego pieczątka imienną i podpisemUWAGA: bony mogą być realizowane na terenie całej Gminy nie tylko w miejscowości , w której mieszka uprawniony 1.1. Zakres zamówienia :przewidywana ilość bonów - około 50 miesięcznie o szacunkowej wartości realizowanych bonów miesięcznie: ok. 12.000,00 PLN Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ogólnej wartości realizowanych bonów w zależności od potrzeb wynikających z realizacji wydanych decyzji administracyjnych. 1.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych ze względu na podzielny przedmiot zamówienia . Jedna część oznacza jedną miejscowość. W związku z tym zadanie podzielone jest na tyle części ile miejscowości tj.: Miejscem wykonania Zamówienia są punkty handlowe na terenie Gminy Biskupiec: Łąkorek, Sumin, Biskupiec, Podlasek, Łąkorz, Szwarcenowo, Krotoszyny, Rywałdzik, Piotrowice, Lipinki, Bielice, Wonna, Osetno, Czachówki, Słupnica, Ostrowite, Osówko.Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia. Przy czym na każdą część zamówienia należy osobno wypełnić druk OFERTA stanowiący załącznik nr 1 niniejszej SIWZ.1.3. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawa zamówień publicznych.1.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.2.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno eksploatacyjno użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.90.00.00 - Usługi handlu detalicznego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: n/d
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności zamawiający wymaga aby wykonawca złożył oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia wykonawca składa oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zamawiający wymaga, by wykonawca złożył oświadczenie, że dysponuje wiedzą i doświadczeniem potrzebnym do wykonania zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający wymaga, by wykonawca złożył oświadczenie, że dysponuje wiedzą i doświadczeniem potrzebnym do wykonania zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dla uznania, że wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej, zamawiający wymaga, by wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej do wykonania zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oferta wraz z załącznikiem
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - termin płatności - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 2.1 zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; 2.2 zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; 2.3 wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biskupiec.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Biskupcu, ul. Rynek 1, 13-340 Biskupiec.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Biskupcu, ul. Rynek 1, 13-340 Biskupiec.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: n/d.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BISKUPCA
- Pielęgnacja murawy stadionu w Biskupcu.
- Dostawa sprzętu medycznego diagnostycznego i rehabilitacyjnego
- UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI GMINY BISKUPIEC
- Dostawa ambulansu sanitarnego typu B
- "Poprawa jakości powietrza na terenie Biskupca."
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad przebudową dróg w Biskupcu, w ramach realizacji zadania: "Poprawa jakości powietrza na terenie Biskupca."
więcej: przetargi w Biskupcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.